📌در برابر اراذل رسانهای، مقاومت کنیم👌
🔹متاسفانه برخی از کانالهای نفرت پراکن علیه بچههای انقلابی، وارد فاز جدیدی از #وفاق شده و کانالهای انقلابی را ریپورت میکنند! ایتا هم طبق الگوریتم خود با کانالهای ریپورت شده، برخورد میکند.
🔻 طبیعتا انبوه مخاطبان غیور و انقلابی ایتا ساکت نخواهند نشست و شر این اراذل رسانهای را به خودشان باز می گردانند.
⛔️در صورت مشاهده مطالب نفرت پراکن علیه بچههای انقلابی، از بخش #گزارش ، خشونت رو ثبت کنید و همچنین در بخش #سایر نفرت پراکنی و نشر اکاذیب توسط آنها را یادآور شوید.
8.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺📺پهلویچ
▶️ خلیج فارس
🎬 پهلویچی ها ذره ای براشون خاک ایران ارزش نداره، اگه داشت انقدر راحت از فاجعه بحرین نمیگذشتن. فارس بودن خلیج فارس هم براشون مهم نیست. برای اونا فقط بخور بخور منافع ملت ایران مهم بود. معلوم نیست با فروش روزی ۶ میلیون بشکه نفت ایران چیکار میکردن که فلاکت مملکتو گرفته بود.
🛢🛢 در زمان پهلوی:
😎 گوشت میجوشید جای لپه در دیگ خورشت
🪂🪂 کاریپهلویتور کانال تخصصی درباره واقعیات دوران پهلویه که قراره با انیمیشن و کاریکاتور و محتوای طنز با دروغ و تاریکی بجنگه.
ما با همین آی دی توی تلگرام و اینستا و ایکس هم هستیم. از اینجا عضو بشید: 👇
https://eitaa.com/karipahlavitor
#حرف_حساب_باخنده
🍯کاری از گروه کاریپهلویتور
📌@karipahlavitor
مدرسه انقلاب ۱
سومین همایش تاریخنگاری انقلاب اسلامی، در کتابخانه مجلس برگزار شد در این همایش رؤسای مراکز اسنادی و
🔹سومین همایش تاریخنگاری انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ در کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
🔻اینجانب پس از بیان شش نکته مقدماتی، تحلیل خود را از وضعیت روایت تاریخ در رسانه ارائه کردم:
1️⃣ مساله حافظه تاریخی ملتها و شیوههای تاثیرگذاری بر آن، یک مساله مهم و مورد توجه در ادبیات بین المللی است هرچند در ایران ادبیات کمی تولید شده است.
2️⃣ رسانه و فضای مجازی به عنوان یکی از عناصر اصلی و موثر در حافظه تاریخی ایرانیان باید مورد توجه قرار بگیرد همچنین از جهت حضور جدی دشمن در رسانه، تاثیرگذاری تاریخ بر وجوه تربیتی جامعه و اهمیت انتقال تجارب تاریخی، توجه ویژهای نیاز است.
3️⃣ روایت تاریخ در رسانه، عمدتا توسط چهار جریان انقلابی، معاند، عامه پسند و جریان تحریف(نفاق) صورت میگیرد.
4️⃣ درتلگرام 77درصد از روایت تاریخ در دست جریانات معاند و عامه پسند است. در اینستاگرام نیز 83 درصد صفحات اما از جهت تعداد اعضای صفحات تاریخی، وضعیت وخیم تر است زیرا نسبت بین جریان انقلابی و سایر جریانات، یک به شانزده است!
5️⃣ بیشترین مسائل مورد توجه در روایت تاریخ عبارتند از: تطهیر پهلوی، ترویج باستان گرایی، تخریب انقلاب اسلامی، دین ستیزی، تطهیر لیبرالیسم و اطلاعات سرگرم کننده تاریخی
6️⃣وضعیت روایتگری در نشریات تاریخی نیز چندان تعریفی ندارد و تنها یک نشریه پژوهشی بر پایه تاریخنگاری انقلاب اسلامی در حوزه انقلاب اسلامی فعال است با اینحال درحوزه مستندسازی، جریان انقلابی بسیار قوی و دست پُر هستند.
ادامه دارد👇👇👇
مدرسه انقلاب ۱
🔹سومین همایش تاریخنگاری انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ در کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مج
ادامه از بالا☝️☝️☝️
🔻اینجانب بر پایه مطالعات پیمایشی و با اتکاء به مطالعات نظری پیرامون تاریخنگاری انقلاب اسلامی، چالشهای حوزه روایت تاریخ را اینگونه بر شمردم
چالشهای مرتبط با علم تاریخ
چالشهای حوزه روایت تاریخ در رسانه
چالشهای عمومی و غیرتاریخی
1️⃣ چالشهای مرتبط با علم تاریخ عبارتند از:
- غلبه رویکرد سکولار به علم تاریخ که به ارزش زدایی از این رشته و ارتباط نگرفتن با انقلاب اسلامی منجر شده است
- فقدان آموزشهای عمومی و گسترده جهت تربیت نیروهای توانمند
- ضعف در تدوین کتب درسیِ بصیرت افزا، جذاب و تاثیرگذار
2️⃣ چالشهای حوزه روایت تاریخ در رسانه
- فقدان انسجام در حوزههای مختلف روایتگری در عیان و رایان (نشریات، مستندها، سایتها و فضای مجازی)
- ضعف در دسترسی به اسناد فراوری شده
- کمبود نیروهای آگاه به مبانی تاریخنگاری انقلاب اسلامی
- سرمایه گذاری ضعیف
- فقدان استانداردهای خاص برای روایت تاریخ جهت پیشگیری از نفوذ دشمن
3️⃣ چالشهای عمومی و غیرتاریخی
- ضعف در زیرساختهای بومی که به از دست رفتن سرمایه ها منجر میشود.
- ضعف فعالین رسانهای در مبانی بنیادین معرفتشناختی و فلسفه تاریخی
- موانع روانشناختی در میان مخاطبان (غلبه رسانه و مسخشدگی)
- موانع میدانی مانند وجود مشکلات اقتصادی
—————————————-
🔻در ادامه راهکارهای اصلاح وضع موجود را در چهار سطح بیان کردم:
سطح مدیریت راهبُردی روایت تاریخ
سطح محتوای تولیدات رسانهای ـ تاریخی
سطح پژوهش
و سطح میدان (عیان).
🏠 مدرسه انقلاب👇👇
🆔 @darseenghelab
آمریکا و روسیه طی نشستی، اوکراین را به یک شکلات فروختن!
در ایران هم متفقین بدون اطلاع محمدرضاشاه آمدند و رفتند.
امیداست، مایه عبرت غرب پرستان ایرانی واقع گردد..
🏠 مدرسه انقلاب👇👇
🆔 @darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داشتیم #ژاپن میشدیم را از ادبیات داستانی دوران پهلوی رصد کنید.
#محمود_دولت_آبادی
#برنامه_جریان
🗣 علیرضا زادبر
https://eitaa.com/Politicalhistory
مدرسه انقلاب ۱
داشتیم #ژاپن میشدیم را از ادبیات داستانی دوران پهلوی رصد کنید. #محمود_دولت_آبادی #برنامه_جریان 🗣
🔹 #زمون_شاه فقط چند متر با ژاپن و کره فاصله داشتیم مثلا چراغ نفتی اصل آلمانی داشتیم نه این پکیجهای مسخره ایران رادیاتور و چی چی.
🏠 مدرسه انقلاب👇👇
🆔 @darseenghelab
مدرسه انقلاب ۱
داشتیم #ژاپن میشدیم را از ادبیات داستانی دوران پهلوی رصد کنید. #محمود_دولت_آبادی #برنامه_جریان 🗣
الحمدلله، آقای زادبر از اساتید باسواد و موفق در حوزه روایت تاریخ هستند. خدا حفظ شان کنه
هدایت شده از Dr.Mutter
طبق امار جهانی، (نه امار سایت های ایرانی) در سال ۲۰۲۳ تعداد پناهنده های ایرانی در تمام جهان ۲۱۵ هزار نفر بوده
این عدد مربوط به یک سال نمیشه
طبق امار منابع ایرانی سالانه حدود ۶۵۰۰۰ ایرانی مهاجرت میکنن
بسیار کمتر از آلمان و خب ما تقریبا جمعیتی مشابه آلمان داریم.
یعنی میشه اعداد رو با هم مقایسه کرد
و در سال ۱۳۶۹ نرخ مهاجرت از ایران ۱/۴۵ درصد بود و در ۱۳۹۸ به نرخ ۲/۲۳ درصد رسیده
رشد داشت مهاجرت متاسفانه اما رشدش اینجوری نبوده که میگن ده برابر شده مهاجرت جوانان مملکت و ...
منبع
منبع
کانال دکتر موتا
مشاهدات و تجربه های یک مادرِ دندانپزشک ساکن آلمان
https://eitaa.com/joinchat/3509321946Cbb998519ef
استفاده از مطالب کانال به هر نحوی فقط با ذکر منبع
مدرسه انقلاب ۱
طبق امار جهانی، (نه امار سایت های ایرانی) در سال ۲۰۲۳ تعداد پناهنده های ایرانی در تمام جهان ۲۱۵ هزار
کانال خانم دکتر موتا از آلمان رو دنبال کنید☝️
کانال خانم زمانی از سوئد هم خیلی خوبه👇
https://eitaa.com/nazzbanoo00
13.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مدارس زمان شاه از نگاه منوتو vs وضعیت واقعی مردم
@aghayemix