حاج ابوذر بیوکافیRamazan 1403.12.21 - Shab 11 - H-Sarollah.Rasht - Rehlat H-Khadijeh S - 02 - Abozar Biukafi - Monajat.mp3
زمان:
حجم:
5.64M
🎙 ای خدا امشب مرا از مستی دنیا بگیر
🔹 حاج ابوذر بیوکافی
#مناجات_با_خدا
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
┄┅═༅﷽༅═┅┄
◈ خصوصیت با مردم بودن [روحانیت] باعث شده است که در تحولات عظیم اجتماعی کشور ما - که مهمترین کشور شیعۀ دنیاست - روحانیت پیشقدم باشد. شما ببینید کدام تحول بزرگ و اساسی - سیاسی محض - در کشور انجام گرفته است که در آن روحانیت در صف مقدم نباشد؟
#منظومه_ارزشی
#مردمسالاری_دینی
#سیر_مطالعاتی_منظومه_فکری_رهبری
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
20.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترنم ۱۷ | مجموعه آیات قرآنی در بیانات حضرت آیتالله خامنهای
📓 واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا
۞ سوره آل عمران، آیه ۱۰۳
#ترنم
#مجموعه_آیات_قرآنی
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
نشریه5.pdf
حجم:
4.3M
📝#نشریه_جهت ۵ | مقاومت، تمام شدنی نیست...
🗞 پنجمین شماره نشریه جهت منتشر شد.
🔻در این شماره میخوانید:
🔸نقش مقاومت در نقشه راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی
🔸ایران اسلامی، پرچمدار محور مقاومت
🔸طوفان الاقصی؛ طوفانی به وسعت دنیا
🔸زنان مقاومت، نماد زندگی
#مقاومت_تمام_شدنی_نیست
#عهد_عزت
#ایران_پرچمدار_مقاومت
#طوفان_الاقصی
@t_manzome_f_r
▫️واحد پژوهش مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
📝#نشریه_جهت ۵ | مقاومت، تمام شدنی نیست...
🔹هدف مقاومت، رسیدن به نقطه بازدارندگی؛ در اقتصاد، در مسائل سیاسی کشور، در مسائل اجتماعی و در مسائل نظامی
🔹پشتوانه منطقی، عقلانی و علمی انتخاب مسیر مقاومت در مکتب امامین انقلاب
🔹جنبه های سلبی و ایجابی مقاومت در اندیشه رهبری به عنوان نقشه راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی
🔹انقلاب اسلامی ایران و بازتولید و گسترش گفتمان مقاومت در منطقه
🔹طوفان الاقصی و نقش آن در ارتقاء مسئله فلسطین در سطح جهان
#مقاومت_تمام_شدنی_نیست
#عهد_عزت
#ایران_پرچمدار_مقاومت
#طوفان_الاقصی
@t_manzome_f_r
▫️واحد پژوهش مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
🤲 #دعای_روز هفدهم ماه مبارک رمضان:
اللهمّ اهْدِنی فیهِ لِصالِحِ الأعْمالِ واقْـضِ لی فیهِ الحَوائِجَ والآمالِ یا من لا یَحْتاجُ الی التّفْسیر والسؤالِ یا عالِماً بما فی صُدورِ العالَمین صَلّ علی محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
┄┅══✺﷽✺══┅┄
🍃 عمق بخشیدن به ایمان مردم، اولین وظیفه مسئولین
عمق بخشیدن به ایمان مردم و هدایت قلبی و معنوی انسانها در یک جامعه، اولین وظیفهی مسؤولان امر است. «انّا ارسلناک شاهدا و مبشّرا و نذیرا و داعیا الی اللَّه بأذنه و سراجا منیرا»؛(۱) این وظیفهی پیغمبر است؛... ما میخواهیم همان راه را برویم. «هو الّذی بعث فی الأمیّین رسولا منهم یتلو علیهم ایاته و یزکّیهم و یعلّمهم الکتاب و الحکمة»؛(۲) تزکیه و تعلیم، جزو وظایف اصلی پیغمبر است. در جوامع اسلامی، مسؤولان باید همان راه را بروند؛ باید تعلیم دهند و تربیت کنند؛ باید ایمان دینی را در ذهنها تقویت و راسخ کنند. این جزو وظایف ماست؛ این سپاسگزاری ما در مقابل این ملت است؛ این شکرانهی ما در مقابل خدای متعال است که این نعمتهای بزرگ - این حضور مردمی - را به ما داده است. این دلها دست خداست. توجّه و اقبال و حضور و عزم و اراده و شوق مردم، نعمتهای بزرگ الهی است که ارزانی ما کرده است. باید اینها را شکر بگوییم. شکرانهی این نعمت به این است: در راه اصلاح امور زندگی و تقویت ایمان دینی مردم باید همهی تلاش خودمان را بکنیم.
•─────•❁•─────•
▪️بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران نظام
۱۳۸۰/۰۳/۲۰
•─────•❁•─────•
🔻۱ ) سوره مبارکه الأحزاب آیه ۴۵ , ۴۶
يا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنّا أَرسَلناكَ شاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذيرًا
وَداعِيًا إِلَى اللَّهِ بِإِذنِهِ وَسِراجًا مُنيرًا
ترجمه:
ای پیامبر! ما تو را گواه فرستادیم و بشارتدهنده و انذارکننده!
و تو را دعوتکننده بسوی خدا به فرمان او قرار دادیم، و چراغی روشنیبخش!
🔻۲ ) سوره مبارکه الحديد آیه ۲۵
لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَيِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الكِتابَ وَالميزانَ لِيَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ ۖ وَأَنزَلنَا الحَديدَ فيهِ بَأسٌ شَديدٌ وَمَنافِعُ لِلنّاسِ وَلِيَعلَمَ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ وَرُسُلَهُ بِالغَيبِ ۚ إِنَّ اللَّهَ قَوِيٌّ عَزيزٌ
ترجمه:
ما رسولان خود را با دلایل روشن فرستادیم، و با آنها کتاب (آسمانی) و میزان (شناسایی حقّ از باطل و قوانین عادلانه) نازل کردیم تا مردم قیام به عدالت کنند؛ و آهن را نازل کردیم که در آن نیروی شدید و منافعی برای مردم است، تا خداوند بداند چه کسی او و رسولانش را یاری میکند بیآنکه او را ببینند؛ خداوند قوّی و شکستناپذیر است!
#وظیفه_مسئولین
#قرآن_کتاب_هدایت
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری