46.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✌️انیمیشن #گردان_تک_نفره
🎬نویسنده و کارگردان:
علیرضا فتاحی
🎞تهیه کننده:
دکتر منصور شاهین فر
🎥مدیر فیلمبرداری:
نوید تنظیفیان
🩸بارگذاری بمناسبت
#کنگره_ملّی_۲۴۰۰۰_شهید_استان_اصفهان
#مرکز_آفرینش_های_فرهنگی_هنری_بسیج_استان_اصفهان
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
20.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
9⃣2⃣ بیست و نه روز #باقیمانده...
روزشمار درحال پخش در تلویزیون شهری میدان امام حسین ع شهر اصفهان
(سری جدید)
#کنگره_ملّی_۲۴۰۰۰_شهید_استان_اصفهان
#کمیته_تبلیغات_و_فضاسازی
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷در روزگاری که فرعون سر پسران را می برید، موسی(ع) ظهور کرد. امروز هم خداوند یحیی دیگری را جایگزین خواهد کرد...
🎥برشی از فیلم بازمانده اثر ماندگار مرحوم سیف الله داد
#بازمانده
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
..........................﷽.........................................
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
🙏 دعا برای مردم مظلوم غزه و لبنان و مجاهدان مقاومت و سربازان اسلام فراموش نشود⚘️
#امام_زمان
#یحیی_سنوار
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
🔴 مراسم گرامیداشت سومین روز خاکسپاری سرلشکر پاسدار شهید حاج عباس نیلفروشان
زمان :شنبه ۲۸ مهر ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱
مکان :سالن گلستان شهدا اصفهان
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
5.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شبکه_مبلغان
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
20.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شهید_نیلفروشان
#جبهه_مقاومت
#شهید_راه_قدس
#تجدید_بیعت_مردم_اصفهان_با_شهداء
#کنگره_ملّی_۲۴۰۰۰_شهید_استان_اصفهان
🇮🇷 شهیدان مظهر عزت ایران 🇮🇷
☀️روشنا اصفهان:قرارگاه تولید و انتشار:|عملیات های تبیینی|فرهنگی هنری|عملیات روانی و رسانه ای|
🆔👉@roshana_esfahan
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
✍ایده مقاومت
🖋افق انقلاب اسلامی، صرفاً یک هدف سیاسی (مانند اقتدار سیاسی) نیست؛ همهی اهداف سیاسی انقلاب و حتّی دستیابی به عدالت، «اهداف میانی» محسوب میشوند برای یک هدف بالاتر و آن عبارت است از یک «زندگی گوارا» که تعبیر قرآنی آن «حیات طیّبه» است.
🖋رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها این نکته را مورد تاکید قرار دادند و حتّی متذکّر شدهاند که اگر چیزی جز این هدف مدّنظر انقلاب باشد، «هباء منثورا» است.
🖋«ببینید برادران و خواهران عزیز! شماها مسئولین و کارگزاران این نظامید. نخبگان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی این نظام، یا جمعی از نخبگان، اینجا جمع هستید؛ عمدهی مسئولین کشور الان اینجا جمع هستند. من و شما چرا در این نظام مشغول کار شدیم؟
🖋 آیا ما از اول به دنبال این بودیم که حکومتی تشکیل شود، دولتی به وجود بیاید، ما بشویم رئیس دولت، مسئول دولت، وزیر دولت، وکیل دولت؟ مگر مقصود این بوده؟ نه. اگر مقصود این باشد، باید عرض کنم زحماتی که هر کدام از ما میکشیم - اگر با این نیت باشد - همهاش «هبائاً منثورا» است؛ بیارزش است؛ پیش خدای متعال اجری ندارد؛ با زوال عمر زائل میشود، بلکه با زوال مدت مسئولیت زائل میشود.
🖋 ما فرقمان با بقیهی گروههائی که در کشورهای مختلف میآیند یک رژیمی را تغییر میدهند، بر سر کار میآیند و قدرت را به دست میگیرند، این است که ما آمدیم برای اینکه یک جامعهی اسلامی به وجود بیاوریم؛ ما آمدیم تا حیات طیبهی اسلامی را برای کشورمان و برای مردممان بازْتولید کنیم؛ آن را تأمین کنیم.
🖋و اگر بخواهیم با یک نگاه وسیعتر نگاه کنیم، چون بازتولیدِ حیات طیبهی اسلامی در کشور ما میتواند و میتوانست و میتواند همچنان الگوئی برای دنیای اسلام شود، در واقع آمدیم برای اینکه دنیای اسلام را متوجه به این حقیقت و این شجرهی طیبه بکنیم؛ ما برای این آمدیم. هدف، جز این چیز دیگری نبود، الان هم هدف جز این چیز دیگری نیست.» (بیانات در دیدار روسای سه قوه و مسئولان نظام، 19/6/1387)
🖋متاسفانه این خوانش از اهداف انقلاب اسلامی کمتر مورد توجّه قرار گرفته و به همین دلیل از بُعد «زندگی» که نقطهی قوّت انقلاب اسلامی نسبت به سایر حکومتها است، غفلت شده است. چنین غفلتی موجب شده است، شعار «زندگی» در برابر جمهوری اسلامی مطرح شود. در حوادث سال 1401، یکی از شعارهای سهگانهای که محور اغتشاشات بود، «زندگی» بود و ادّعای مستتر در شعار این بود که جمهوری اسلامی نسبت به «زندگی معمولی» بیاعتنا است.
🖋 اگر با نگاه درستی به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نگریسته شود، میتوان گفت که نقطهی قوت جمهوری اسلامی مورد هجمه واقع شد. آن خلاء تبیینی که موجب شد چنین هجمهای رخ دهد، «بینسبتی ایدهی مقاومت جمهوری اسلامی با مقولهی زندگی» در ذهنیت بخشی از آحاد جامعه بود.
🖋 گزارهی تبیینی که در برابر آن باید در عملیات تبلیغی پیگیری شود این است است که هدف ایدهی مقاومت، رسیدن آحاد جامعهی ایران به «زندگی الگو» است؛ به تعبیر دیگر، «مقاومت برای زندگی است» و فراتر از آن «مقاومت، زندگیساز است».
🖋 ایدهی مقاومت با توجّه به تاکیدی که بر «درونزایی» و «اتّکای به نفس» دارد، حیات و زندگیِ را احیا میکند. در برابر ایدهی مقاومت که پیشرفت حقیقی در زندگی را در زندگی را در پی دارد، میتوان مسیری را پیش بُرد که شاید جامعه به پیشرفتهای ظاهری برسد، امّا چون درونزا و برآمده از ارادهی آحاد جامعه نیست، نتیجهی آن «زندگی معنادار» نخواهد بود.
🖋«زندگی مولّد و معنادار» را میتوان در برابر «زندگی مصرفی و پوچ» ترسیم کرد که تنها از طریق مقاومت امکانپذیر است.
حسن بابایی
مدرس روشنگری استان اصفهان
✍تاریخچه انجمن حجتیه نوین(قسمت هفتم )
✅میرزا مهدی اصفهانی
بنیانگذار مکتب معارفی خراسان یا مکتب تفکیک(3)
🖋اصفهانی سپس به نجف رفت و در درس فقه و اصول آخوند خراسانی حاضر شد. او در این دوران با سید احمد کربلایی، شیخ محمد بهاری، سیدعلی قاضی و سید جمال الدین گلپایگانی انس گرفت. گفتهاند او در مدت کوتاه حضورش در کنار سید احمد کربلایی، به اخذ مقام مرشدیت و راهبری مستعدّین موفق گشت. مصادف با ایام مشروطه به درس میرزای نائینی (۱۲۷۳-۱۳۵۵ق) رفت.
🖋 سید جمال گلپایگانی و سید محمود شاهرودی در آن درس حاضر بودندبه نظر میرسد میرزای اصفهانی تا قبل از مهاجرتش از نجف به سوی مشهد، در تمام ادوار درسی میرزای نائینی شرکت کرده، و در سال ۱۳۳۸ق از وی اجازه اجتهاد یافت و آقا ضیاء عراقی، شیخ عبدالکریم حائری یزدی و سید ابوالحسن اصفهانی نیز آن را در حاشیه تأیید کردند. جزئیات زندگی میرزای اصفهانی در نجف اشرف روشن نیست.
🖋میرزای اصفهانی در ۱۳۴۰ق و به نقلی ۱۳۴۵ق به مشهد آمد. او در ۱۳۳۸ق از میرزای نایینی اجازه گرفت. او پس از حضورش در مشهد به مدرسه پریزاد رفت و در درس میرزا هاشم قزوینی، حاضر شد، اما در پی اشکالی که در هنگام درس بر استاد خود گرفت، میرزا هاشم قزوینی مقام علمی او را بر خود ارجح دید و وی را در مقام تدریس نشاند و خود از آن پس در درس میرزای اصفهانی تا آخرین دوره حاضر شد.
🖋 در گزارشی این حضور چنین ترسیم شده است:
در حدود سال ۱۳۴۰ق، یکی از شاگردان ممتاز میرزای نائینی، مدرس بزرگ حوزهٔ علمیهٔ نجف و مرجع تقلید دورهٔ قبل (متوفی در ۱۳۵۵ق)، به نام میرزا مهدی اصفهانی به مشهد آمد. ابتدا به تدریس سطوح عالیه و سپس خارج فقه و اصول مشغول شد و چون بر مبانی اصولی میرزای نائینی تسلط کامل داشت و این مبانی در حد خود تازه و بیسابقه بود، مورد توجه فضلا و طلاب مشهد قرار گرفت و پس از مدتی، کرسی درس معارف را نیز برپا کرد.
ادامه دارد
حسن بابایی
مدرس روشنگری استان اصفهان