eitaa logo
روشنا استان اصفهان
2.7هزار دنبال‌کننده
14.1هزار عکس
9.2هزار ویدیو
1.4هزار فایل
﷽ #جهاد_تبیین، علاج پروپاگاندای دشمن علیه جمهوری اسلامی است.۱۴۰۱/۱۰/۱۹ 💢مرجع اطلاع رسانی: #رویدادها_عملیات_های_تبیینی_فرهنگی_هنری #عملیات_روانی_و_رسانه_ای ارتباط با ادمین کانال: @iran_sarfaraz_313
مشاهده در ایتا
دانلود
جمله ی طلایی مناظره ی دوم
33.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽؛ 🎥 📸فرمایشات آیت الله تقوایی در خصوص صحبت های اخیر شیخ امجد 📌 و بدون ۱۰ شاهی ارزش ندارد. 🔹 عرفان یعنی امام خمینی که پیشانی مبارزه با استکبار بود، عرفان یعنی مقام معظم رهبری که طلایه دار مبارزه با صهیونیست ها، آمریکا، وهابیت، داعش و گروه های محارب است. 🔹 شما روح الله زم را میگویی شهید؛ کسی که می کند علیه اسلام، علیه نظام جمهوری اسلامی و علیه دین. 🔹 شما می گویید مقام معظم رهبری باید از راهش توبه کند، [برعکس] شما باید توبه کنید، راه مقام معظم رهبری قابل برگشت نیست، انتهای راه ایشان إن شاء الله فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است @roshana_esfahan
⁉️باز هم عوام فریبی!؟ 💯❌💯آقای جناب دکتر مهندس، طرح پیامک کشف حجاب با درخواست نیروی انتظامی و با موافقت وزیر کشور اجرا شد نه، قوه قضائیه 💯💯اطلاع ندارید یا فرصت مناظره پر مخاطب را غنیمت شمرده اید برای عوام فریبی @roshana_esfahan
10.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما گشت ارشاد برای مدیران خواهیم داشت مردم‌ ببینید ما ازادی نداریم!!مردم را چی فرض کردید؟مردم شعور دارن طوفان چهار دقیقه در واکنش به ادعاها ی مضحک و عوام فریب همتی و مهر علیزاده و امثال او که مدعی هستن آزادی بیان نیست!!!....ما بیاییم ازادی می یاریم!!! از ابتدای انقلاب افرادی بودند که بیشترین بهره از آزادی را برده و حرف‌های ساختار شکنانه را می‌زدند و تا به آنها حرفی زده می‌شد گلایه می‌کردند که آزادی نیست! با هرکدام از دولتمردانی که آقایان می‌گویند بدون هیچ برنامه‌ریزی به پارکی برویم و با مردم صحبت کنیم ما گشت ارشاد برای مدیران خواهیم داشت رقیب ما ۲۰۰ شکایت در دور قبل کرد!!!ولی ما شکایت از کسی نکردیم ....اقایون یه بحثایی را تو وعده میدن ما تو عمل اجرا کردیم @roshana_esfahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹سخنان کمتر دیده شده از حاج قاسم سلیمانی در خصوص نقش همراه خوب و بد در مسیر راه حق @roshana_esfahan
🔴 من نبودم........ @roshana_esfahan
⭕️ جدال کمتر کاندیداها؛ کنش بیشتر کاربران فضای مجازی 📌 نگاهی به مناظره دوم از منظر دیتا 🔹دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که کاندیداها در بدو ورود به صداوسیما، مقابل خبرنگاران اعلام کردند در این مناظره افکار عمومی شاهد بداخلاقی و تهمت نخواند بود. بر این اساس در این مناظره در مقایسه با قبل، شاهد جدال کمتر و ارائه بیشتر برنامه و دفاع از کارنامه کاندیداها بودیم. 🔹رصد دیتاک از چهار بستر خبر، توییتر، تلگرام و اینستاگرام حکایت از افزایش کنشگری کاربران فضای مجازی درباره مناظره دوم ریاست جمهوری داشته است. نکته‌ای که بر اساس نظر برخی تحلیلگران می‌تواند نشان از گرم شدن تنور انتخابات و امید به افزایش مشارکت رأی‌دهندگان باشد. 🔹بر این اساس کاربران توییتر با ۲۱۶٫۳ هزار توییت، ۱۴۰٫۹ هزار ریتوییت، ۸۲٫۴ هزار لایک و ۲۴٫۷۷۲ پست در ساعت به کنشگری درباره مناظره دوم پرداختند. 🔹هشتگ با ۱۷٫۶۲۵ بار، با ۱۰٫۶۵۹ بار، با ۱۰٫۶۰۲ بار، همتی با ۹۳۶۰ بار و با ۷۰۴۸ بار استفاده هشتگ‌های پرکاربرد فضای توییتر بوده‌اند. توییت سعید جلیلی مبنی بر اینکه «یک کشور اصلاح نمی‌شود مگر اینکه کارگزاران؛ زمامداران و مسئولینش صالح باشند و مسئولین اصلاح نمی‌شوند مگر با استقامت و پشتکار» لایک‌شده‌ترین توییت بوده است. 🔹اما کاربران اینستاگرام به‌عنوان مرجع افکار عمومی با ۹٫۷ هزار پست، ۳۸۱٫۸ هزار لایک، ۳۰٫۳ هزار کامنت و ۴۰۲ پست در ساعت و هشتگ‌های ، ، ۱۴۰۰ ، و درباره مناظره دوم کنش داشته‌اند. پست علی‌اکبر رائفی پور خطاب به همتی که «ای هلو، شفتالو، ای پامادور، ای قبله عالم حالا بگو چند؟» با ۲۶۰۲۰ لایک و ۱۱۲۸ کامنت محبوب‌ترین پست اینستاگرام بوده است. 🔹در فضای تلگرام بیشترین محتوا مربوط به ویدئوهای استخراج شده طرفداران کاندیداها از مناظره بوده است. کاربران تلگرام با ۲۰٫۳ هزار پست، ۳۹٫۹ میلیون بازدید و ۸۴۴ پست در ساعت به کنشگری درباره مناظره دوم پرداختند. پربازدیدترین پست تلگرام مربوط به خبر فوری و اعلام تماشای مناظره باهم و با حضور سیدمحمد حسینی و محمدعلی ابطحی با ۱۲۳۴۸۵ بازدید بوده است. 🔹در بستر خبر نیز ۴٫۵ هزار محتوا درباره مناظره دوم منتشر شده که به طور میانگین ۱۸۸ خبر در ساعت در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. از این میزان محتوا، سهم پایگاه‌های خبری ۲٫۴ هزار محتوا، روزنامه‌ها ۱۷۱ محتوا و خبرگزاری‌ها ۲ هزار محتوا بوده است. در میان تمام منابع خبری مشرق، مهر، ایسنا، خبرفارسی و خبرآنلاین منابع خبر پرنفوذ بر اساس میزان باز نشر بوده‌اند. 🔹به نظر می‌رسد واکنش‌ها و احساسات منفی افکار عمومی نسبت به جدل‌های مناظره قبل، بر روی روند مناظره دوم تاثیر گذاشته و فضا را برای در معرض قرار گرفتن برنامه‌ها مهیاتر کرده است. فضایی که می‌تواند به انتخاب کاندیدای با برنامه و اصلح منجر شود. @roshana_esfahan
🔶 برآورد ایسپا از میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ 🔷 شهریور ۱۳۹۹ تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در مجموع ۹ موج نظرسنجی انتخاباتی با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور اجرا شد (هشت موج به شیوه مصاحبه تلفنی با اندازه نمونه تقریبی ۱۵۰۰ نفر و یک موج به شیوه مصاحبه حضوری در میادین و معابر با اندازه نمونه ۵۱۵۰ نفر). 🔷 آخرین برآورد ایسپا از مشارکت شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری بعد از برگزاری اولین مناظره ۳۸ درصد محاسبه شده است. @roshana_esfahan
🗓18 خرداد 💢18خرداد و به ترتیب در صدر لایک اینستاگرام و بازدید تلگرام قرار دارند. هرچند محتوای تولید شده پیرامون در توییتر کمتر از رئیسی است با این حال لایک بیشتری دریافت کرده و در صدر این بستر قرار دارد. نیز در جایگاه سوم هر سه بستر قرار دارد. @roshana_esfahan