⏳ ۲۴ ساعت وقت داری توی هر شبانهروز...
۸ ساعتش خواب، ۸ ساعتش کار / درس / خانهداری، ۲ ساعت وعدههای غذایی و کارهای شخصی، ۱ ساعت رفت و آمد، ۱ ساعت فضای مجازی
🔻 فقط ۴ ساعت وقت داری به افزایش مهارتهات بپردازی! به شرطی که اون رو هم صرف تلویزیون و فضای مجازی نکنی..
⏱ دوره ما فقط ۱ ساعت از وقتت رو میگیره
میتونی این فرصت رو استفاده کنی، میتونی هم مثل روزهای دیگه بگذرونی
🔰 ظرفیت باقیمانده: فقط ۹ نفر
👈 برای ثبت نام، به پشتیبان مدرسه پیام دهید: @fateh_ghaaf
📌 با ما همراه باشید.
[قاف؛ مدرسه مجازی مجموعه نجات]
@ghaaf_ir
https://eitaa.com/joinchat/3503096652C89bdad01e9
💢 ظرفیت تکمیل شد!
🔻 خیلی ها بعد از تکمیل ظرفیت پیام دادن. با توجه به استقبالی که صورت گرفته، امکان حضور در «ایستگاه یادداشت جریانساز» برای جاماندهها هم فراهم هست؛
اما پشتیبانی فقط برای 30 نفر اول هست.
👈 برای ثبت نام، به پشتیبان مدرسه پیام دهید: @fateh_ghaaf
📌 با ما همراه باشید.
[قاف؛ مدرسه مجازی مجموعه نجات]
@ghaaf_ir
https://eitaa.com/joinchat/3503096652C89bdad01e9
💢 یادداشت ازدواجی! وایرال انفجاری...
🔑 چطور یک نوشته با ۴ تکنیک ساده، ۵۰.۰۰۰ بازدید گرفت؟
🔹 ۳ سال پیش چند ماه بعد از ازدواجم، حرفهای آقا درباره ازدواج را خواندم و از خودمان بعنوان قشر انقلابی حسابی شاکی شدم که سخنان آقا کجا و عملکرد ما کجا..
🔸 دست به قلم شدم یادداشتم را نوشتم: پرسش و پاسخ ازدواجی با رهبر انقلاب به مناسبت روز خانواده https://eitaa.com/tollabolkarimeh/22222
🔹 خودم کانال نداشتم. برای یکی از کانالهای مذهبی فرستادم. منتشر کردند! جواب داد! برای چند کانال دیگر فرستادم.
🔸تا چند روز داشت در کانالهای مختلف منتشر میشد تا رسید به پنجاه هزار بازدید.
حتی ادمین یک کانال ۱۲۰هزارنفری گفت بازهم بنویس به نام خودت منتشر میکنیم!
🔹 چهار نکتهای که باعث شد ادمینها استقبال کنند:
1️⃣ تیتر چالشی: لفظ «ازدواجی» که به ضمیمه «پرسش و پاسخ با رهبری» جذابتر هم میشد.
2️⃣ روایت زنده: تکنیک روایی «گفتگو» و «مناظره» در یک متن، اثر آن را چندبرابر میکند.
3️⃣ موجسواری هوشمند: روز خانواده بهانهای بود که هم نیاز ادمین را برای پر کردن کانالش تامین میکرد، هم من میتوانستم دلیلی برای ارسال این مطلب داشته باشم.
4️⃣ توزیع فعال: پیدا کردن کانالهایی که مشتری این مطالب هستند و ارسال برای تعداد زیادی از آنها.
🔻خیلی از این نکات را در صوتهایی که توسط «مدرسه مجازی قاف» @ghaaf_ir تهیه شده، مفصل توضیح دادهام. اگر خواستید وارد کانال شوید و به پشتیبان مدرسه پیام دهید برای دریافت #رایگان صوتها.
✍️ محمدحسین ابوطالبی
[قاف؛ مدرسه مجازی مجموعه نجات]
@ghaaf_ir
https://eitaa.com/joinchat/3503096652C89bdad01e9
🧗🏻♂ تا این لحظه ۶۲ «رهپیما» وارد «ایستگاه یادداشت جریانساز» شدن 😍
🏆 امروز یه مسابقه ویژه هم براشون داریم..
🚩 اگر شما هم دوست دارید همراه این جمع پرانرژی حرکت کنید، به پشتیبان مدرسه پیام بدید @fateh_ghaaf
[قاف؛ مدرسه مجازی مجموعه نجات]
@ghaaf_ir
https://eitaa.com/joinchat/3503096652C89bdad01e9
هدایت شده از نجات
⏳ امروز روز آخر «ایستگاه مقدماتی یادداشت جریانساز» در مدرسه قاف است.
📌 این ۷۲ نفری که با ما همراه شدن تا الان این سرفصلها رو یاد گرفتن:
▫️ ۳ معیار مهم سوژه طلایی
▫️ ۴ فرمول تیترنویسی
▫️ ۵ عنصر یادداشت جریانساز
🔻 و امروز هم صوت جلسه چهارم براشون ارسال میشه تحت عنوان «تکنیکهای موجسازی و بازآوری»
🔹 اگر شما هم دوست دارید #رایگان به این جمع پرانرژی و دغدغهمند بپویندید، کافیه وارد مدرسه قاف بشید و به پشتیبان مدرسه پیام بدید.
[نجات ؛ نهضت جوانان انقلاب توحیدی]
@nejaatt_ir
https://eitaa.com/joinchat/3189309560C7e7ca20fab
ایستگاه یادداشتنویسی ۲.mp3
زمان:
حجم:
4.31M
🎙 چند دقیقه از صوت جلسه دوم برای اونایی که هنوز مردد هستن 😊
🔻 چطور تیتر قوی باعث میشه یک سوژه ضعیف دیده بشه
[قاف؛ مدرسه مجازی مجموعه نجات]
@ghaaf_ir
https://eitaa.com/joinchat/3503096652C89bdad01e9
🚀 موشک یا 🖊 قلم؟؟
صحبتهای کسی که از قدرت موشکها خبر داشت، درباره پرقدرتترین واقعیت جهان... 👆👆👆
[قاف؛ مدرسه مجازی مجموعه نجات]
@ghaaf_ir
https://eitaa.com/joinchat/3503096652C89bdad01e9
🏆مسابقه یادداشت نویسی 😍
🔻امروز صوت جلسه آخر توی کانال بچههای «یادداشت جریانساز» بارگزاری شد و قراره به کمک نکات این ۴جلسه یه یادداشت بنویسن...
🔸 مسابقه تا ساعت ۱۴ فردا مهلت داره.. اگر شما هم خواستید از تعطیلی جمعه و وقت آزادتون استفاده کنید و توی مسابقه شرکت کنید، به پشتیبان مدرسه قاف پیام بدید. @fateh_ghaaf
[قاف؛ مدرسه مجازی مجموعه نجات]
@ghaaf_ir
https://eitaa.com/joinchat/3503096652C89bdad01e9
🥇 شگفتانه برای اونایی که هر ۴جلسه رو گوش دادن 😍
👆 اگر جزو این دسته هستید حتما به پشتیبان مدرسه خبر بدید @fateh_ghaaf
🧗🏻 از ایستگاه مقدماتی تا ایستگاه صعود
🔻 دیروز در مدرسه قاف، «ایستگاه مقدماتی یادداشت جریانساز» به پایان رسید.
۴ جلسه فشرده و پر از نکته: شکار سوژه، تیترنویسی، عناصر یادداشت و موجسازی.
🚩 اما این تازه شروع سفر بود…
🏔 در ادامه ایستگاهی هست که باید آماده باشیم از شیب واقعی بالا بریم و قله رو به چشم ببینیم.
به زودی از ایستگاه بعدی رونمایی خواهیم کرد..
[قاف؛ مدرسه مجازی مجموعه نجات]
@ghaaf_ir
https://eitaa.com/joinchat/3503096652C89bdad01e9