eitaa logo
بشیرا نذیرا - سراجا منیرا
556 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
1.3هزار ویدیو
197 فایل
کانالی فقط در جهت با شما بودن. میخواهم آنچه برای خود میپسندم برای شما هم به اشتراک بگذارم @bashirseraji13 https://eitaa.com/joinchat/3758751752Cb9a64376c2
مشاهده در ایتا
دانلود
به زودی در نماز جمعه های با محدودیت سه دوز واکسن... مرگ بر... ...مرگ بر فرقه ضاله طب اسلامی 😂👌 اللهم اشف کل مرضانا☺️😄🙈 @bashirseraj
🏴انا لله و انا الیه راجعون🏴 😭😭😔😢 @bashirseraj
🏴 رحلت نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ▪️ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فقیه نی ریزی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دعوت حق را لبیک گفت. @HawzahNews | خبرگزاری‌حوزه
🤐خب خدا را شکر مدیران ارشد انقدر ها هم بی فکر نیستند، بعد از تزریق ۱۵۰ میلیون دوز واکسن آزمایشی کرونا به فکر افتادن که باید یک مرکزی برای مطالعه عوارض واکسن تاسیس شود!!! اونایی که مدعی شدند پژوهش قبلا انجام شده دچار تناقض نمیشن؟!! @bashirseraj
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
10.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مشکلات شرکت‌های دانش بنیان؛ از عدم حمایت تا نبود فرصت رقابت 🔹با وجود ابلاغ سیاست حمایت از کالای ایرانی، بخش دولتی از نمونه های خارجی بازار استفاده می‌کند ✅ @saeedjalily
کرونا و واکسن دو لبه یک قیچی هستند برخی با جدا کردن وفات شدگان قبل از تزریق اولین واکسن میخواهند بر عوارض واکسن پرده بگذارند و با تطهیر متعصبانه بر تزریقات فله ای اضطراری مهر تایید بزنند تا این سحر بیل گیتسی را به عنوان معجزه نگه دارند آقاجان آن هایی که از مردم عادی تا پاسداران و جانبازان و علما و... با داروهایی مثل رمدیسور از دنیا رفتند، گرفتار لبه دیگر انبرتیز نظم نوین جهانی غرب شدند که از آن غفلت کرده اید واکسن هم با همه حسن هایی که داشته، مثل داروهای خطرناک وارداتی عده زیادی را زمین گیر کرده و می کند، عده ای که بعید بود کرونا گزندی به آن ها برساند @bashirseraj
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
ناامیدی ممنوع ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
بحثی در فقه داریم با این محتوا که اگر محتمل بزرگ اما احتمال آن پایین باشد، عقل فقهی در مواردی حکم به احتیاط می کند. حال در موضوع واکسن با توجه به نظر کارشناسان مختلف در دنیا، سه احتمال وجود دارد: ۱- احتمال تاثیر (نجات از مرگ)، که مورد تاکید عده ای و مورد تردید عده ای است. ۲- احتمال عدم تاثیر که مورد تایید عده ای و مورد تردید عده ای است. ۳- احتمال اضرار (مرگ) که مورد تایید عده ای و مورد تردید عده ای است. پیداست که در هر سه احتمال، طرفداران معتقد به بزرگ بودن احتمال هستند و منتقدان، احتمال را ناچیز می دانند یا احتمال را رد می کنند. جریان حاکم پزشکی مورد اول را می پذیرد و جریان های رقیب(که شامل بخشی از اصحاب پزشکی مدرن و سایر جریان های طبی است) نیز مورد ۲ یا ۳ را می پذیرند. آماری هم وجود ندارد که بتوان با استشهاد به آن گفت که کدام منظر طرفداران بیشتری دارد. غیر از اینکه رسانه های جریان حاکم این تلقی را تایید می کنند که تعداد بیشتری هستند. و البته سانسور منتقدان، طبعا تعداد آنها را کوچک نمایی می کند. هر چند تعداد افراد چندان استدلال را تغییر نمی دهد. حال که این مسیله مطرح است به نظر می رسد با فرض بزرگ بودن محتمل (مرگ)، عقل فقاهتی حکم می کند که باید احتیاط کرد. هر چند در طرف مقابل هم احتمال نجات وجود دارد. تنها سوال من این است که آیا این مسایل از صافی نظام فقهی عبور کرده است؟ آیا صرف بزرگ بودن محتمل ها، نمی تواند هشدارهایی فقاهتی را برانگیزاند و فقها را به تأملات دقیق تری دعوت کند؟ شهید مطهری، صرف بزرگ بودن محتمل معاد را یکی از اساسی ترین دلایل احتیاط در زندگی دنیوی به منظور آمادگی برای معاد می دانند... لطفا این مسئله علمی را با لحن سیاسی نخوانید. چرا که تلاشم این بوده که مسیله را با لحن سیاسی ننویسم. دیگر اینکه حضرت آقا در مقام اداره کشور، تصمیم را در زمان گرفته اند. اما بر اصحاب علم است که مسایل را تحلیل کنند و صرف تصمیم در مقام اداره، آنها را منسد از بحث علمی نکند. مشی رهبری نیز بر همین بوده و هست. ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi