ضمنا در پاسخ به سوال برخی کاربران عزیز: کلیه هزینه های «تالیف، تولید و نشر کتاب درسنامه فرقه شناسی و نیز جوایز مسابقه» شخصی است و وابسته به هیچ نهاد یا فردی نمی باشد.
4.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥این کلیپ نمایشی را ببینید و سپس متن را بخوانید:
✍علی محمدی هوشیار
این خواننده با ترویج دیدگاه افراطی و به دور از بصیرت و اعتدال، سعی بر ایجاد شکاف و دوقطبی در جامعه مذهبی دارد و در نهایت، با بالاتر دانستن جایگاه احساساتِ بی مبنا نسبت به عقلانیت و علم، به جایگاه رفیع روحانیت و مراکز علمیه قم توهین میکند.
این طیف؛ برخلاف سیره اعتدالی و عقلانی اهل بیت علیهم السلام که بر تربیت شاگرد و شیعه ی دانا استوار بود، #سگ_بودن را بر شیعه ی عالم بودن ترجیح میدهند و نسخه خود را برای دیگران نیز تجویز می نمایند!
@ali_m_hoshyar
🚨مسابقه کتابخوانی
🚨درسنامه فرقه شناسی
#رایگان
#جایزه
بلیط رفت و برگشت قطار 🚆
به مشهد مقدس از شهر مبدأ
فایل کتاب را به صورت #رایگان دانلود و مطالعه کنید.
سوالات را از آیدی پاسخگو دریافت و پاسخ را به👈 آیدی پاسخگو 👉ارسال کنید.
مهلت ارسال پاسخ سوالات تا 30 مرداد می باشد.
بین نفرات اول قرعه کشی شده و جوایز واریز میشود.
🚨برای شرکت در مسابقات بعدی ما در کانال عضو شوید
@ali_m_hoshyar
اطلاعیه
بانوان و برادرانی که دوره تربیت #مربی نقد فرقه احمدالحسن را در سالهای گذشته گذرانده و دوره پرخوانی را تکمیل کرده اند، جهت صدور گواهی به بنده پیام بدهند.
تشکر
💢«عالم خوب بودن» با «مدیر خوب بودن» متفاوت است
✔️آیتالله جوادی آملی:
ما باید این تفاوت را بشناسیم و بدانیم؛ حضرت امیر(ع)، کمیل را مسئول منطقهای نمود، سربازان اموی به این منطقه حمله بردند و آنجا را غارت کردند، حضرت نامهای به کمیل نوشت که این نامه در نهج البلاغه آمده است، حضرت در آن نامه می فرماید برخی تنها به درد دعای کمیل می خورند و این توان را ندارند که مسئولیت های اجرایی داشته باشند.
پ.ن: تصور تصمیم گیران حوزه این است که برای مناصب مدیریتی حوزه باید سراغ عالم خوب بروند، عالمی که در دوران تحصیلی، همه نمراتش ۲۰ باشد و چندین اجازه و ... نیز داشته باشد!!!
با این کار، عالم را از علم افشانی دور و ذوق مدیریت طلبه ی مدیر را کور می نمایند.
@ali_m_hoshyar
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از خدا علم کامل بخواین، علم ناقص بیچارتون میکنه..
@ali_m_hoshyar
▫️هدایت معنوی و نورانی کردن دلها و توصیه به صبر و سکینه و ثبات مردمی وظیفهی حضرات روحانی است.
بازی فرقهها با هویت منتقدان
✍علی محمدی هوشیار
گاهی در دنیای فرقهها و جریانهای انحرافی مشاهده میکنیم که منتقدان و مخالفان، به شکلی عجیب، به همان فرقه یا به فرقههای دیگر نسبت داده میشوند.
این اقدام، یک تاکتیک هوشمندانه و البته رایج فرقه ای است که با اهداف مشخصی صورت میگیرد. هدف اصلی از این کار، کمرنگ کردن نقد اصلی و انحراف اذهان عمومی است.
از این رو، وقتی انتقادی مطرح میشود، به جای پاسخگویی مستقیم و شفاف، سعی بر آن دارند تا آن را به اختلافات درون گروهی یا رقابتهای فرقهای دیگر ربط دهند و بگویند که فلان منتقد قبلا از ما بود و به خاطر تهدید و تطمیع دشمنان از ما جدا شده یا اینکه در نقد ما دارای انگیزه فرقه ای است.
در این صورت، نقد سازنده منتقد به یک مسئلهی داخلی تقلیل یافته و از اهمیت آن کاسته میشود.
📌این تاکتیک، راهی برای سرپوش گذاشتن بر ضعفها و نقصهای خود فرقه است که به جای دفاع از باورها، به #تخریب شخصیت منتقد میپردازند تا از پاسخگویی شانه خالی کنند و با این روش در میان مخاطبان، نسبت به اعتبار و انگیزههای منتقد، تردید ایجاد می کنند.
علاوه بر این، این روش به حفظ انسجام درونی فرقه نیز کمک شایانی میکند. اعضای فرقه اینگونه تلقین میگیرند که هرگونه مخالفت یا صدای مخالفی، از سوی یک دشمن بیرونی یا عامل نفوذی است و نباید به آن اعتنا کرد.
@ali_m_hoshyar
کانال | علی محمدی هوشیار
بازی فرقهها با هویت منتقدان ✍علی محمدی هوشیار گاهی در دنیای فرقهها و جریانهای انحرافی مشاهده میک
خطر جدی زمانی است که این تاکتیک بر ذهن مسئولین و تصمیمگیران اثر بگذارد.