🔴 ببینید👆هجمه بر میراث ملی و حجاب هزاران ساله زن نجیب ایرانی با همین صراحت
بانوی اصیل ایرانی حتی هزاران سال قبل از اسلام هم حجاب و پوشش داشت. و این را در کاوش های باستانی میتوان دید
#برای_ایران
1سخنرانی دعای توسل.mp3
زمان:
حجم:
10.05M
🔴 شب گذشته مسجد جمکران
سخنرانی با موضوع فتنه های آخرالزمان
عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام سه شنبه ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۱
حجت الاسلام و المسلمین عالی
انتقاد شدید حاج آقا عالی از ترس مجلس انقلابی و عدم تصویب قانون ساماندهی فضای مجازی
⭕️ تصمیمگیران از برچسبزنی کاسبان ولنگاری فضای مجازی نترسند❗️
🔹حاکمیتها برای حفظ منافع ملی و صیانت از حقوق کاربران در عرصه سایبر تلاش میکنند. بررسی عملکرد کشورها...نشان میدهد، مجموعهای از اقدامات ایجابی و سلبی در دستور کار حکومتها قرار دارد.
🔹اگر قرار باشد کشور ما تنها یکی از اقدامات مزبور را دنبال کند، هجمهها، تخریبها و جیغهای بنفش بلند میشود.
🔹برخی افراد، جریانها و رسانهها از هرجومرج فضای مجازی کسب منفعت میکنند. این گروه که مدیریت فضای مجازی در راستای منافع کشور و مردم را در تعارض با منافع اقتصادی خود میبینند، #کاسبان_ولنگاری هستند که با تکیه بر منابع ثروت و بوقهای رسانهای خود، از هیچ تلاشی برای حفظ هرجومرج موجود فروگذار نمیکنند. مخالفت و مقابله این جریان با مدیریت فضای مجازی تعجبی ندارد اما آنچه تعجببرانگیز است دو اتفاق تلخ است:
1⃣سکوت و انفعال برخی رسانههای ارزشی و در رأس آنها #رسانه_ملی که انتظار میرود تخریب کاسبان ولنگاری را خنثی کنند؛
2⃣تأثیرپذیری مسئولان و تصمیمگیران کشور از هجمههای کاسبان ولنگاری...
✍️محمد کرباسی: یادداشت فوق قبل از اغتشاشات اخیر نگارش یافته اما دقیقا وضعیت این روزها را ترسیم میکند. متن کامل را در کیهان بخوانید👇👇
https://kayhan.ir/fa/news/250566
🔴 تیر خلاص دادستان بر پلتفرمهای صهیونیستی
🔸دادستان کل کشور: در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاسهای جنایت، بیعفتی و هرزگی هستیم/ وکیل خانواده امینی، حرفهای بدون مدرک مطرح میکند
حجتالاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور:
▫️باید آن زمان که هنوز کسب و کار مردم در فضای مجازی نبود، دوراندیشی میکردیم تا به جای استفاده از برنامه خارجی و با کمک فکر و اندیشه جوانان، شبکه داخلی ایجاد می کردیم، این کوتاهی ها، تقصیرها و تعمد در توجه نکردن به تاکید مقام معظم رهبری، امروز ما را به اینجا رسانده که در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس هایی برای جرم و جنایت، بی عفتی و هرزگی باشیم.
▫️ باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف های بدون مدرک مطرح می کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می گوید نظر آنها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته ای می شود./ ایلنا
15.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دلیل استفاده از زنان در تجمعات سیاسی و اعتراضات...
توی برنامشون جمهوری اسلامی علیه زن هاست نه مردا!!! این یه اثر روانی داره
ققنوس یعنی اول باید ایران رو به آتش بکشیم تا از توی خاکسترش یه انقلاب جدید بزنه بیرون❗️
👤 استاد رائفی پور
#حجاب
#هویت_ملی_و_دینی
🔴دیدید با مهدی ترابی چه رفتاری کردند؟
🔹دیدید هر شخصی رو که به اونها ملحق نشد تهدید به قتل کردند؟ دیدید حتی تحمل ندارن یه نفر بر خلاف نظر اونها رفتار کنه؟
🔹دیدید با بدترین نوع فاشیسم و تروریسم طرفیم؟ دیدید اگه جمهوری اسلامی نباشه چه وحوشی بر ایران مسلط میشن؟
6.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خلبانی که صدام برای سرش، جایزه گذاشته بود!
@Farsna
2.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 لحظه مجروحیت مدافع امنیت شهید زاهدلویی در قم
@Farsna
1سخنرانی دعای توسل.mp3
زمان:
حجم:
10.05M
سخنرانی فوق العاده با موضوع فتنه های کمرشکن آخرالزمان
سه شنبه ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۱
حجت الاسلام و المسلمین عالی
حمید رسایی
🔻دعوت شیاطین إنس و جن به خیابان
مهدی جمشیدی
۱. در مصاحبههایی که این روزها از افراد حاضر در صحنههای اغتشاش منتشر میشود، یک ادّعا تکرار میشود؛ اینکه «جوّزده شدیم» و «نفهمیدیم چه میکنیم» و «نمیخواستیم چنین بشود» و «گرفتار هیجان و احساس و حرارت شدیم» و «غرض و تعمدّی نداشتیم» و ... . چنانچه بخواهیم در سایۀ ادبیّات علوم اجتماعیِ تجدّدی، این خویشبیانی و اظهارهای گفتاری را تحلیل کنیم، باید بگوییم مسأله، «انبوهۀ خَلق» است؛ یعنی این افراد عادی و غیرگروهکی، چون در فضای مجازی و در خیابان، گرفتار «غلبۀ تصوّرِ اکثریّت» شدند و خود را در برابر «موجِ شبهاجتماعی» دیدند، ناخواسته و احمقانه، همین رفتار را «تکرار» کردند.
۲. امّا اگر از چشماندازی معنوی و دینی به این واقعیّت بنگریم، به نتایج دیگری خواهیم رسید. از یک طرف، رهبر انقلاب در طول سالهای گذشته، چند بار به هجوم «شیاطین إنس و جن» اشاره کرد و گفته که اینان در مقابل انقلاب، صفآرایی میکنند و میکوشند انقلاب را به عقب برانند. از طرف دیگر، حالت «بیخودی» و «عنانگسیختگیِ» این افراد نشان میدهد که از سوی شیاطین إنس و جن، «مسخَّر» شدهاند که اینچنین، «وحشیگری نامعمول» و «طغیان ناموجّه» کردند و پس از «به خود آمدن»، از کردههایشان «پشیمان» شدهاند. آن همه «غلظت» و «خروش» و «تعدّی» و «تجاوز» و «عصیانگری»، با این «در خود شکستنها» و «به راه بازگشتنها» و «ندامتهای صریح»، سازگار نیستند و گویا پای عناصر غیبی در میان است.
۳. زمانۀ ما، زمانۀ «روایتهای دروغ» و «تفاسیر وارونه» است؛ زمانۀ «کجروایتهای تصویری» و «ناراستیهای زبانی» و «نفاقهای چندلایه». واقعیّت، یکی است ولی ما در میان اقیانوس روایتهای «مخدوش» و در عین حال، «برانگیزاننده» و «حسّاسیّتزا» و «پُرجلوه»، غوطهور هستیم. در قرآن کریم از این قبیل روایتها بهعنوان «زُخرف القول»، یاد شده است؛ سخنانی که به دلیل زیبایی، فریبنده هستند، امّا نسبتی با حقیقت ندارند. قرآن کریم میگوید روایتهایی که از نوع «زخرف القول» هستند نیز از سوی «شیاطین إنس و جن»، پراکنده میشوند و آنها به این واسطه، ضعفای فکری و معنوی را به دام میاندازند. این هم نشانهای دیگر.
۴. و امّا فضای مجازی. اینان گرفتار «شبکههای اجتماعیِ غربی» بودهاند و از این دریچه، به آن تلقین میشده است، بهطوری که اینان، مستغرق در این شبکهها بودهاند و با آنها «اُنس فراوان» داشتهاند. در این حال، میتوان به تعبیر قرآنیِ «خوض در باطل» استناد جُست و در پرتو آن، دریافت که این «خوض» و «مؤانست» و «یکیشدن»، چنین عاقبتی داشته است. فضای مجازی، مشتمل بر حقایق نیست و از واقعیّت، گسسته است. فضای مجازی، خودش «مجاز» است، امّا «اثر عینی و واقعی» دارد، بلکه در ذهنها، واقعیّت میسازد. در همین عالَم مجازی، «دعوت به خیابان» شده است و آنکه به خیابان آمده، سودایی را در سر دارد که در عالَم مجاز، به او تلقین شده است. او ذهنش را به عالَم مجاز سپرده و با همان «ذهنِ مجازساخته و پیشینی»، به خیابان آمده است، ولی آنچنان گرفتار «اسارتِ ناخودآگاه» و «مسخَّرشدگیِ تمامعیار» و «وسوسۀ تثبیتشده» است که تفاوت را درنمییابد و بر اساس همان «بافتههای مجازی»، در خیابان عمل میکند. تازه آنهنگام که قانون، گریبان او را میستاند و بر او را بر کرسی تأمّل و درنگ مینشاند، به خود میآید و میگوید این او نبوده که چنین کرده است. در عالَم اینستاگرام، «ولایت» از آنِ شیطان است، نه خدا، و آنان که به این عالَم شیطانی، تعلّقخاطر دارند، به «جنود جهلِ تجدّدی» خواهند پیوست و «بردگان شیطان در خیابان» خواهند شد.
۵. البتّه وسوسههای شیاطین إنس و جن، همگان را گرفتار فتنه نمیکند و آنها را در برابر قدرت حقّ نمینشاند، بلکه فقط «ضعفای معنوی و معرفتی»، تاب مقاومت ندارند و فریفته میشوند. بهبیاندیگر، این اسارت و مسخَّرشدگی، قهری و جبری نیست و «بضاعتهای ایمانی» و «قوّتهای باطنی»، تعیینکنندۀ نهایی هستند. آنان که پیشاپیش، خویش را تزکیه نکردهاند و نور ندارند و هویّت ایمانیشان، «متزلزل» و «لنگان» است، خویش را میبازند و تسلیمِ شیاطین جن و إنس میشوند.
۶. شیاطین جن و إنس، همان نفوس ناریّهای هستند که آدمیان عادی را به خود دعوت میکنند و آنها را در برابر حقّ قرار میدهند تا شاید جبهۀ حقّ را بفرسایند. از «شیاطین جن»، خبری ندارم، امّا «شیاطین إنسی» را میشناسم که در این مدّت، هرچه در توان داشتند به کار بستند تا شاید حاکمیّت حقّ را براندازند: «سیاستمدارِ قدرتطلبِ اشباعناشدنیِ حاشیهنشین»، «روشنفکرِ بردۀ علوم انسانیِ تجدّدی»، «سلبریتیِ بدننمایِ اشرافیِ خودخواه»، «معمّمِ ظاهرالصلاحِ مترصدِ انقلابستیز» و ... .
(به یاد مرحوم آیتالله سیّدعباس حسینیکاشانی و اثر شریفش، المخازن)
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi