19.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوانان عزیز: خودتون رو آماده کنید، کشور مال شماست. باید کشور رو به اوج عزت برسانید، در زیر سایه اسلام و با الهام از انقلاب عظیم اسلامی.
@t_manzome_f_r
جوان مؤمن با اخلاص و با نشاط، امام زمان (عج) را خوشحال میکند.
🔻رهبر انقلاب: این جوانهای مؤمن ما که در میدانهای مختلف - چه در میدان معنویت و عبادت و معرفت، چه در میدان #کار و تلاش، چه در میدان مبارزه و سیاست، چه در میدان جهاد؛ آن روزی که جهاد مورد احتیاج بود - اینجور از خودشان اخلاص و شادابی نشان میدهند،
امام زمان (سلاماللَّهعلیه) را خرسند و #خوشحال می کنند.
" میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان بر همه جوانان مبارک "
@t_manzome_f_r
10.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه های عزیز من، قدر این موقعیت و این امکان رو بدانید. شماها همون نسلی هستید که این کشور رو ان شاءالله به اوج خواهید رسوند.
@t_manzome_f_r
در مکتب تشیع امام و زمامدار سیاسیِ جامعهی اسلامی باید از سوی #خدا معین و به وسیلهی پیامبر معرفی شده باشد. و باید رهبر فکری و مفسر #قرآن و آگاه از همهی رموز و دقایق دین باشد، و باید رهبر فکری و مفسر #قرآن و آگاه از همه ی رموز و دقایق دین باشد، و باید پاک و معصوم و مبرّا از هر عیب و نقیصه ی خَلقی و خُلقی و نسبی باشد.
@t_manzome_f_r
بنابر تلقی شیعه از مفهوم #امامت، امامِ یک جامعه، همان قدرت فائقهای است که حرکت جمعی و منش فردی افراد آن جامعه را توجیه و رهبری میکند و در آنِ واحد، هم آموزگار دین و اخلاق، و هم فرمانروای زندگی و تلاش آنهاست.
با این بیان، پیغمبر(ص) نیز امام است؛ چه آنکه رهبریِ فکری و سیاسی جامعه ای که خود شالوده ریزی کرده، به دست اوست.
@t_manzome_f_r
بر خلاف نظر سطحینگر کسانی که "امامت" را چیزی در قبال "خلافت" و "حکومت" پنداشته و آن را صرفاً یک منصب معنوی و روحی و فکری شمردهاند، #امام در فرهنگ تشیع "رهبر امت" است؛ هم در امور #دنیایی و نظم و نسَقِ زندگی مردم و ادارهی سیاسی و اجتماعی جامعه (رئیس دولت) و هم در تعلیم و ارشاد #معنوی و روحی و گرهگشایی از مشکلات فکری و تبیین ایدئولوژی اسلام (ایدئولوگ).
@
جلسات حجه الاسلام والمسلمین فخریان
۱. ساعت ۱۰صبح اهواز،پادادشهر،خیابان۱۱، پلاک ۶۵، مقر دوستی
۲. بعد از نماز ظهر و عصر با امام جمعه محترم آبادان
۳. ساعت ۱۵، آبادان حسینیه ی ثار الله
@t_manzome_f_r
بسم الله الرحمن الرحیم
جلسات حجه الاسلام و المسلمین فخریان در استان خوزستان
#یکشنبه_۹_اردیبهشت
ساعت ۱۰ صبح
✔️جلسه با اعضای طرح تبیین منظومه فکری رهبری
#اهواز، پادادشهر، خیابان ۱۱، پلاک ۶۵، مقر دوستی.
✔️جلسه با امام جمعه محترم شهر #آبادان بعد از نماز ظهر و عصر
✔️جلسه با بسیجیان و سایر اقشار مردم شهر #آبادان ساعت ۱۵
#دوشنبه_۱۰_اردیبهشت_بهبهان
▪️ساعت۸:۳۰ صبح، دانشکده علوم پزشکی
▪️ساعت۱۱ حوزه علمیه امام صادق "علیه السلام"
▪️ساعت۱۴ بعد از ظهر، دانشگاه خاتم
▪️ساعت ۱۷ تالار معلم، عموم مردم
▪️ساعت۲۱ تالار معلم، جشن ازدواج دانشجویی
#سه_شنبه_۱۱_اردیبهشت_بهبهان
▫️ساعت ۸ صبح، حوزه علمیه طوبی، خواهران
▫️ساعت۱۰:۳۰ صبح، مربیان تربیتی آموزش و پرورش
▫️ساعت ۱۴بعداز ظهر، نخبگان دوره متوسطه
▫️ساعت۱۷ عصر، بسیجیان شهر بهبهان
▫️ساعت۲۲ شب، احیاء شب نیمه شعبان، حسینیه رزمندگان
@t_manzome_f_r
صدها روایت پراکنده در بابهای مختلف از کتابهای گوناگون صریحاً مفهوم امام و امامت در فرهنگ شیعی را "زمامداری" و "ادارهی امور امت مسلمانان" دانسته و #امامان اهل بیت را صاحبان حقیقی حکومت معرفی کرده است؛ بهطوری که برای جستجوگرِ منصف جای تردید باقی نمی گذارد که ادعای امامت از طرف ائمه(ع) اهل بیت، فراتر از رتبت فکری و معنوی، دقیقاً ادعای حق حکومت نیز هست.
کتاب انسان ۲۵۰ساله، ص ۷۱
@
وقتی می گوییم #ائمه (علیه السلام) مبارزه میکردند، باید این را بدانیم که مبارزه در هر زمانی به شکل خاصی است. گاهی با کارهای فرهنگی، علمی، سیاسی، تشکیل و تحزّب و ایجاد سازماندهی و گاهی با کارهای خونین، فعالیتهای جنگی و نبرد آشکار است و هر زمان مبارزه به نحوی است.
کتاب انسان ۲۵۰ساله، ص۷۲
@t_manzome_f_r
جریان #امامت، از نخستین روز پس از رحلت پیامبر(ص) (ماه صفر سال یازده هجری) پدید آمد و تا وفات امام حسن عسگری(ع) (ماه ربیع سال دویست و شصت هجری) در میان جامعهی مسلمانان ادامه یافت. در این مدت، #امامت به طور تقریبی چهار دوره را گذرانید و هر دوره با ویژگیهایی از لحاظ موضع گیری امامان در برابر قدرتهای مسلط سیاسی.
کتاب انسان ۲۵۰ ساله، ص۷۳
@t_manzome_f_r