#رهبر_معظم_انقلاب
💢 قرآن کتاب زندگی است، کتاب حکمت است، کتاب درس است. قرآن برای همهی بخشهای زندگی درس دارد. هر صفحهای از قرآن را که شما نگاه کنید، وقتی دقّت کنیم، تدبّر کنیم، در هر صفحهی قرآن انسان میتواند دهها نکتهی اساسی برای زندگی پیدا کند. اینها مسائل مهمّی است.
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
#بهار_عبادت
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
حجةالاسلام والمسلمین فخریان حجة الاسلام و المسلین فخریان، مسائل مرتبط با مجموعه تبیین و قرارگاه.mp3
زمان:
حجم:
5.25M
صحبتهای حجةالاسلام و المسلمین فخریان پیرامون بعضی از مسائل مجموعهٔ تبیین منظومهٔ فکری رهبر انقلاب و قرارگاه جهادی شهید حاجقاسم سلیمانی
🔅 جمعآوری مبلغ ۷۳۵ میلیون تومان جهت خرید تجهیزات رسانهای مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
✅ (تاکنون مبلغ ۳۳۵ میلیون جمعآوری شده است)
✔️ انشاءالله با مشارکت شما عزیزان به نیت جهاد تبیین، مبلغ کامل تجهیزات رسانهای جمعآوری خواهد شد.
🔰 رهبر معظم انقلاب اسلامی:
جنگ، جنگ رسانهای است؛ هر کس رسانهی قویتر داشته باشد، در اهدافی که دارد _ هر هدفی ــ موفّقتر خواهد بود. ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
🔻شماره کارت جهت واریز مبالغ اهدایی:
6037997750003981بانک ملی _ به نام تبیین منظومه فکری رهبری 🔻 لطفاً پس از واریز مبالغ اهدایی، تصویر فیش یا چهار رقم آخر کارت را همراه با ذکر طرح «رسانه تبیین» به شناسۀ زیر ارسال نمایید: @tabyin_manzome واحد روابط عمومی مجموعهٔ تبیین منظومهٔ فکری رهبر انقلاب @t_manzome_f_r
تبیین منظومۀ فکری رهبری
صحبتهای حجةالاسلام و المسلمین فخریان پیرامون بعضی از مسائل مجموعهٔ تبیین منظومهٔ فکری رهبر انقلاب
#گزارش
از دوشنبه شب ۶ اسفندماه تا امشب ۸۰ میلیون تومان جهت تأمین هزینههای انجام شده برای تجهیزات رسانهای جمعآوری شده است.
انشاءالله با کمک شما عزیزان هرچه سریعتر ۳۲۰ میلیون تومان باقیمانده هم جمعآوری خواهد شد.
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
📖 پای درس استاد سیدعلی خامنهای
«بنده یک ماهِ رمضان در مسجد امام حسنِ مشهد، سخنرانىِ مستمر داشتم. در آن سخنرانیها راجع به توحید، ولایت، نبوّت و سایر مباحث اساسى بحث شده است که الآن هم آنها را تأیید مىکنم. اینها پایههاى فکرى براى ایجاد یک نظام اسلامى بود.
آن کار، جهت دادن به فکر نسل جوان بود.» ۱۳۸۱/۴/۴
📌دورۀ آموزشی «بینش ولایی» با محوریت کتاب «طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن» و با تمرکز بر «نقشهٔ خدا»
🔹با تدریس: حجةالاسلام و المسلمین فخریان
🕰 زمان ثبتنام: تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
🔸توضیحات:
۱. اعطای گواهی از مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
۲. برگزاری دوره بصورت مجازی و غیر برخط (آفلاین)
۳. امکان انجام فعالیتهای آموزشی دوره از ۱۲ اسفند تا ۳۱ خرداد میباشد.
۴. ثبتنام در وبگاه مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری به آدرس:
https://www.tabyinmanzome.ir/courses/binesh-velaei
⏪مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
@t_manzome_f_r
تبیین منظومۀ فکری رهبری
📖 پای درس استاد سیدعلی خامنهای «بنده یک ماهِ رمضان در مسجد امام حسنِ مشهد، سخنرانىِ مستمر داشتم. د
#گزارش
طی شش روز گذشته، تعداد ۹۲۸ نفر از ۱۶۱ شهرستان در دورهٔ آموزشی "بینش ولایی" که با محوریت کتاب طرح کلی اندیشهٔ اسلامی در قرآن و با تمرکز بر موضوعِ نقشهٔ خدا برگزار میشود ثبتنام کردهاند.
@t_manzome_f_r
واحد روابط عمومی مجموعهٔ تبیین منظومهٔ فکری رهبری
68726غصه-دارم-که-چرا-سوز-دعا-نیست-مرا.mp3
زمان:
حجم:
13.24M
🎙 غصه دارم که چرا سوز دعا نیست مرا
🔹 حاج محمد رضا طاهری
#مناجات_با_خدا
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
┄┅═༅﷽༅═┅┄
◈ اگر با فساد اقتصادی مبارزه نشود، هر سرمایهداری، وسوسه و تشویق میشود که بهجای وارد شدن به کار پُردردسر تولید و مقدمات آن و راههای طولانی دیگر، برود مشغول بندوبست و کارهای فسادانگیز شود.
#منظومه_ارزشی
#عدالت
#سیر_مطالعاتی_منظومه_فکری_رهبری
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
18.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترنم ۵ | مجموعه آیات قرآنی در بیانات حضرت آیتالله خامنهای
📓 اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ
۞ سوره حمد، آیه ۶ و سوره انعام، آیه ۱۳۱
#ترنم
#مجموعه_آیات_قرآنی
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
🤲 #دعای_روز پنجم ماه مبارک رمضان:
اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْمُسْتَغْفِرِینَ وَاجْعَلْنِی فِیهِ مِنْ عِبَادِکَ الصَّالِحِینَ الْقَانِتِینَ وَاجْعَلْنِی فِیهِ مِنْ اَوْلِیائِکَ الْمُقَرَّبِینَ بِرَاْفَتِکَ یا اَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
┄┅══✺﷽✺══┅┄
🍃خدا را با توجه بخوانید تا اجابتتان کند!
مفاهیم و معارفی که در صحیفه سجّادیه است، به قدری زیباست که! انسان گاهی اوقات حیرت میکند این چه ذهنی است، چه مغزی است که اینها را توانسته است کنار هم بنشاند و چنین تعبیراتی را درست کند! لذا من توصیه میکنم که ارتباطات بچهها با خدا، ارتباطاتِ با توجّه و با حالی باشد؛ بخصوص نمازها را با حال بخوانند. دعا که میخوانند، با حال و با توجّه بخوانند و بدانند با چه وجودی حرف میزنند و چه میخواهند و بدانند این خواست، پاسخ دارد. در قرآن، به ما گفته شده است: «ادعونی استجب لکم»(۱)؛ مرا بخوانید تا به شما پاسخ دهم. یک جا دارد: «واسئلوا اللَّه من فضله»(۲)؛ از فضل خدا طلب کنید و بخواهید. اینها وعدههای الهی است و وعدههای الهی، صادقترین وعدههاست و حتماً چنانچه از خدا بخواهید، خدا به شما پاسخ خواهد داد. اگر اُنس پیدا کنید، خواهید دید که خیلی از پاسخها همانی است که در همان لحظه به شما داده میشود؛ یعنی آدم نباید خیال کند که پاسخ دعا حتماً همان پولی است که از خدا خواسته است و باید برسد! گاهی اوقات پاسخ، همانی است که در آن لحظه به شما میدهند. آنچنان نورانیتّی در دل شما به وجود میآید که میبینید اصلاً پاسختان را همان ساعت گرفتهاید. آن حالتی را که انسان در دعا پیدا میکند، گاهی احساس میکند که دیگر غیر از آن، هیچ چیز نمیخواهد. وقتی یاد پروردگار در دل انسان، زنده باشد، اینگونه است.
•─────•❁•─────•
▪️بخشی از گفت و شنود صمیمانه رهبر انقلاب با جمعی از جوانان و نوجوانان
۱۳۷۶/۱۱/۱۴
•─────•❁•─────•
🔻۱ ) سوره مبارکه غافر آیه ۶۰
وَقالَ رَبُّكُمُ ادعوني أَستَجِب لَكُم ۚ إِنَّ الَّذينَ يَستَكبِرونَ عَن عِبادَتي سَيَدخُلونَ جَهَنَّمَ داخِرينَ
ترجمه:
پروردگار شما گفته است: «مرا بخوانید تا (دعای) شما را بپذیرم! کسانی که از عبادت من تکبّر میورزند به زودی با ذلّت وارد دوزخ میشوند!»
🔻۲ ) سوره مبارکه النساء آیه ۳۲
وَلا تَتَمَنَّوا ما فَضَّلَ اللَّهُ بِهِ بَعضَكُم عَلىٰ بَعضٍ ۚ لِلرِّجالِ نَصيبٌ مِمَّا اكتَسَبوا ۖ وَلِلنِّساءِ نَصيبٌ مِمَّا اكتَسَبنَ ۚ وَاسأَلُوا اللَّهَ مِن فَضلِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ كانَ بِكُلِّ شَيءٍ عَليمًا
ترجمه:
برتریهایی را که خداوند برای بعضی از شما بر بعضی دیگر قرار داده آرزو نکنید! (این تفاوتهای طبیعی و حقوقی، برای حفظ نظام زندگی شما، و بر طبق عدالت است. ولی با این حال،) مردان نصیبی از آنچه به دست میآورند دارند، و زنان نیز نصیبی؛ (و نباید حقوق هیچیک پایمال گردد). و از فضل (و رحمت و برکت) خدا، برای رفع تنگناها طلب کنید! و خداوند به هر چیز داناست.
#یاد_خدا
#قرآن_کتاب_هدایت
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری