eitaa logo
تبیین منظومۀ فکری رهبری
35.1هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
2.3هزار ویدیو
429 فایل
کانال رسمی مجموعۀ مستقل و مردمی تبیین (ارائه دهنده و مجری اولین سیر مطالعاتی آشنایی با منظومۀ فکری رهبر انقلاب) پایگاه اطلاع‌رسانی: https://www.tabyinmanzome.ir پشتیبانی فنی: @support_tabyin روابط عمومی: ۰۹۱۰۲۵۸۸۸۱۸ @ertebat_tabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Khamenei.ir13940312_11625_192k.mp3
زمان: حجم: 5.06M
🎧 سربازی امام زمان (عجل‌الله‌ تعالی‌ فرجه‌الشریف) بزرگترین وظیفه‌ی منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوی و اخلاقی و عملی و پیوندهای دینی و اعتقادی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند. ۱۳۸۱/۰۷/۳۰ @t_manzome_f_r ▫️مجموعهٔ تبیین منظومهٔ فکری رهبری
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ | مذاکره برای چه بود؟! ☑️ آیا ما مذاکره را شروع کردیم برای این‌که آمریکا بی‌آبرو بشود؟ هدف مذاکره‌ی ما این بود؟! ✅ ما مذاکره را شروع کردیم برای این‌که تحریم‌ها برداشته بشود و شما ملاحظه می‌کنید که بسیاری‌ از تحریم‌ها برداشته نشده، حالا هم دارند تهدید می‌کنند که تحریم‌های چنین‌وچنان را بر ایران تحمیل خواهیم کرد. ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ @t_manzome_f_r ▫️مجموعهٔ تبیین منظومهٔ فکری رهبری
هر کس ز ولـایت و ولی دور شـــــود همسایهٔ دشمـن است و منفور شود! پـــروانه صفت، گرد علــی می‌گردیم تا دیــدهٔ هـر فتنه‌گری کـور شـــــود @dokhtarane_soleimani ❥︎ کانال رسمی تشکّل «دخترانِ سلیمانی»
بِسمِ اللّٰهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم 🔖موضوعاتی که در هفته جاری، در سه کانال صوت، ویدئو و استیکر بصورت هماهنگ بارگزاری می‌شود. 🔻 🗓شنبه ۱۴۰۳/۰۹/۱۰ ✔️ سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس ✔️ روز مجلس 🗓یکشنبه ۱۴۰۳/۰۹/۱۱ ✔️ شهادت میرزا کوچک خان جنگلی ✔️ هویّت ملی 🗓دوشنبه ۱۴۰۳/۰۹/۱۲ ✔️ روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 🗓سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۹/۱۳ ✔️ روز جهانی معلولان ✔️ سازش و تسلیم یا مقاومت 🗓چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۹/۱۴ ✔️ الگوی اسلامی زن 🗓پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۹/۱۵ ✔️ شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) 🗓جمعه ۱۴۰۳/۰۹/۱۶ ✔️ روز دانشجو 🔻 کانال @khamenei_voice 🔻 کانال @video_khamenei 🔻 کانال @stiker_tabyin @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┄┅═༅﷽༅═┅┄ ◈ انبیاء می‌گویند برای ساختن انسان باید محیط متناسب، محیط سالم، محیطی که بتواند او را در خود بپروراند، تربیت کرد و بس. انبیاء می‌گویند دانه دانه نمی‌شود قالب گرفت، کارخانه باید درست کرد. انبیاء می‌گویند اگر بخواهیم ما یکی یکی آدم‌ها را درست کنیم، شب می‌شود و عمر می‌گذرد؛ جامعه لازم است، نظامی لازم است، باید در منگنۀ یک نظام، انسان‌ها به‌شکل دلخواه ساخته بشوند و بس، فقط همین است و بس. @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️بعضی‌ها زود مرعوب می‌شوند! امام (رضوان‌الله‌علیه) بارها اسم «مدرس» را می‌آوردند. مگر خصوصیت مدرس چه بود؟ از مدرس عالم‌تر هم داشتیم. مدرس خصوصیت عمده‌اش این بود که هیچ عامل ارعاب و تهدید و تطمیع و فریب‌گری در او اثر نمی‌کرد. همان وقتی که علی‌الظاهر فضا را بر ضد او آن‌چنان متشنج کرده بودند که علیه‌ش شعار می‌دادند، او ایستاد و حرف خودش را زد. این خصوصیت یک نماینده‌ی خوب در مجلس است. ۱۳۷۸/۱۱/۲۶ @t_manzome_f_r ▫️مجموعهٔ تبیین منظومهٔ فکری رهبری
7.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مسئله جـهاد تبـیین دشمن در رأس نقشه‌هایش تبلیغات است؛ ‌به قول خودشان پروپاگاندا است. علاجِ پروپاگاندا «تبیین» است، تبیین حقیقت از زبان‌های مختلف، از حنجره‌های مختلف، با تعبیرات مختلف، با ابتکارات مختلف؛‌ تبیین. وسوسه‌ای را که روی آن جوان یا نوجوان اثر می‌گذارد، تبیین می‌تواند برطرف کند. جهاد تبیین را جدّی باید گرفت. در هر جایی که شما ایستاده‌اید و یک شعاع پیرامونی‌ای دارید و می‌توانید روی آن اثر بگذارید، باید تبیین انجام بگیرد؛ تبیین درست، تبیین صحیح. ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┄┅═༅﷽༅═┅┄ ◈ امامت به معنای حکومت است؛ و اساساً در اسلام و در اصطلاح قرآن و در اصطلاح حدیث امام یعنی حاکم. کسی که زمامدار امور مردم است، در اصطلاح قرآن به او می‌گویند امام. در اصطلاح حدیث هم به چنین کسی می‌گویند امام. «ائمة یدعون الی النار» امامانی که مردم را به آتش دعوت می‌کنند؛ یعنی آن حکامی که مردم را به سوی آتش سوق می‌دهند. «و نجعلهم ائمةً و نجعلهم الوارثین» یعنی آنها را پیشوایان جامعه و رهبران جامعه و حاکمان جامعه قرار می‌دهیم. (علیه‌السلام) @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری