eitaa logo
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
4.2هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
377 ویدیو
122 فایل
طلبه درس خارج @ho_mah کانال آپارات https://www.aparat.com/hosseinmahdizade
مشاهده در ایتا
دانلود
یک زمینه شاهکار برای ایران امام حسین کار هنرمندانه شب اول 1404 محرم حاج محمود کریمی هر دو بسیار گوش دادنی! 🆔 @social_theory1
----------------------- بیایید امسال در هیأت ها یک کار جالب و باحال انجام دهیم! همه هیات ها، مسیر اقتباس حاج محمود کریمی از سرود را ادامه دهند و آن را بخوانند. و خوش قریحه هیاتی، تا آخر دهه، دهها اقتباس جدید هر شب از این سرود بیرون بیاورند. تا از تجمیع آنها یک آلبوم جمعی و فاخر بر جای بماند! خدا را چه دیدید! شاید اربعین، موکب های عراقی از ایرانی ها، که امسال در به میدان یهود و مسیحیت رفته اند، با این سرودها استقبال کردند و موقع ریختند چای عراقی، با لبخند برایمان خواندند!😊 ⚠️ این روزها همه متفق القول هستند که رژیم صهیونی اگر در احساس برتری کند، به جنگ برخواهد گشت! بله! این فناوری مهم آمریکا و متحدانش در قرن آمریکاییست! ما هیئتی‌ها فراتر از همه گروه‌های فرهنگی و اجتماعی ایران فناوری تبدیل جنگ به روح حماسه و امید را بلدیم! از جنگ تحمیلی 8 ساله، شهادت حاج قاسم آن آزمودیم و متاسفانه در شهادت سید حسن نصرالله بزرگ نه! زبان گویای حماسه ایران، حسینی است و زبان دیگری وجود ندارد! حالا باز نوبت ماست. این روزها، به تدبیر الهی، به نتیجه رساندن را ۱۰ روز به ما هیأتی‌ها سپرده اند؛ باید غوغا کنیم، این بار نه برای توقف جنگ، بلکه جنگی که پایان دهنده همه جنگها و آغاز همه صلح هاست! 🆔 @social_theory
❌️سجاده نماز کسی که ۳۰ سال کابوس حرامیان صهیون بوده ... 🔻شادی روح پرفتوح عارف بالله شهید حاج رمضان 🎬 برای بیداری وجدانها @Bidari_Media
📌ملت امام حسین؛ پایان دوگانه ملت‌ـ‌امت و آغاز نظم نوین اسلامی 🖋حمیدرضا شب‌بویی بخش1️⃣ 🔹 دوگانه‌ی ملت‌ـ‌امت تا مدت‌ها پس از انقلاب اسلامی، یکی از مسائل واقعی و بنیادین بود؛ چرا که از یک سو، انقلاب اسلامی مدعی حرکت به‌سوی شکل‌دهی به یک هویت سیاسی مستقل با قید اسلامی بود و درصدد بود حکومت اسلامی را در پیوند با ایرانیت تحقق بخشد. اهمیت این موضوع در آن است که انقلاب اسلامی با نوید احیای هویت اسلامی توانست به پیروزی برسد؛ در حالی که پیش از آن، هویت اسلامی در ایران به سمتی رفته بود که یا اساساً هیچ نسبتی با زیست دینی مردمی که هزاران سال سابقه دینداری داشتند، پیدا نمی‌کرد، یا در بهترین حالت، هویت دینی آنان از کارکرد اجتماعی تهی شده و به امری فردی و زاهدانه فرو کاسته شده بود که نه توان حل مسائل اجتماعی را داشت و نه دعوتی به سمت آینده و ساخت تمدن ارائه می‌داد. 🔸 در این صحنه، انقلاب اسلامی با تکیه بر همان هویت دینی ریشه‌دار ملت، قیام را شکل داد و حکومت را بنا نهاد؛ و این خود آغاز ظهور طرحی نوین برای عبور از دوگانه‌های پیش از انقلاب بود. در مسیر پیشرفت انقلاب، عقلانیت شیعی انقلاب اسلامی تلاش کرده است با اتکا به نظریه ولایت، الگویی از حکمرانی را ارائه دهد که به‌تدریج دوگانه‌ی ملت‌ـ‌امت را از کارآمدی بیندازد و در عوض، واحدی یکپارچه به نام «ملت امام حسین» را به جهان عرضه کند. 🔹 این مفهوم صرفاً یک تعبیر شعاری نیست، بلکه مفهومی سیاسی و حتی به‌بیان دقیق‌تر، یک نظریه حکمرانی به‌شمار می‌آید؛ نظریه‌ای که رهبر انقلاب نیز به آن تاکیدات ویژه داشته و به عرصه کنش‌گری رساندند و از دهه نود به بعد، می‌توان مشاهده کرد که همین مفهوم و الگو توانسته است از دوگانه‌ی ملت‌ـ‌امت عبور کند و سرآغاز دوره‌ای جدید برای مواجهه و تعامل با جهان اسلام باشد. 🔸 اگر به برخی از کنش‌های انقلاب اسلامی که با تکیه بر هویت تمام‌عیار شیعی، به‌ویژه هویت امام حسینی، در عرصه بین‌المللی شکل گرفته‌اند دقت کنیم، درمی‌یابیم که انقلاب اسلامی در حال ارائه‌ی نظریه‌ای نوین به جهان اسلام و حتی به کل دنیاست؛ نظریه‌ای که در عین برخورداری از شاخصه‌های برجسته شیعی، به‌ویژه در نسبت با نگاه‌های آخرالزمانی (چنان‌که در روایات آمده است مهدی موعود با شعارهای حسینی خویش به جهانیان معرفی خواهد شد) توانایی حفظ ملیت‌ها را نیز دارد. این نظریه به ملت‌ها امکان می‌دهد که در عین دوست داشتن و حتی مقدس دانستن ملیت خود، بتوانند با هم‌پیمانان دینی و اعتقادی‌شان نیز اعلام برادری و اتحاد کنند. 🔹 معمولاً تا پیش از ظهور و عرضه‌ی این نظریه، همواره این مشکل وجود داشت که کسانی که به‌سوی کنش‌های جهان اسلام حرکت می‌کردند، برای ایجاد ارتباطی منسجم و عمیق، ناچار بودند از بخشی از شعائر هویتی و شیعی خود کوتاه بیایند؛ زیرا گمان می‌کردند وحدت به معنای نفی یا تضعیف هویت شیعی و مذهبی است. از سوی دیگر، جریانی از ملی‌گراها نیز وجود داشت که همواره با اضطراب از استحاله‌ی هویت ملی، به تخطئه‌ی هرگونه طرحی می‌پرداختند که قصد داشت با تکیه بر هم‌پیمانی با دیگر ملت‌های مسلمان – که غالباً عرب‌زبان بودند – پروژه‌های تمدنی جهان اسلام را پیش ببرد؛ پروژه‌هایی که در رأس آنها مبارزه با صهیونیسم و رژیم اسرائیل قرار داشت. 🔸 رهبر انقلاب پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، در واقع از دستاوردی رونمایی کردند که به نماد بارز کارآمدی نظریه‌ی انقلاب اسلامی تبدیل شد. مکتب حاج قاسم سلیمانی مصادیقی را به جامعه معرفی کرد که در آن، وطن‌دوستی به‌طور کامل مشهود بود؛ به‌گونه‌ای که هیچ‌کس نمی‌توانست بگوید این شهید عزیز نسبت به وطن و ملیت خود بی‌تفاوت بوده است. با این حال، او همین هویت ملی را در نقطه‌ای به‌کار می‌گرفت که در تقابل با نظام سلطه، بیشترین همگرایی و وحدت را با امت اسلامی رقم می‌زد. 🔹 نکته‌ی حائز اهمیت دیگر آن است که در گفتمان حاج قاسم، شعائر اسلامی و شیعی به همان اندازه پررنگ بود که شعائر ملی و ایرانی؛ و این خود یکی از معجزه‌های نظریه‌ی حکمرانی انقلاب اسلامی است که با محوریت ولایت در حال شکل‌گیری است. رهبر انقلاب در این‌باره می‌فرمایند: «بعضی‌ها سعی میکنند یک دوگانه‌ی ملّت و امّت درست کنند؛ ریشه‌ی این کار در اختیار دشمن است و آنها دارند این کار را میکنند. البتّه بعضی‌ها هم اشتباه میکنند و غافلانه همین خط را میروند. در داخل هم گاهی اوقات می‌بینیم که آن کسی که برای امّت اسلامی کار میکند، دیگر نگاهش لزوماً به سمت ملّت ایران نیست؛ یا بعکس. شهید عزیز ما، شهید سلیمانی، ثابت کرد که هم میتوان ملّی‌ترین چهره‌ی کشور بود، هم میتوان امّتی‌ترین چهره‌ی کشور بود؛ در آنِ واحد ملّی‌ترین و امّتی‌ترین بود.» 🆔 @social_theory
📌ملت امام حسین؛ پایان دوگانه ملت‌ـ‌امت و آغاز نظم نوین اسلامی 🖋حمیدرضا شب‌بویی بخش2️⃣ 🔸این توضیحات رهبر معظم انقلاب به‌خوبی نشان می‌دهد که مفهوم «ملت امام حسین» دو رویکرد رایج در عرصه‌ی طراحی‌های امروز انقلاب اسلامی را باطل می‌کند. نخست، رویکردی با خاستگاهی غربی که با ترویج فرهنگ نادرست «وطن‌پرستی» می‌کوشد پیشرفت ایران و جهانی‌شدن آن در به چالش کشیدن تمدن غرب را متوقف سازد؛ در حالی که انقلاب اسلامی به‌جای این مفهوم، «وطن‌دوستی» را جایگزین کرده و در عمل بیشترین الگوهای تثبیت هویت ملی ایرانی را ارائه داده است. 🔹 اگر زبان را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های هویت ملی بدانیم، کافی است به آمارهای گسترش زبان فارسی پس از انقلاب اسلامی نگاه کنیم تا روشن شود انقلاب اسلامی، بیش از بسیاری از نظریه‌های حکومتی دیگر، در تثبیت و توسعه هویت ملی ایران مؤثر بوده است. به‌عنوان نمونه، طبق آخرین آمار منتشرشده توسط پایگاه استنادی اسکوپوس، تولید علم به زبان فارسی در چهل سال اخیر رشدی ۱۴۰ برابری داشته است. این تنها یک نمونه از مصادیق این واقعیت است. 🔸 از سوی دیگر، می‌توان نشان داد که همین هویت توانسته بیشترین تأثیر را در جهان اسلام بر جای بگذارد و مهم‌ترین تحولات به نفع جریان‌های اسلامی، متکی به انقلاب اسلامی ایران بوده است. برای نمونه، حمایت از شکل‌گیری جبهه مقاومت و به‌ویژه حزب‌الله لبنان، یکی از برجسته‌ترین این مصادیق است. پس از پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه، یورونیوز نظرسنجی‌ای منتشر کرد که نشان می‌داد سید حسن نصرالله در میان ۱۳ کشور عربی، محبوب‌ترین شخصیت است و محبوبیت او به ۹۶.۵ درصد می‌رسد. این در حالی است که در تمامی سخنرانی‌های او، بر نسبت مستقیم خود با ولایت فقیه تأکید شده و او تمام دستاوردها و پیروزی‌های حزب‌الله را نتیجه‌ی تکیه بر ولایت فقیه برآمده از انقلاب اسلامی ایران می‌داند. 🔹 نکته‌ی قابل توجه دیگر آن است که بسیاری از پژوهشگران غربی بررسی کرده‌اند که پس از دبیرکلی سید حسن نصرالله در حزب‌الله لبنان، هویت ملی لبنانی به‌طرزی چشمگیر به سمت تثبیت رفته است؛ تا جایی که می‌توان گفت لبنان امروز، ملیت خود را تا حد زیادی مدیون حزب‌الله و رهبری سید حسن نصرالله می‌داند. 🔻 جنگ ۱۲ روزه اخیر میان ایران و رژیم غاصب صهیونیستی با همراهی آمریکا، جدیدترین تجلی مفهوم سیاسی «ملت امام حسین» بود که بار دیگر توانست کارآمدی خود را به‌روشنی در میدان اثبات کند. این مفهوم سیاسی، دوگانه‌ی ملت ـ امت را به نامسئله تبدیل کرده است و کسانی که هنوز در این دوگانه می‌اندیشند را می‌توان به یک ارتجاع نسبت داد؛ امروزه می‌توان گفت کارآمدترین نظریه برای حفظ ملیت، در عین حال جهانی‌شدن با همراهی امت اسلامی، و تحقق تمدن اسلامی همین نظریه است. «ملت امام حسین» با تکیه بر هویتی که از عاشورا الهام می‌گیرد، ملیت‌ها را نفی نمی‌کند، بلکه آن‌ها را به‌عنوان ‌هویت‌هایی در دل امت بزرگ اسلامی بازتعریف می‌کند؛ هویتی که می‌تواند در برابر نظام سلطه بایستد و با هم‌افزایی قدرت ملت‌ها، موازنه را در جهان تغییر دهد. 🔻 این نظریه، امروز دیگر از سطح بحث‌های انتزاعی و چالش‌های مفهومی عبور کرده و به واقعیتی عینی در میدان‌های بین‌المللی بدل شده است. حضور متحدانه نیروهای مقاومت از لبنان، فلسطین، عراق، یمن و ایران در مواجهه با رژیم صهیونیستی، نمود عینی همین هویت امت‌ساز است که نه‌تنها ملیت‌ها را حفظ می‌کند، بلکه به آن‌ها معنا و رسالت تاریخی می‌بخشد. به همین دلیل، می‌توان گفت «ملت امام حسین» الگویی تمدنی است که آینده معادلات منطقه و جهان اسلام را رقم خواهد زد. 🆔 @social_theory
یادداشت یک کاربرفلسطینی و روایت نامه حاج رمضون به اسماعیل هنیه 🔴دشمن صهیونیستی نامه‌ای را که در غزه از پیدا و منتشر کرده است نامه خطاب به اسماعیل هنیه و سنوار در سال ۲۰۱۷ نوشته شده است در آن زمان، هنیه در غزه بود و العاروری به درخواست امربکا در دوره اول ترامپ از تمام کشورهای عربی و اسلامی اخراج شده بود. در آن زمان، رابطه سیاسی حماس با ایران به دلیل وقایع سوریه هنوز به طور کامل احیا نشده بود! ✅حاج رمضان با مهربانی، ادب و فروتنی به هنیه پاسخ داد و او را از تمایل حزب‌الله برای میزبانی از العاروری در لبنان و تعهد به حفاظت و حراست از آنها مطلع کرد. این نامه‌ای غرورآفرین و نشان افتخار و قدردانی از حاج رمضان و نصرالله است که از فرصت برای مجازات حماس به خاطر موضعی که با آن مخالف بودند،(بحران سوریه) استفاده نکردند. بلکه خانه‌ها و نفوذ خود را برای استقبال از برادرانشان که امت محمد قادر به فراهم کردن محل اقامت برای آنها نبود، چه رسد به اخراج و محاصره، باز کردند! ✅بگذارید این سخنان را نادانانی بخوانند که می‌خواهند ما با کسانی که همیشه دست دوستی به سوی ما دراز کرده‌اند و در ازای آن چیزی نخواسته‌اند، دشمنی کنیم. 🔥 آنها حتی در زمان اختلاف، سخاوتمند، پرهیزگار و شریف بودند. امروز، شهیدان والامقام در بهشت ​​​​جمع شده‌اند: اسماعیل هنیه، مجاهد یحیی سنوار، شیخ صالح العاروری، سید حسن نصرالله و حاج رمضان، در حالی که فرشتگان رحمت آنها را احاطه کرده و بدرقه می‌کنند. پ.ن: متن نامه را بخوانید. از شروعش سلام بر اهل بیت و صحابه و پایانی بدون هیچ منت خطاب به همه مجاهدین @Thirdintifada
ما احتمالاً باید مدتی همسایگان ستم دیده‌مان یعنی افغانستانی‌ها بخواهیم که در ایران کنار ما نباشند. البته نبودن آنها در کنار ما ساده نیست. ما آنها را دوست داریم و به همسایه بودن با آنها افتخار می‌کنیم و دوست داریم که همسایگان خوبی در دوران سختی آنها باشیم. پس باید این کار را به زیباترین شکل ممکن و و با حداکثر مواسات انجام دهیم. و مباد اینکه چنین کار مهمی که آوارگی و ابهام را به زندگی این مردم ستم دیده و عیالوار سرازیر می‌کند، را بی‌دقت و حوصله و با حداقل برادری و دوستی انجام دهیم! به نحوی که باعث شود بی وفایی و خیانت به ملت مجاهد ایران در ذهن همسایه‌شان اخلاقی جلوه کند! تمام تکالیف این جنگ، امتحانهای خداست. در هر کدام که تقوا را عایت نکنیم، از نعمت ثواب بعد امتحان محروم میشویم. 🆔 @social_theory
😎 ماجرای جاسوس‌های افغانستانی چیست؟ این روزها خبر دستگیری برخی اتباع افغانستانی بعنوان جاسوس‌های موساد در حال تحریک احساسات جامعه ایرانی است و همین خود نشانه ای بر این است که کسی توقع چنین خیانت آشکاری را از مهاجران غالبا آرام و مظلوم این کشور نداشته است چرا که نوعا خاطره تلخی از این افراد وجود ندارد و خبرسازی های نفرت بار هم مربوط به یک کمپین مشکوک دو سال اخیر است و تجربه زیسته جامعه ما خلاف آن اخبار است. اینکه سطح و حجم و درصد این جاسوس ها چقدر بوده بعدا و در صورت انتشار اطلاعات جامع معلوم خواهد شد ولی این نکته تلخ را نباید فراموش کرد که آنان بخاطر اتباع بودن نمی توانستند بعنوان نفوذی در نهادهای ما تحرک کنند و نهایتا در قالب عملگران جزیی بکارگیری شده اند و عمده ضربات مهم از جانب خائنان ایرانی به ما وارد شده است و این را نمی‌شود فرافکنی کرد! البته اینکه هزاران نیروی نظامی و امنیتی آموزش دیده توسط آمریکایی ها که پس از سقوط کابل و تغییر شگرف رویکرد سیاسی این کشور از ترس متواری شوند و بخشی وارد ایران گردند امری واضح است ولی اینکه چرا بخشی از آنها بعنوان ابزار دشمن علیه ما کار کنند هم نشانه ضعف کار اطلاعاتی و نظارتی هم مسأله ای است که چند سال است آن را فریاد می‌زنیم یعنی: «ساماندهی مهاجرین» متاسفانه «سازمان مهاجرت» که به تدبیر شهید رییسی تشکیل شده بود جدی گرفته نشد و راه حل اتباع در «اخراج + دیوار» خلاصه شد حال آنکه چنانچه فریاد زدیم این راه حل ناکارآمد است چرا که هم کشیدن دیوار طول میکشد هم راههای دور ‌زدن ایجاد خواهد شد. چنانچه بنده قبل از جنگ اخیر که زاهدان بودم بلوچ ها می‌گفتند از وقتی ویزا نمی دهیم کار «افغانی کش» ها رونق گرفته است! ساماندهی یعنی همین که هر کس می‌آید باید هویت، اسکان و راه ارتباطی او معلوم باشد و با نظارت ما برود و بیاید و هر کس تخلفی کرد ممنوع الورود شود و اتفاقا از ظرفیت نخبگان و نیروهای موثر آنان نیز استفاده شود و اتفاقی که جریان «مهاجرستیز» رقم می زند یعنی زدن همه با یک برچسب رخ ندهد! فاطمیون سرافراز که خون داده اند و صدها مهاجری که در ساختن کشور ما نقش داشته اند با جاسوسان یکی نشوند و شیطان سازی از ملتی متدین و متین، رخ ندهد و اتفاقا از ظرفیت خود آنان برای جلوگیری از خرابکاری استفاده شود نه اینکه با برخوردهای غلط و احیانا ظلم سرباز ما، کینه بکاریم و در آینده نفرت درو کنیم! همین قدر بدانیم که همسایه را نمی‌شود عوض کرد و باید سرمایه اجتماعی او را حفظ کرد و با آن هوشمندانه و فعالانه برخورد کرد نه اینکه کار تصویرسازی دست چند نفهم یا مزدور بیفتد که خبر دروغ کشف مرکز جاسوسی با حضور 400 مهاجر را با فیلمی که مشخص است محل تجمع اتباع بوده جعل کند و برخی هم بدون تامل آنرا نشر بدهند! 📍 @komeilialireza
⛔️ نخوابیم! مَنْ نَامَ لَمْ يُنَمْ عَنْهُ | هر كه از دشمن آسوده بخوابد، دشمن نسبت به او نخواهد خُفت. ۱⟩ نخوابیم: چراکه دشمن به هیچ عهد و قراردادی پایبند نیست؛ چه‌رسد به حرف‌ها و ادعاهای خودش! ۲⟩ نخوابیم: چراکه دشمن، دشمن ملت و کشور ماست و جز به تجزیه، آشوب و عقب‌برگرداندن ایران به ‹۵۰›سال قبل، فکر نمی‌کند! آن‌ها دشمن ایران قوی و پیشرفته‌اند؛ تحریم و جنگ، این‌را به‌ما ثابت کرد. ۳⟩ نخوابیم: چراکه دشمن نشان داد از ‹۲›ملیون انسان در غزه می‌تواند ‹۵۵›هزار نفر را بکشد که ‹۱۲›هزار نفرشان کودک و نوزاد بودند. ۴ نخوابیم: چراکه دشمن نشان داد در فردای آتش‌بس و قرارداد سازمان‌ملل هم، غزه و لبنان را از وحشی‌گری خود در امان نمی‌گذارد و وحشیانه حتی چادرهای آوارگان را نیز با بمب‌های چندتُنی می‌زند! ۵⟩ نخوابیم: چراکه دشمن نشان داد با دراختیارگرفتن آسمان کشورها، به هیچ دارایی از کشور و ملت رحم نمی‌کند و آمریکا و دنیای غرب، جز تشویق حقیقی و تأسف فریبکارانه کار دیگری نمی‌کنند! ۶⟩ نخوابیم: چراکه دشمن به داخل خانه (عُقر دارِ) ما رخنه کرده است، با عوامل خیانتکار، با آسمان کشورهای همسایه و پشتیبانی آمریکا؛ پس نباید داخل خانه و شهرهای‌مان را از گستراندن امنیت، خالی کنیم. مبادا ایست‌وبازرسی و تعقیب خیانتکار و عوامل موساد را فراموش کنیم. وضعیت آتش‌بس، ما را فریب ندهد و به زندگی عادی مشغول نشویم! ۷⟩ نخوابیم: چراکه دشمن از موبایل‌ها و امکانات تحت‌شبکهٔ ما سوءاستفاده می‌کند! سهل نگیریم و مراقبت کنیم. ۸⟩ نخوابیم: چراکه دشمن به خسته‌شدن، عادی‌شدن و بازگشت مردم و نیروهای امنیتی و نظامی به روال عادی زندگی‌شان امیدوارند، تا ضربه بزرگ دیگری وارد آورند! ۹⟩ نخوابیم: چراکه دشمن در نبرد آتی، سخت‌تر و طولانی‌تر خواهد آمد، پس کسی حق ندارد غافل‌گیر شود؛ همه نهادهای خدماتی و زیرساختی باید برای جنگی بزرگ‌تر آماده شوند و آمادگی پشتیبانی از مردم و نیازهای‌شان را داشته باشند. ۱۰⟩ نخوابیم: یعنی عبرت بگیریم و همه در هر جایی که هستیم، نقش خود را بازبینی کنیم که آیا درست ایستاده ایم و درست به وظایف‌مان عمل می‌کنیم یا خیر! ۱۱⟩ نخوابیم: دشمن ما صرفاً رژیم کودک‌کش نیست، دشمن ما آمریکایی است که سال‌ها ما را تحریم کرده و به رژیم صهیونی سلاح رسانده و به یکی از دارایی‌های ارزشمندمان (فردو) حمله کرده و آسیب زده! اگر خواب‌مان ببرد، دشمن چهره عوض می‌کند! قاتل حاج‌قاسم به صحنه بازگشته؛ به او جرأت و جسارت ندهیم. ۱۲⟩ نخوابیم: دشمن روی مشکلات و اختلافات ما حساب ویژه‌ای باز کرده؛ مهربانی، گفت‌وگو و آرامش را جایگزین ادبیات تند و پرخاش کنیم و البته به آن‌ها که دشمن را سفیدشویی می‌کنند یک نَه بزرگ و بدون تعارف بگوییم! ۱۳⟩ نخوابیم: دشمن ما بی‌رحم است و نیروهای مسلح ما باید با او مقابله کنند. نخوابیم و از نیروهای مسلح‌مان حمایت همه‌جانبه کنیم؛ مالی، جانی، آبرویی، تشویق و هزار کار و ایده دیگر. در مقابل انتقادهای بی‌جا به نیروهای مسلح بایستیم. ۱۴⟩ نخوابیم: دشمن بی‌رحم ما، نقطه‌قوت ما ایرانی‌ها را در رهبریِ ما می‌داند، کسی‌که مجمع فضائل و خِرد ملت ایران است؛ می‌خواهد با تهدید، نقشهٔ شوم خود را معتبر کند؛ نخوابیم و بی‌توجه نباشیم. اگر امروز غیرت نورزیم، فردا کسی نیست که از حیثیت ما دفاع کند و با سخنان و تدبیرش، امور را در دست بگیرد. از رهبرمان دفاع کنیم! یک ملت، یک خامنه‌ای. ۱۵⟩ نخوابیم: دشمن را نه فرع و در عرض زندگی، بل‌که در طول و مقابل زندگی ببینیم. اسرائیل، مانع زندگی و پیشرفت ایران است! زندگی کنیم؛ اما برنامه‌ها، کارها و اهداف خود را با دشمن غدّار، ویرایش بزنیم؛ نخبگان، اندیشمندان، هنرمندان، ایده‌های جدید خلق کنند. ۱۶⟩ نخوابیم: هشیاری و بیداری یعنی در فضای مجازی هر حرفی را نزنیم، اطلاعات ندهیم، هر مطلبی را بازنشر نکنیم، حرف دشمن را انتشار ندهیم، به شایعات دامن نزنیم، هر حرف و ادعایی را باور نکنیم و برای خبرپراکنی، حریص نباشیم! دشمن در فضای مجازی بیش‌از فضای حقیقی حضور دارد. ۱۷⟩ نخوابیم: بازخوانی تجربه‌ها ما را بیدار نگه می‌دارد؛ بزرگترها می‌دانند؛ از تجربه آن‌ها در زمان جنگ، الگو بگیریم و امروزی‌اش کنیم. ۱۸⟩ نخوابیم: چهره دشمن در هر موقعیت متفاوت است؛ با چشم باز حرکت کنیم، به هر قرار و وعده و کاری، بدون سوءظن، اما با چشم باز نگاه کنیم. سعی کنیم چهره و روش‌های دشمن را کشف و آشکار کنیم. ۱۹⟩ نخوابیم: همه تولیدگران محتوا و پیام، دشمن را در موقعیت خود پیدا کنند؛ هر قدم ما می‌تواند تیری به قلب دشمن باشد؛ پدرمادرها به فرزندان خود قصه مقاومت و دشمن بگویند؛ اهمیت و اولویت علم امروز بیش از هر زمان دیگرست. ۲۰⟩ نخوابیم: میدان مقابله با دشمن، صرفاً سایت موشکی و پدافند نیست؛ هرجا با دشمن مقابله می‌کنی، درحال جنگ و جهادی و اگر بمیری، شهیدی. ✍ م.ص.صاد | ۹ تیر ۱۴۰۴ @mssadeghi_ir
قویا معتقدم اصلاح طلبی در ایران یک پدیده شاعرانه فانتزی است و برخلاف پز واقع گرایی متفکرین آن، خوش بینی آن به دنیا، محصول سانسور یک وجه مهم از غرب است: «وجه جنگ و استعمار» فرقی هم بین خانم منصوری با سعید حجاریان و محمد فاضلی و محمد خاتمی نیست. ما با یک سری شاعر زود رنج وطنی طرف هستیم. کلا راهبردمان در قبال انها را باید عوض کنیم. 🆔 @social_theory
🔻قیام قم، عهد‌ خون 🔹راهپیمایی بزرگ مردم قم در حمایت از ولایت و مرجعیت ⏱| چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۴ ساعت ۱۷ 🗺| خیابان شهدا (صفائیه) - مقابل دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی ⚠️ این رهپیمایی و تجمع، در حتماً مورد توجه رسانه‌ها و تصمیم گیران بین‌المللی خواهد بود. نمی‌دانم چرا بزرگترها جزء دعوت کنندگان به آن نیستند! شاید اصلاً خبر ندارند و جوان‌های حوزه خودشان و راساً آن را تدبیر کرده اند! به هر حال هرچه که هست، حالا که بنا شده است که برگزار شود همه را خبر کنیم که بیایند. شوخی نگیریم و تنبلی نکنیم! 🆔 @social_theory
5.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔞 تصاویر خشن به این دو فرزند دلبندمون که همسایه شرقی را با بی‌حرمتی کتک می‌زند بگویید که یادت هست که ۱۴۰۱ در خیابان می‌گفتی «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران!» و ما به تو می‌گفتیم این حرف را نزن و تو حوصله نداشتی گوش بدهی که چرا حرفت غلط است؟! امروز هم به شما دوتا فرزند دلبند می‌گویم که با همسایه های شرقی درست برخورد کن. ما قرار است هزاران سال با هم زندگی کنیم! ما با هم ! آن کسی که دستت را به روی او را بلند می‌کنی و به صورتش می‌کوبی، تا ۲۰۰ سال پیش ایرانی بوده و مرزهای انگلیسی منطقه او را از تو جدا کرده است! باز هم به تو می‌گویم که این کار غلط است و امیدوارم هزینه‌اش را خواهر و برادر خودت ندهند! ما که هیچ ما آن موقع هم دوباره به کمکت خواهیم آمد. ولی کاش بتوانی یاد بگیری انقدر هزینه درست نکنی! 🆔 @social_theory