eitaa logo
پاسخ به شبهات فجازی
87.7هزار دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
4.3هزار ویدیو
102 فایل
🔹 کاری از موسسه جهادی مصباح با مدیریت حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم 🔹داستانک @dastanak_ir 🔹 سخنرانی های دکتر قربانی مقدم @ghorbanimoghadam_ir 🔹تبادل وتبلیغ @tabligh_arzan 🔹ارسال شبهه @shobhe_ir 🔸نشر مطالب آزاد است
مشاهده در ایتا
دانلود
17.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تصاویر ویژه از لیدرهای عملیاتی اغتشاشگران 🔹لیدرهای عملیاتی و راهبردی اغتشاشگران با هدایت افراد زیرمجموعه و مردمی که در خیابان‌ها حضور داشتند، دستور حمله به ماموران انتظامی و به آتش کشیدن بانک‌ها و اموال عمومی را صادر می‌کردند. 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
🔰نجات از مرگ یا رفع شبهه؟ 🆔 @shobhe_shenasi 🔶 شخصي نزد امام حسن عسکري(عليه السلام) آمد و گفت: اي آقاي ما، اگر يکي از برادران شيعه ما در دست کفار اسير شده، جانش در خطر باشد؛ از سويي ديگر شخصي از شيعيان گرفتار يک فرد بد‌انديش و گمراه شده که البته نمي‌خواهد او را بکشد، ولي شبهه‌هايي القا مي‌کند که ايمانش ضعيف شود، نجات دادن کدام يک ارزش بيشتري دارد؟ گرچه شايد براي رهايي شخص اول خود به خطر افتاده، کشته شوم، رهايي شخص دوم تنها نيازمند فرصت و نيرويي است که نگذارم عقيده‌اش دگرگون و ايمانش زايل شود، با آنکه خودش سالم و حتي به دور از زيان مالي و جاني است. امام در پاسخ فرمودند: آيا مي‌داني اين دو قلمرو چقدر با هم تفاوت دارند؟ آن مرد گفت: ‌آمده‌ام از شما بپرسم در ميان اين دو راه تکليفم چيست. 🔶 امام(عليه السلام) فرمودند: در کنار دريايي ايستاده‌اي، گنجشکي در دريا افتاده و در حال غرق شدن است؛ در کنارش هم مؤمني شريف و ارزشمند در آب غوطه مي‌خورد و هر لحظه امکان دارد در آب غرق شود. بايد کدام را نجات دهي؟ ثواب کدام بيشتر و نجات کدام مقدم است؟ اگر آن پرنده را برهاني، آن ديگري که انساني شريف است خفه مي‌شود. مرد پاسخ داد: بسيار روشن است. البته بايد آن شخص را نجات ‌دهم؛ زيرا آن پرنده در برابر چنين انساني ارزشي اندک دارد. امام فرمودند: به همان اندازه‌ که نجات آن مؤمن بر نجات آن پرنده کوچک برتري دارد، حفظ ايمان يک انسان از امواج شبهه‌ها بر نجات مسلماني که تنها از نظر بدني و جاني در دست کفار اسير است و هر لحظه امکان دارد کشته شود، برتري دارد. 📚 آفتاب مطهر؛ آیت الله مصباح یزدی ص ۱٣۴ و ۱٣۵ 👈 امام حسن علیه‌السلام مبارک باد 👈 کانال را به دوستان خود معرفی کنید 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
پاسخ به شبهات فجازی
🔰نجات از مرگ یا رفع شبهه؟ 🆔 @shobhe_shenasi 🔶 شخصي نزد امام حسن عسکري(عليه السلام) آمد و گفت: اي آ
#جهاد_در_فضای_مجازی 🔴امام خامنه ای؛ بازار شبهات رواج دارد..... 🔻برای جهاد لازم نیست فقط شمشیر برداریم. این بزرگترین جهاد است. برای این جهاد خودتان را آماده کنید... 👈با معرفی کانال #پاسخ_به_شبهات_فضای_مجازی در جهاد روشنگری، سهیم شوید ــــــــــــــــ 🚩 پاسخ شبهات فضای مجازی👇 http://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
895.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کی گفته مادر مقدسه..!! ولش کن برو دنبال عشق و حالت !! کاری ارزشی از شبکه 👈۳۰ سال پیش وقتی رهبر انقلاب نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داد، این حجم از ترویج بی بند و باری را پیش‌بینی کرده بود.... 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
✍️نامه «احمد توکلی» به «محمدرضا عارف» 🔹برخی از افراد مدعی، در ماجرای آشوب‌های اخیر به جای اعلام تبری، بازهم هم‌صدایی با دشمن را ترجیح دادند؛ مانند دو نامزد انتخابات سال ۸۸ و برخی از فعالان سیاسی طرفدارشان. ‌🔹اگر هم‌سلک‌های آنها آشکارا از این کج‌تابی‌ها فاصله نگیرند و از این افراد برائت نجویند، شریک جرم در خیانت محسوب می‌شوند و مُهر ابطال بر شناسنامه حکومتی و سیاسی خود می‌نهند. ‌🔹آقای عارف! اینک، بار مسئولیت زدودن ساحت اصلاح‌طلبان واقعی از بدلی بر دوش امثال جنابعالی است. 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
تکذیب ادعای بی‌بی‌سی فارسی درباره بازداشت تعدادی از بسیجیان 🔹در پی ادعای کذب بنگاه خبرپراکنی دولت بریتانیا مبنی بر بازداشت تعدادی از بسیجیان در استان تهران در رابطه با اغتشاشات اخیر، خبرنگار فارس از چهار مرجع قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سازمان اطلاعات سپاه پیگیری لازم را به عمل آورد که هر چهار مرجع این خبر را تکذیب کردند. 🔹همچنین در پیگیری خبرنگار فارس از سازمان بسیج مستضعفین، این سازمان نیز خبر بازداشت بسیجیان را تکذیب کرد. 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
TAFSIR-ghafer28.mp3
زمان: حجم: 1.76M
🎙هرشب #تفسیر یک آیه/۱۹ حجت‌الاسلام دکتر #قربانی_مقدم موضوع: درسی از مومن آل فرعون (غافر آیه ۲۸) 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
1.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سیل جمعیت عراقی‌ها برای اخراج خرابکاران تصاویری از مردم عراق در دومین روز از راهپیمایی خود در حمایت از مرجعیت هم‌اکنون میدان التحریر بغداد 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 http://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
🔷آفرین بر بصیرت .. آفرین بر هایی که را بهانه رفاقت و ملتها میکنند، نه اسباب و تفرقه این عکس با این متن، در فضای مجازی و کشورهای در حال انتشار و دست بدست شدن است.👇 تیم با همه وزن اجتماعیش، جهت همدردی با بازیکن شان (جهت وفات مادرش)، عکس وی با مادرش را روی پیراهن نمایش دادند. چه خوب کردید ای اهل فارس، درود بر شما و ولایتت ای ابالحسن (امام رضا ع) لعنت خدا بر شما هایی که [میخواهید] کاری کنید عراق از بدشان بیاید. 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
▫️ لوح | بدرقه ستاره‌ها ◾ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: این بانوی بزرگوار، این دختر جوانِ تربیت‌شده‌ی دامان اهل‌بیت پیغمبر، با حرکت خود در جمع یاران و اصحاب و دوستان ائمه (علیهم‌السّلام) و عبور از شهرهای مختلف و پاشیدن بذر معرفت و ولایت در طول مسیر در میان مردم و بعد رسیدن به این منطقه و فرود آمدن در قم، موجب شده است که این شهر به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) در آن دوره‌ی ظلمانی و تاریکِ حکومت جباران بدرخشد و پایگاهی بشود که انوار علم و انوار معارف اهل‌بیت را به سراسر دنیای اسلام از شرق و غرب منتقل کند. ۱۳۸۹/۷/۲۹ 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi
🔵 عکس سریال را برداشتن منتشر می کنن به اسم آبان 98 😐😂 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 http://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
💥 «بیانیۀ گام دوم» پاسخی است به مسئلۀ مستحدثۀ دوران ما 🆔 @shobhe_shenasi 💠 استاد سید محمدمهدی میرباقری: 🔹 از منظرِ بیانیۀ گام دوم، می‌توان گفت که اصلیِ ما دوران جدیدی است که با رنسانس شروع شد که محصولش یک تمدّن مادیِ فراگیر در جامعۀ جهانی است. 🔹 اگر فرضاً به قبل از انقلاب اسلامی برگردیم، مسئلۀ مستحدثۀ دنیای اسلام در مواجهه با دنیای غرب چه بود؟ آیا کارخانه و ماشین و قطار برقی و نظام خیابان‌ها مسئلۀ مستحدثۀ ما بود؟ خیر، مسئلۀ مستحدثۀ ما و بلکه مسئلۀ «تمدّن» و مسئلۀ دوران مدرن بود. امروز دورانی شکل گرفته که زندگی را از بندگی جدا کرده‌اند. اگر بگویید روح تمدّن مدرن چیست، می‌گوییم: سکولاریسم و عرفی‌سازی و جدا کردن ساحت دین و زندگی. آن‌ها برای ساخت این تمدّن، شش ـ هفت مرحله کار کرده‌اند؛ اول، ایدئولوژی‌شان را تولید کرده‌اند که رکن مهم و جانِ ایدئولوژی‌شان همین عرفی‌سازی و زمینی‌سازی و جدا کردن دین از زندگی بشر و عاری ساختن عرصۀ حیات از آموزه‌های قدسی است. سپس بر اساسِ این ایده‌ها، دکارت و کانت و هگل و... فلسفه‌های جدیدی را تولید کردند؛ بعد از شکل‌گیری این اندیشه‌های فلسفی، تحولات علمی اتفاق افتاد و بعد از آن، در همان دوران، انقلاب صنعتی به راه افتاد و ساختارهای جدید جهانی و ملی درست شد و سپس و محصولاتِ قابلِ‌مصرف ایجاد کردند. این تمدّن حاصلِ دورانی است که با یک ایده (ایدۀ جدا کردن دین از زندگی) شروع می‌شود و همین ایده است که کم‌کم بسط پیدا می‌کند و به یک تمدّن تبدیل می‌شود و یک سبک زندگیِ فراگیر و دهکدۀ واحدی با ایدئولوژی واحد به وجود می‌آورد. سردمداران این تمدّن می‌خواهند همۀ عالَم را یکدست کنند؛ لذا اسناد بین‌المللی (مثل سند 2030 و...) می‌نویسند و آن اسناد توسطِ کشورهای جهان امضاء می‌شود و همۀ کشورها مکلف می‌شوند که به این اسناد عمل کنند تا جامعۀ جهانی همبافت شود. 🔹 مسئلۀ مستحدثۀ امروز ما یک تمدّن فراگیر است که حاصلِ یک انقلاب علمی و صنعتی است. در مقابل این مسئلۀ مستحدثه، چه کاری باید انجام دهیم؟ آیا باید مجموعه‌های تبلیغی درست کنیم و یا بنویسیم؟ همه این‌ها خوب‌اند ولی پاسخ این مسئله نیستند. پاسخِ این مسئله ایجادِ یک دورانِ جدید است که با یک انقلاب شروع می‌شود و مراحلی را طی می‌کند و می‌تواند در مقابل دورانی که آن‌ها ایجاد کردند تمدّنی دیگر ایجاد کند و جامعه جهانی را به عصر جدید دیگری وارد کند. گام اول از این فرایند است. ایده این انقلاب اولاً باید اسلامی باشد و ثانیاً جهانی باشد و بتواند در مقابل رنسانس، دوران جدید را برای جامعۀ بشری رقم بزند؛ چرا که نزاع انقلاب با رنسانس بر سر نظام بین‌الملل و جامعۀ جهانی است نه صرفاً بر سر مناسبات ملی و ضداستبدادی یا ضداستعماری. بعد از انقلاب اسلامی، ساخته شد و در ادامه، باید به‌سمت و و برویم؛ این ، پاسخ‌گوی مسئلۀ مستحدثۀ دوران ماست. من ترسیمِ این فرایند را نوعی دینی می‌بینم. مگر تفقه دینی چیست؟ اگر بخواهیم از منظر دینی نگاه کنیم مسئلۀ مستحدثۀ امروز ما همین تمدّن مادی کنونی است و پاسخش فرایندِ پنج‌مرحله‌ایِ تمدّن‌سازی است که ان‌شاء‌الله در انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت. 🔹 این نگاه به مسئلۀ مستحدثه و نحوۀ مواجهه با آن، خیلی عمیق‌تر از مواجهه با «نظام اقتصادی مادی» و نظام‌های دیگر است. این‌گونه نیست که ما صرفاً با نظام اقتصادیِ مارکسیسم یا سرمایه‌داری مواجهیم و باید در مقابل آن، نظام اقتصادی اسلامی را طراحی کنیم؛ مسئلهْ فراتر این سطح است؛ ما با «تمدّن» مواجهیم و در مقابل آن باید تمدّن دیگری بسازیم؛ بلکه ما با یک مواجهیم و در مقابل آن باید دوران جدیدی را رقم بزنیم. از منظر ، این عصر جدید، با جمع بین دین و دنیا و بر اساسِ اسلام ناب، اتفاق افتاده است.» 🚩 پاسخ شبهات ف. مجازی👇 🆔 @shobhe_shenasi