🔴 تیره و تبار موسیقی سیاه و برانداز (3)
🔰پس از فعالیت نسل دوم شبکه های
#ماهواره ای با تم
#سیاسی، بال دیگر
#پهلوی ها نیز عقب نمی ماند و با جذب و ایجاد مافیای
#هنری موازی و در همکاری با پهلوی ها به عنوان یار کمکی و بال مکمل پروژه براندازی فرهنگی ایران پس از انقلاب وارد میدان میشود:
#مجاهدین_خلق (منافقین). تلویزیون
#سیمای_آزادی به پهلوی ها یاد میدهد میشود بهتر برنامه های سیاسی ساخت و نسل سوم شبکه های ماهواره ای کپی برداری از سیمای آزادی شکل میگیرند. برنامه های میزگردی که در لابلای آنها
#رقص و
#آواز برای جذب مردم پخش میشود. این آمیختگی هنری پهلوی و منافقین، به حدی است که
#آندرانیک_آساطوریان (آهنگساز و تنظیم کننده ارمنی) که رسما از دهه هفتاد به گروهک
#تروریستی مجاهدین خلق میپیوندد، آهنگسازی و تنظیم بسیاری از آلبومها و
#کنسرت های خوانندگان
#لس_آنجلسی از
#گوگوش تا
#ابی و
#ویگن و
#هایده و
#داریوش و
#فرهاد و
#سیاوش_قمیشی،
#شب_پره و
#هاتف و.. را انجام میدهد.
🔰این دوره همزمان با عصر
#اصلاحات در ایران است. بتدریج نسل چهارم شبکه های ماهواره ای یعنی تلویزیون های
#مرداکی شکل میگیرد.
#فارسی_وان، پرشین ام بی سی (متعلق به
#عربستان ) که تمامی تمرکز خود را بر پخش
#سریال های هدفمند
#آمریکایی معطوف میکنند و نشان میدهند با پخش سریال چقدر آسان میتوان
#جامعه ایران را جذب خود کرد و آنرا کنترل نمود. نسل پنجم شبکه های ماهواره ای با
#بیبیسی فارسی و برنامه سازی حرفه ای سیاسی توانست کار بیست ساله شبکه های قبلی را به بسیج سیاسی
#انتخابات 88 بکشاند. نسل پنجم با شبکه
#منوتو،
#جم تی وی، وی او ای اینک پرمخاطب ترین شبکه های ضدانقلاب را در برمی گیرد.
🔰روشن است، کل پروژه موسیقی و هنر فاسد، اگرچه در ظاهر
#تفریح و
#فان و
#سرگرمی، اما پروژه ای باطنا
#سیاسی و ضدفرهنگی است که به زعامت تفاله های باقیمانده از رژیم منحوس پهلوی و اپوزیسیون های برانداز خارج نشین دست در دست جریان های نفوذ مستقر در داخل کشور به تحرکات براندازی خویش ادامه می دهند. در این بین،
#موسیقی #برانداز و سیاه سیاسی، بخش عریان و آشکار این مافیای پیر است که تقریبا تم تمامی این آهنگها، مشترک و یکسان است:👈 ارائه چهره ای
#سیاه از ایران پس از
#انقلاب، پر از
#اعدام و کشتار و تیرباران و
#زندان و
#ضدشادی و
#فقر و
#گرسنگی و قحطی و سپس با تکیه بر این تم، 👈دعوت به خیزش و
#شورش و بپاخاستن! این ماموریت سیاسی مافیای فاسد هنری حتی در اوج
#جنگ تحمیلی، دست از سر انقلاب برنداشت و به کمک دشمن و تخریب روحی انقلابی مردم ایران آمد.
#حمیرا (پروانه افشار)در بحبوحه جنگ تحمیلی با آهنگ «بهار بهاره امسال» در قالب دلسوزی برای
#شهدا تصویری سیاه، پر از قتل و کشتار و زندان و ناامیدی از ایران عصر جنگ ارائه کرد تا مردم شیفته امام و انقلاب را از انقلاب و جنگ متنفر کند.
#هاتف، نفر بعدی بود؛ خواننده سرود انقلابی معروف "الله الله تو پناهی بر ضعیفان" که به عنوان
#خواننده ای سیاسی با تطمیع جذب مافیای نظامی نادری-امیرقاسمی در لس آنجلس شد، با آهنگهای سیاسی خود به مبارزه با جمهوری اسلامی پرداخت.
#ابی (ابراهیم حامدی) از دیگر خوانندگان لس انجلسی دست پرورده ی همین مافیاست که با اشعار برانداز و سیاه سیاسی، ضدیت خود با انقلاب اسلامی و نوکری خود برای مافیای
#پهلوی را بارها به اثبات رسانده است؛ از جمله ترانه «نون و پنیر و سبزی» که باز هم با ترسیم چهره ای سیاه و اعدام و زندان مردم را تحریک میکند به جنگ با
#جادوگر (رهبر جامعه) بروند. توصیفاتی از عصر انقلاب که گویی توصیف واقعی از چنگال آهنین
#ساواک و عصر سیاه
#شاهنشاهی است. ترانه ای سروده
#شهیار_قنبری فرزند حسن قنبری نوکر معروف دربار محمدرضا پهلوی که با ترانه های شیطانی خود لحظه ای از ضدیت با حضرت
#امام و
#انقلاب اسلامی، فروگذار نکرده و اسفناک آنکه اشعار و کتب این فرد در دوره
#خاتمی در داخل ایران مجوز نشر میگیرد و به شکل گسترده منتشر میگردد! شمار این دست آهنگها زیاد است، آهنگ "هلا" از
#ابی هم باز درست با همین تم و تنها با کلمات دیگری "همه عاشقان در تبعیدند و تشبیه رهبران انقلاب به
#دیو! و در آخر شکسته شدن شب ترس و یاس و سکوت"! شهرام
#شب_پره فرزند زعیم این مافیا و رانت خوار اعظم دربار پهلوی با آهنگ "ایران": لبها بسته، کمرها خم شده، بهشت ما رنگ جهنم شده و.. با همین تم آهنگ
#براندازی خوانده است!
#داریوش اقبالی با آهنگ "بچه ها" و "به بچه هامون چی بگیم" و.. باز در همین قالب و تم تکراری، به القای ویران بودن ایران و استبدادی بودن نظام حاکم و شعار "آزادی" دین سیاسی خود را به این مافیا ادا کرده است.
ادامه دارد..
متن یادداشت
#محمد_عبدالهی در صفحه نخست روزنامه
#رسالت 👇
👇
http://www.resalat-news.com/newspaper/item/32758
👉 ☑️
@abdollahy