شرکت فولاد مبارکه
🔻ترسیم جایگاه جهانی «فولاد مبارکه آینده» 🔹در این جلسه ابتدا گزارش‌های تحلیلی در حوزه‌های آینده‌پژوهی، پایداری و  هوش مصنوعی و همچنین تحلیل‌های استراتژیک انجام‌شده در قالب نظام برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت ارائه شد و سپس معاونان مختلف ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و بیان فرصت‌ها و چالش‌ها، اهداف، شاخص‌ها و ابتکارات استراتژیک مرتبط با حوزه فعالیت خود را ارائه دادند. 🔹در ادامه، معاونین و مدیران مختلف، نظرات و پیشنهادات خود شامل بهینه‌سازی فرآیندهای تولید، ارتقای فناوری‌های نوین و تقویت همکاری‌ها با شرکای تجاری را مطرح کردند. 🔹 سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در این جلسه با تاکید بر نگاه متفاوت و تحول‌آفرین به چشم‌انداز ۱۴۱۰ گفت: یکی از مهمترین موضوعات در تدوین اهداف گروه فولاد مبارکه، نگاه به فولاد آینده و «فولاد مبارکه‌ آینده» است. لذا باید جایگاهمان را در بازارهای و تحولات جهانی ترسیم کنیم. 🔹زرندی به ۳ رویکرد در آینده صنعت فولاد اشاره کرد و عنوان داشت: ما در شرکت فولاد مبارکه باید پیرامون ۳ موضوع که متناسب با تحولات آتی صنعت فولاد است، برنامه‌ریزی کنیم. یکی موضوع تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، دیگری فولاد سبز و استفاده از نوآوری و فناوری‌ برای تحقق آن و سومین موضوع رقابت‌پذیری و حضور در بازارهای جهانی است. 🔹کسب درآمدهای جدید، شفافیت در همه امور جاری، تولید محصولات خاص، شناسایی و جذب نخبگان ایرانی در تراز جهانی در فولاد مبارکه از دیگر نکاتی بود که مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در این جلسه بر آن تاکید کرد. 📌گفتنی است این جلسه به‌عنوان نقطه عطفی در مسیر توسعه پایدار گروه فولاد مبارکه تلقی می‌شود که با اجرای اهداف تعیین‌شده، جایگاه شرکت و گروه فولاد مبارکه در صنعت فولاد کشور و منطقه بیش از پیش تقویت خواهد شد. 🆔 @mobarakehsteel_co