⭕️ خوش‌قول مثل اسنپ! ✍️ علی بهاری چند شب پیش از اسنپ فود سفارش غذا دادم. مدت انتظار یک ساعت بود که گذشت و خبری نشد. با پشتیبانی تماس گرفتم. گفتند: «شرمنده‌ایم. بیست دقیقه صبر کنید می‌رسه.» بیست دقیقه گذشت و خبری نشد. دوباره تماس گرفتم. گفتند: «یک ربع دیگه صبر کنید می‌رسه.» غذا همبرگر بود. با آن تاخیر، اگر هم می‌رسید بیشتر روغن ماسیده پالمی بود تا گوشت پخته گوسفندی! دوباره به پشتیبانی زنگ زدم و گفتم: «اصلا نمی‌خوام. لطفا پولم رو پس بدید.» پشتیبان گفت: «مسئله‌ای نیست. به اعتبارتون برمی‌گردونیم.» گفتم: «اعتبار نمی‌خوام. لطفا به کارتم بریزید.» جواب داد: « 48 ساعت کاری طول می‌کشه. غروب شنبه ایشالا» تشکر و قطع کردم. غروب شنبه شد و پولی واریز نشد. صبح یکشنبه تماس گرفتم. عذرخواهی کرد و گفت: «ایشالا امروز تا قبل از ظهر حتما واریز میشه.» واریز نشد. دوشنبه صبح دوباره زنگ زدم. گفت: «واقعا شرمنده‌ایم. ایشالا تا آخر شب واریز میشه.» نشد! صبح سه‌شنبه زنگ زدم و گفتم: «مسخره کردید من رو؟» پشتیبان چند بار عذرخواهی کرد و گفت: «ایشالا حتما تا ساعت 2 ظهر امروز واریز میشه.» تا دوازده شب صبر کردم و واریز نشد. به خاطر طولانی بودن صف تماس با پشتیبانی، پیام متنی و صوتی گذاشتم و اعتراض کردم. به خلاف دفعه‌های قبلی که بلافاصله بعد از گذاشتن پیام، زنگ می‌زدند تا الان خبری از زنگ نیست و البته از پول من! @HOWZAVIAN