◀️ قالب ها: یادداشت / گزارش / مصاحبه / گفت و گوی تفصیلی
🔶 پرونده : جایگاه رسانه و تبلیغات در سال حمایت از تولید ملی
1- نقش رسانه جمعی در تقویت باور مردم نسبت به خود اتکایی و خود کفایی چیست؟
2-برای اینکه خود باوری در استفاده از کالای و محصولات ایرانی تبدیل به فرهنگ عمومی شود، چه راهکارهایی در زمینه
فرهنگ سازی پیشنهاد میکنید؟
3-رسانهها در زمینه اقناع افکار عمومی برای استفاده نکردن کالاهای غیرضروری خارجی چه راهبردی باید اتخاذ کنند؟
4-نقش شخصیتهای دینی، هنری، فرهنگی و ورزشی چه مقدار در این زمینه میتواند اثرگذار باشد؟
5-به نظر شما روحیه پرهیز از تجمل گرایی را چگونه در سبک زندگی ایرانیان میتواند نهادینه شود؟
6- با توجه به بزرگنمایی در تبلیغات کالاهای خارجی و تغییر ذائقه مشتریان، در عرصه تبلیغ کالاهای داخلی نیازمند چه نگرشی هستیم، در تبلیغ کالاهای داخلی به چه ظرافتهای مخاطب محوری باید دقت شود؟