◀️ قالب ها: یادداشت / گزارش / مصاحبه / گفت و گوی تفصیلی 🔶 پرونده : جایگاه رسانه و تبلیغات در سال حمایت از تولید ملی 1- نقش رسانه جمعی در تقویت باور مردم نسبت به خود اتکایی و خود کفایی چیست؟ 2-برای اینکه خود باوری در استفاده از کالای و محصولات ایرانی تبدیل به فرهنگ عمومی شود، چه راهکارهایی در زمینه فرهنگ سازی پیشنهاد می‌کنید؟ 3-رسانه‌ها در زمینه اقناع افکار عمومی برای استفاده نکردن کالاهای غیرضروری خارجی چه راهبردی باید اتخاذ کنند؟ 4-نقش شخصیت‌های دینی، هنری، فرهنگی و ورزشی چه مقدار در این زمینه می‌تواند اثرگذار باشد؟ 5-به نظر شما روحیه پرهیز از تجمل گرایی را چگونه در سبک زندگی ایرانیان می‌تواند نهادینه شود؟ 6- با توجه به بزرگنمایی در تبلیغات کالاهای خارجی و تغییر ذائقه مشتریان، در عرصه تبلیغ کالاهای داخلی نیازمند چه نگرشی هستیم، در تبلیغ کالاهای داخلی به چه ظرافتهای مخاطب محوری باید دقت شود؟