کاهش ۵۰ درصدی ثبت شکایات اداره کل پست خراسان رضوی طی یک سال اخیر/ حفظ حریم خصوصی مشتریان از مهم‌ترین مصادیق امربه‌معروف است 🔻 حسین شریفی، رئیس شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اداره کل پست خراسان رضوی، در جلسه اعطای احکام اعضای شورای امربه‌معروف این اداره کل با حضور دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان: 🔹 طی یک سال گذشته نسبت به مدت مشابه، میزان ثبت شکایات مشتریان در حوزه فعالیت و خدمات‌رسانی حدود ۵۰ درصد کاهش‌یافته است. 🔹 به واسطه نوع کار در این حوزه و ارتباط مستمر با شهروندان از لحظه‌ای که کارکنان به محل کار خود مراجعه می‌کنند و تا زمانی که کار را به اتمام می‌رسانند، لحظه‌به‌لحظه با مصادیق متفاوت و بسیاری از امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مواجه هستند. 🔹 تکریم ارباب‌رجوع، حفظ حریم خصوصی مرسولات پستی و اطلاعات فرستنده و گیرنده، جلوگیری از آسیب رسیدن به مرسولات هنگام جابه‌جایی، امانت‌داری و افزایش سرعت و دقت در تحویل مرسوله‌ها، ایجاد رضایتمندی مشتریان در سطح جامعه، افزایش کیفیت ارائه خدمات از جمله مصادیق امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در این اداره کل است. 🌐متن کامل: https://setad-abm.ir/fa/22508 💠 اداره کل روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر: 🆔 @Setadeabm