eitaa logo
تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
674 دنبال‌کننده
12.5هزار عکس
6.6هزار ویدیو
597 فایل
جبهه اتحاد دانشگاهیان بصیر ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴، ، تحلیل غلط، بی‌تدبیری= هزینه‌های تاریخی و فرصت سوزی 👌⭕️ به فرموده کلیدی و روشنگر امام خامنه‌ای توجه کنیم :  «ببینید تاریخ چقدر تغییر می‌کند و ما، ما، صبر نکردن و گاهی تحلیل غلط ما تأثیر تاریخی می‌گذارد.» 💢این جمله امام المسلمین برای اهل تأمل، زنگ خطر است؛ زیرا چه بسیار وقت‌ها که نه توطئه دشمن، بلکه ها و کوتاهی ها، بی‌صبری ها، ها و تحلیلِ های ناپخته خودی‌ها (از بزرگ و کوچک و مسئول و غیر مسئول)، کار را خراب کرده و موجب فرصت‌سوزی شده است. ⭕️ چقدر تحلیل‌های سطحی، احساساتی و عجولانه، ذهن جامعه‌ی انقلابی را به بی‌راهه برد!، چه در ، چه در ، چه در ماجرای ، بعضی خودی ها و نیروهای انقلابی، آن‌چنان به جان هم افتادند که دشمن رو در رو را فراموش کردند. 💢تحلیل‌های آبکی، طعنه‌های بی‌مبنا، خط‌کشی‌های کاذب، و کینه‌ورزی‌های کودکانه و... نتیجه چه شد؟! واگرایی بجای همگرایی، شکاف بیشتر در جبهه‌ی انقلاب، بی‌اعتمادی، فرصت‌سوزی و مهم‌تر از همه، سوختن نقشه‌هایی که می‌توانست مسیر را تغییر دهد. ♨️انقلاب به تحلیل عمیق، صبر استراتژیک، و زبانِ حکیمانه و ولایتمداری نیاز دارد.  نه هر دلسوزی، خدمت است و نه هر فریادی، حق‌طلبی. گاهی باید سکوت کرد تا دشمن فریاد بزند.  گاهی باید صبر کرد تا وقت عمل برسد. باید فکر کرد…، عمیق و مسئولانه. 👌باید همفکری، همدلی، هم افزایی و همراهی و همکاری کرد. باید به دور از خودرهبرپنداری، حول ولایت، مجهز و متشکل شد و همفکر و همراه ساخت، تشخیص بموقع و اقدام بموقع کرد، تا مقدمات ظهور و تحویل پرچم به حضرت ولیعصر عج را فراهم ساخت. 👌قد قرب هذا الامر ثلاث مرات فاذعتموه. سه بار حکومت نزدیک بود به دست اهل بیت علیهم‌السلام بیفتد اما (با ) آن را فاش کردید.( و نگذاشتید به نتیجه مطلوب برسد) همانطور که در دعای زیر میخوانیم: «الْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ وَالْمُتَأَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ واللاّزِمُ لَهُمْ لاحِقٌ؛ هر كه از آن‌ها(ولایت) پيش افتد از دين خارج شده و هر كه از آن‌ها عقب افتد نابود است و همراه و ملازم ايشان به حق واصل گردد.» ولایت مداری و پیوستگی با ولایت مهم است نه پیش افتادگی نه عقب افتادگی. و کوتاهی (جاسوسی)
💐 شهید مطهری به روایت امامین انقلاب چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ ۱۵/۳۰ تا ۲۰ مکان: خانه موزه علامه شهید مرتضی مطهری 🔴مرحوم شهید مطهری نمونه‌ یک شخصیت است که میتواند در چالش اول، کار درست بکند و انجام دهد. ۱۳۸۳/۴/۱۵ 👌همت این بزرگوار در دوران زندگی خود، دفاع از حقایق اسلامی و معارضه و مقابله با دشمنی‌هایی بود که در عرصه فکر و اندیشه، علیه اسلام مطرح میشد. خصوصیت ممتاز این بزرگوار، دفاع از حقیقت و ، بدون ملاحظه و بدون بیم و هراس بود. ۱۳۷۸/۲/۱۵ شهید مطهری به عرصه‌ ذهنیت جامعه نگاه کرد و عمده‌ترین جوان و تحصیلکرده و روشنفکر کشور را بیرون کشید و آن‌ها را با تفکر اسلامی و فلسفه‌ اسلامی و منطق قرآنی منطبق کرد و پاسخ آن‌ها را در سطوح مختلف در مقابل افراد گذاشت. ۱۳۸۳/۴/۱۵
🔴ویژگی ممتاز شهید مطهری دفاع از اسلام بدون بیم و هراس بود https://www.mizanonline.ir/fa/news/4710204/
🔴 ایمان دینی بهترین پشتوانه اخلاق دین و اخلاق در نظر استاد دارای رابطه ی تنگاتنگی می‌باشد و ایمان دینی چه از حیث ضمانت اجرا و چه از حیث ثبوت ارزش‌های اخلاقی بهترین پشتوانه را برای اخلاق فراهم می‌سازد. شهید مطهری با ناکافی دانستن نظریه‌های مطرح در مورد معیار ارزش اخلاقی آنرا بازگوکننده‌ی بخشی از حقیقت دانسته و حقیقت فعل اخلاقی را نوعی پرستش ناآگاهانه وفطری خداوند می‌داند و از این حیث برای حسن فاعلی نقش مهمی را در تعیین معیار ارزش اخلاقی قائل هستند. استاد معتقد است، قانونی جاودانه و همیشگی است که از نوعی ((تحرک و انعطاف)) بهرمند باشد. ایشان می‌گوید اسلام دارای چنین ویژگی‌هایی هست که خود را با تغییرات زمان هماهنگ می‌کند. روح منطقی اسلام وابستگی کاملی با فطرت و طبیعت انسان و اجتماع و جهان دارد ایشان می‌گوید: اسلام در وضع قوانین و مقررات خود رسما احترام به فطرت و وابستگی خود را با قوانین فطری اعلام نموده‌است، این جهت است که به قوانین اسلام،  امکان جاودانه بودن می‌دهد؛ البته این وابستگی را با مشخصات زیر می‌توان شناخت: الف) پذیرش و وارد کردن عقل در حریم دین ب)جامعیت دستورات دینی ج) توجه به روح و معنی زندگی، نه صورت ظاهری آن. د) وضع قوانین ثابت برای احتیاجات ثابت و قوانین متغیر برای اوضاع و احوال متغیر(مطهری ،۱۳۸۹ ،۳/ ۱۸۴ـ۱۸۵) ایشان این نکته که اسلام حاجت‌های متغیر را تابع حاجت‌های ثابت قرار داده‌است را  اعجاز می‌داند که در ساختمان این دین به کار رفته‌است.( مطهری،۱۳۸۴ ، ۱/ ۲۱۸ـ۲۲۴ـ ۲۴۱ـ۲۴۲) که البته تطبیق این ثابت ها و متغیرها کارآسانی نبوده و نیازمند نوعی ((اجتهاد)) است.( مطهری،۱۳۸۴ ،   ۱/  ۲۴۰) خلاصه کلام اینکه ایشان با تمسک به فطرت است که جاودانگی اخلاق را اثبات می‌کند و معتقد است با نفی فطرت ارزش‌های اخلاقی بی‌پایه می‌شود و زیر بنای خود را از دست می‌دهد(مطهری ،۱۳۸۹ ،۳/ ۵۱۲) بررسی دیدگاه شهید مطهری در مورد اطلاق و  نسبیت اخلاق | https://bonyadhad.ir/30119/
🔴توجه به نیازهای زمان؛ ویژگی بارز شهید مطهری - آنچه مطهری را مطهری کرد این بود که مطهری خودش را عالم به زمانه کرد، زمان و نیازهای نسل خودش و حتی نسل‌های بعد را شناخت و در صدد برآمد سهم بسیار بزرگی  در برطرف ساختن این نیاز داشته باشد. پایگاه اطلاع رسانی آیت الله شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی http://fazellankarani.com/persian/lecture/24989/
هدایت شده از تاملات حقوقی
🔴تحولات زمان و ثابت بودن ضوابط و قواعد اسلامیشهید مطهری مسئله‌ تحولات زمان و ثابت بودن ضوابط و قواعد اسلامی مسئله‌ای است که این شبهه را همیشه پیش آورده که ‏چگونه می‌توان این ثابت را با آن متغیر مربوط کرد. ولی باید توجه داشته باشید که این مسئله‌ زمان و تغییر و تحول، مسئله‌ درست و صحیحی است اما یک ظرافتی در آن هست که اغلب آن ظرافت را توجه ندارند. انسان به عنوان یک فرد و همچنین انسان به عنوان یک جامعه (یعنی جامعه انسان) حکم قافله‏‌ای را دارد که دائما در حرکت است، منزل به منزل طی می‌کند، ثابت و یکنواخت نیست. بنابراین اگر ما بخواهیم انگشت روی منازل بگذاریم و جامعه بشر را در یکی از منازلی که در آن منزل برای یک مدت موقت فرود آمده متوقف کنیم این بدون شک بر خلاف ناموس طبیعت است. ولی فرق است میان منزل و راه. منزل تغییر می‌کند، آیا راه هم لزوما تغییر می‌کند؟ آیا مسیر جامعه انسانی هم- که همه قبول دارند که یک مسیر تکاملی است- تغییر می‌کند و عوض می‌شود، یعنی راه هم در راه است؟ یعنی بشر و جامعه بشری هر روزی در یک جهت و در هر مرحله‏‌ای از مراحل در یک راه و مسیر و به سوی یک هدف حرکت می‌کند؟ امروز از این طرف می‌رود فردا از آن طرف؟ یا نه، خط سیر تکاملی بشر به عنوان یک راه، یک خط ثابت است، مثل مدار ستارگان یا مدار ذرات اتمی است. ستارگان دائما در حرکتند ولی آیا مدار ستارگان هم دائما در تغییر است؟ چون ستارگان خودشان در یک مدار «حرکت» می‌کنند، مدار حرکتشان هم ضرورت دارد که تغییر کند و اگر تغییر نکند آن ستاره در یک نقطه میخکوب می‌شود؟ نه، لازمه حرکت ستاره این نیست که مدار ستاره هم قطعا و ضرورتا و لزوما تغییر کند. حال این مسئله‌ برای انسان مطرح است که آیا انسانیت، کمال انسانی و ارزش‌های انسانی واقعیت‌های متغیر و متبدلی هستند؟ یعنی واقعا همین طوری که لوازم زندگی و مظاهر تمدن روز به روز فرق می‌کند معیارهای انسانیت هم روز به روز فرق و تغییر می‌کند؟ یک چیزی که یک روز معیار انسانیت و قابل ستایش و تمجید بود روز دیگر از ارزش می‏‌افتد و دیگر انسانیت نیست، نقطه مقابلش می‌شود انسانیت؟ مثلا ما در تاریخ هزار و چهارصد سال پیش ابوذری داریم و معاویه‌ای. می‌دانیم که ابوذر در معیارهای اخلاقی و اجتماعی خودش در یک مدار خاص حرکت می‌کرد. معاویه در معیارهای فردی اخلاقی و اجتماعی خودش در مدار دیگری درست بر ضد حرکت ابوذر حرکت می‌کرد. حال واقعا آیا معیار ابوذر بودن و معاویه بودن، آن چیزی که ابوذر را ابوذر کرده و معاویه را معاویه، آن چیزی که فرضا لومومبا را لومومبا کرده است که در دنیا قابل ستایش است و موسی چومبه را موسی چومبه که مورد نکوهش است، آیا این معیارها در دنیا عوض می‌شود؟ من در کتابی که به نام‏ نظام حقوق زن در اسلام‏ منتشر شده است بحثی راجع به «اسلام و تجدد زندگی» کرده‌ام. در آنجا این مسئله‌ را روشن کردم که اسلام با مقتضیات متفاوت مکان‌ها و مقتضیات متغیر زمان‌ها چگونه برخورد می‌کند؛ و ذکر کردم که خود اسلام متوجه این نکته هست و اساسا مسئله‌ چگونگی برخورد اسلام با مقتضیات زمان بر خلاف آنچه تصور می‌شود مسئله‌ تازه‌‏ای نیست که جدیدا مطرح شده باشد. مثلا بوعلی سینا در هزار سال پیش در آخر شفا این مسئله‌ را مطرح کرده است که اسلام ضوابط کلی ثابتی دارد ولی مسائلی که برای بشر پیش می‌آید، مسائل جزئی و متغیر و مختلف، بی نهایت است، پس چگونه اسلام تکلیف این همه مسائل را روشن می‌کند؟ آن وقت این مطلب را توضیح داده است که چگونه ممکن است یک مکتب، اصول و ضوابطی کلی مبنی بر شناخت انسان و شناخت جامعه انسان [داشته باشد «1» و پاسخ مسائل جزئی و متغیر را بدهد.] 📚کتاب آینده انقلاب اسلامی ایران، صفحه 257 الی 259
هدایت شده از تاملات حقوقی
🔴تحولات زمان و ثابت بودن ضوابط و قواعد اسلامیشهید مطهری مسئله‌ تحولات زمان و ثابت بودن ضوابط و قواعد اسلامی مسئله‌ای است که این شبهه را همیشه پیش آورده که ‏چگونه می‌توان این ثابت را با آن متغیر مربوط کرد. ولی باید توجه داشته باشید که این مسئله‌ زمان و تغییر و تحول، مسئله‌ درست و صحیحی است اما یک ظرافتی در آن هست که اغلب آن ظرافت را توجه ندارند. انسان به عنوان یک فرد و همچنین انسان به عنوان یک جامعه (یعنی جامعه انسان) حکم قافله‏‌ای را دارد که دائما در حرکت است، منزل به منزل طی می‌کند، ثابت و یکنواخت نیست. بنابراین اگر ما بخواهیم انگشت روی منازل بگذاریم و جامعه بشر را در یکی از منازلی که در آن منزل برای یک مدت موقت فرود آمده متوقف کنیم این بدون شک بر خلاف ناموس طبیعت است. ولی فرق است میان منزل و راه. منزل تغییر می‌کند، آیا راه هم لزوما تغییر می‌کند؟ آیا مسیر جامعه انسانی هم- که همه قبول دارند که یک مسیر تکاملی است- تغییر می‌کند و عوض می‌شود، یعنی راه هم در راه است؟ یعنی بشر و جامعه بشری هر روزی در یک جهت و در هر مرحله‏‌ای از مراحل در یک راه و مسیر و به سوی یک هدف حرکت می‌کند؟ امروز از این طرف می‌رود فردا از آن طرف؟ یا نه، خط سیر تکاملی بشر به عنوان یک راه، یک خط ثابت است، مثل مدار ستارگان یا مدار ذرات اتمی است. ستارگان دائما در حرکتند ولی آیا مدار ستارگان هم دائما در تغییر است؟ چون ستارگان خودشان در یک مدار «حرکت» می‌کنند، مدار حرکتشان هم ضرورت دارد که تغییر کند و اگر تغییر نکند آن ستاره در یک نقطه میخکوب می‌شود؟ نه، لازمه حرکت ستاره این نیست که مدار ستاره هم قطعا و ضرورتا و لزوما تغییر کند. حال این مسئله‌ برای انسان مطرح است که آیا انسانیت، کمال انسانی و ارزش‌های انسانی واقعیت‌های متغیر و متبدلی هستند؟ یعنی واقعا همین طوری که لوازم زندگی و مظاهر تمدن روز به روز فرق می‌کند معیارهای انسانیت هم روز به روز فرق و تغییر می‌کند؟ یک چیزی که یک روز معیار انسانیت و قابل ستایش و تمجید بود روز دیگر از ارزش می‏‌افتد و دیگر انسانیت نیست، نقطه مقابلش می‌شود انسانیت؟ مثلا ما در تاریخ هزار و چهارصد سال پیش ابوذری داریم و معاویه‌ای. می‌دانیم که ابوذر در معیارهای اخلاقی و اجتماعی خودش در یک مدار خاص حرکت می‌کرد. معاویه در معیارهای فردی اخلاقی و اجتماعی خودش در مدار دیگری درست بر ضد حرکت ابوذر حرکت می‌کرد. حال واقعا آیا معیار ابوذر بودن و معاویه بودن، آن چیزی که ابوذر را ابوذر کرده و معاویه را معاویه، آن چیزی که فرضا لومومبا را لومومبا کرده است که در دنیا قابل ستایش است و موسی چومبه را موسی چومبه که مورد نکوهش است، آیا این معیارها در دنیا عوض می‌شود؟ من در کتابی که به نام‏ نظام حقوق زن در اسلام‏ منتشر شده است بحثی راجع به «اسلام و تجدد زندگی» کرده‌ام. در آنجا این مسئله‌ را روشن کردم که اسلام با مقتضیات متفاوت مکان‌ها و مقتضیات متغیر زمان‌ها چگونه برخورد می‌کند؛ و ذکر کردم که خود اسلام متوجه این نکته هست و اساسا مسئله‌ چگونگی برخورد اسلام با مقتضیات زمان بر خلاف آنچه تصور می‌شود مسئله‌ تازه‌‏ای نیست که جدیدا مطرح شده باشد. مثلا بوعلی سینا در هزار سال پیش در آخر شفا این مسئله‌ را مطرح کرده است که اسلام ضوابط کلی ثابتی دارد ولی مسائلی که برای بشر پیش می‌آید، مسائل جزئی و متغیر و مختلف، بی نهایت است، پس چگونه اسلام تکلیف این همه مسائل را روشن می‌کند؟ آن وقت این مطلب را توضیح داده است که چگونه ممکن است یک مکتب، اصول و ضوابطی کلی مبنی بر شناخت انسان و شناخت جامعه انسان [داشته باشد و پاسخ مسائل جزئی و متغیر را بدهد.] 📚کتاب آینده انقلاب اسلامی ایران، صفحه 257 الی 259
🔴آیا شیعه بود؟ مؤاسات امام صادق علیه‌السلام با غیر شیعه مردی است بنام " معتب " که در خانه حضرت صادق ( ع ) سمت‌ خوانسالاری داشته است . می‌گوید شبی در دل شب دیدم شخصی از خانه خارج شد ، خوب دقت کردم دیدم خود حضرت است و چون اجازه نداشتم ، خودم را معرفی نکردم اما در عین حال گفتم سیاهی امام را تعقیب بکنم نکند دشمن به‌ ایشان صدمه بزند. همینطور تعقیب می‌کردم ، یک وقت دیدم باری که به پشت‌ داشت ، از شانه ایشان افتاد . حضرت در اینجا ذکری گفت. من جلو رفتم و سلام کردم . فرمود اینجا چه می‌کنی ؟ گفتم چون دیدم از خانه خارج شدید نخواستم شما را تنها بگذارم. بعد آن آذوقه را جمع کردم و در میان انبان‌ گذاشتم . گفتم آقا بگذارید من به دوش بگیرم . فرمود آیا در قیامت تو می‌توانی بار مرا به دوش بکشی ؟ حرکت کردیم تا رسیدیم به ظل بنی ساعده‌ که معلوم بود مسکن فقرا است. دیدم یواشکی حضرت آن نانها را میان آنان‌ تقسیم کرد . من عرض کردم آیا اینها شیعه هستند ؟ فرمود نه . گفتم با وجود اینکه شیعه نیستند شما به اینها رسیدگی می‌کنید ؟ فرمود اگر شیعه‌ می‌بودند نمک هم برایشان می‌آوردم. این دیگر زمان امام صادق و زمان حضرت‌ امیر ندارد . این ، است و در همه زمانها یکجور است. 📚 شهید مطهری، اسلام و مقتضیات زمان، ج ۱، صفحه ۲۲۴_۲۲۳
هدایت شده از تاملات حقوقی
📌هشدار دادستانی در مورد اخلال در امنیت روانی جامعه در همین حال، در پی وقوع انفجار در بندر شهید رجایی، دادستانی کل کشور در اطلاعیه‌ای از فعالان مجازی و رسانه‌های کشور خواست از پرداختن به موضوعاتی که امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کند، پرهیز کنند. در اطلاعیه دادستانی کل کشور تاکید شده است با افرادی که با انتشار محتوای خلاف واقع، نشر اکاذیب و توهین اقدام به برهم زدن امنیت روانی جامعه کنند، براساس قانون برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت. در این اطلاعیه خطاب به دادستان‌های سراسر کشور تاکید شده: لازم است با اتخاذ تدابیر لازم با افرادی که با سوءاستفاده از فضای مجازی در مورد این حادثه خسارت‌بار مبادرت به مخدوش کردن امنیت روانی جامعه و تشویش اذهان عمومی با انتشار محتوای خلاف واقع و نشر اکاذیب می‌کنند مطابق مقررات برخورد سریع، مؤثر و بازدارنده صورت گرفته و نتیجه به این دادستانی اعلام شود. ضمنا فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت نیز در صفحه مجازی خود نوشت: «وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی برای بررسی دقیق ابعاد سانحه، ایجاد هماهنگی‌های لازم و رسیدگی به وضعیت مصدومان به منطقه اعزام شدند. از همه رسانه‌ها و متولیان افکار عمومی درخواست داریم تا زمانی که بررسی‌ها تکمیل بشود از گمانه‌زنی‌های زودهنگام نسبت به این مسئله خودداری کنند.با مشخص شدن ابعاد حادثه اطلاعات را در اختیار هموطنان عزیز قرار خواهیم داد.»
🔴شیخی استاد دانشگاه و کارشناس اقتصادی مطرح کرد: کاهش ارزش پول ملی عامل انفجار قیمت‌ها و کمتر از نصف شدن قدرت خرید و دارایی‌های مردم است دکتر عبدالمجید شیخی استاد دانشگاه و کارشناس اقتصادی با اشاره به شعار سال جدید، این شعار را تلاشی برای جلوگیری از خسارات بیشتر به کشور دانست و افزود: مقام معظم رهبری با انتخاب این شعار، در واقع می‌خواهند با استفاده از قوه و انگیزه مردمی، خسارات ناشی از عملکرد غلط مسئولان دولتی را جبران کنند ❇️وی، کاهش ارزش پول ملی را عامل انفجار قیمت‌ها و کمتر از نصف شدن قدرت خرید و دارایی‌های مردم دانست و مطرح کرد: این اقدام، بی‌اعتمادی به ثبات ارزش پول ملی را در بین مردم ایجاد کرد و باعث فرار سرمایه از تولید به سمت بازارهای غیرمولد مانند طلا و ارز شد. 🔹دکتر شیخی نوسانات اخیر بازار سرمایه را ناشی از سیاست‌های غلط اقتصادی دولت و بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران به این سیاست‌ها دانست و تأکید کرد: این بی‌اعتمادی، سرمایه ها را از بازارهای مولد به سمت بازارهای غیرمولد سوق می‌دهد. وی با تأکید بر اینکه اصلاح این رویکرد نیز نیازمند تعریف یک الگوی عملی جلب مشارکت مردمی است که لازمه آن دو عملی سلبی و ایجابی است، گفت: اول تعریف پول پایه طلا و تثبیت ارزش پول و قدرت خرید مردم و کاهش نرخ ارز به قیمت واقعی، که براساس شاخص برابری قدرت خرید ۱۵۰۰۰ تومان است. بی اعتمادی به ثبات ارزش پول ملی مایه به به سمت بازارهای غیرمولد است. ⭕️متن کامل در زیر https://asrehamedan.ir/short/NB1pV
8.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷✊🌷 📣دستور کار منتظران: آمادگی برای سربازی امام زمان عج دستور کار نیروی مؤمن و منتظران قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف است. 👌انتظار آمادگی است نه وادادگی. ✊ تا انقلاب مهدی عج کابوس دشمنانیم. 💐ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده لبیک یا خامنه ای 🌷✊🇮🇷🇵🇸✊🌷
7.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💐همخوانی بسیار زیبا 🇮🇷ما نسل ظهوریم، پر شور و شعوریم🌷 💐چهل منزل از راه عشق آمدیم/ شتابنده،تابنده، سرزنده تر/ در این گام دوم به میدان زدیم/ شکوفنده، توفنده، برنده تر. ✅ز انگیزه و علم و ایمان ماست / که دشمن زمین گیر و رسوا شود/ و تهدید و تحریم شان فرصتی است/ که اندیشه ما شکوفا شود. 🌹 قیامی که سر منزلش کربلاست/ نه سرخورده گردد نه ذلت پذیر/ سپاه حسینیم و این حرف ماست/ امیری حسین و نعم الامیر. ✅هر غرّشِ ما مرگ بر، دولت آمریکا/ مرگ بر آمریکا ما فاتح قدسیم و ویرانگر حیفا/ مرگ بر اسرائیل 📌در راه فتح فلسطین،در جنگ دشمن بی دین/ چون بدر و حنینیم ، سرباز حسینیم. ✅رزمنده ای از نسلِ یاران شهیدیم/ فرمان خمینی را، ما از تو شنیدیم/ بستیم با ایشان عهدی،/ تا صبح دولت مهدی عج، ما نسل ظهوریم، پر شور و شعوریم. 💐 اللهم ارزقنا نظر الوجه المهدی (عج) ، یا زهرا (س) 🔵اللهم عجل لولیک الفرج (عج) 🇮🇷تا انقلاب مهدی عج کابوس دشمنانیم