eitaa logo
کانال رسمی استاد جواد حیدری
5.3هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
453 ویدیو
155 فایل
💻کارشناس ارشد کلام اسلامی مدرس حوزه و دانشگاه کارشناس پاسخگویی به شبهات 🌐پاسخگویی شبهات اعتقادی 🆔 @khameneieshQ
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 در رابطه با عبارتي كه اخيرا توسط جناب آقاي دكتر انوشه به امام علي(ع) منتسب و در فضاي مجازي منتشر شده است معروض مي دارد جمله ( مگس از حریص‌ترین موجودات و عنکبوت از قانع ترين موجودات است. پس بنگر که چگونه حریص‌تریني طعمه‌ی قانع تريني می‌شود! ) هيچ ارتباطي به امام علي (ع) ندارد و در هيچ يك از منابع روايي شيعه و سني هم موجود نيست. بلكه بر اساس نقل مرحوم مجلسي در بحارالانوار اين جمله ظاهرا از سخنان افلاطون است. 🔻 عبارت مجلسي در بحارالانوار چنين است: قال أفلاطون: أحرص الأشیاء الذباب، وأقنع الأشیاء العنکبوت، فجعل الله رزق أقنع الأشیاء أحرص الأشیاء. فسبحان اللطیف الخبیر. يعني حریص‌‌ترین موجودات، مگس است و قانع‌‌ترین آنها عنکبوت است پس خداوند قرار داد حريص ترين موجود را روزي قانع ترين موجود. پس منزه است خداي لطیف و آگاه. 📚 رجوع كنيد به : بحارالانوار ج ٦١ ص ٧٩. https://eitaa.com/javadheidari110/8589
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5821159460499887111.ogg
زمان: حجم: 1.29M
🎧 آیا آیه شریفه "یضل من یشاء و يهدي من يشاء" نافی اختیار نیست؟! 🎤 استاد جواد حیدری ࿐ྀུ༅༅༅࿇࿇࿇༅༅༅࿐ྀུ 🇮🇷کانال رسمی استاد جواد حیدری👇 https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1743840576637_-2147483648_-210084.ogg
زمان: حجم: 6.61M
💥 سلسله مباحث ساده و روان اعتقادی (اصول دین) 🔺2⃣1⃣ خاتمیت 🎤جواد حیدری 🇮🇷کانال رسمی استاد جواد حیدری👇 https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b ❌ادامه دارد ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌ علل و انگيزه‌های ناسازگاری در بین دانش آموزان (فرزندان) 👇👇👇 ۱) علل ارثی: گروهی معتقدند که بسياری از ناسازگاری‌های دانش‌آموزان، ريشه در سرشت و طينت آنها دارد كه به‌ همراه ژن از طريق والدين به آنها منتقل می‌شود. ۲) علل زيستی: مانند نقص عضو، اختلال در بينايی و شنوايی و اختلال در مغز و دستگاه‌های عصبی، پيش يا حين يا پس از تولد می‌تواند از ديگر عوامل باشد. ۳) علل روانی: مانند وجود فشارهاي درونی، ميل به استقلال، وجود تعارض و كشمكش در مدرسه، به خصوص زمانی‌كه دانش‌آموز خود را بی‌پناه و بدون پشتوانه احساس كند، عادات عصبی مانند ناخن جويدن و انگشت مكيدن در او مشاهده ميشود. ۴) علل عاطفی: مانند احساس محروميت ازمحبت والدين، ناكامی از دستيابی به اهداف مورد علاقه، فقدان امنيت عاطفی به هر دليل ممكن. ۵) علل اجتماعی: مانند نابه‌سامانی و اختلاف و درگيری ميان اعضای خانواده، متاركه والدين، بدآموزی از الگوهای خانه و مدرسه و جامعه، فقدان مقبوليت در ميان ديگران، يادگيری رفتارهای نامطلوب از گروه هم‌سالان، نداشتن نظارت كافی والدين، فقدان قانون منصفانه و قاطع در خانه و مدرسه، مشكلات اقتصادی و… ۶) علل تربيتی: مانند نبود يا افراط در محبت، ناهماهنگي ميان عاملان تربيتی در خانه و مدرسه و جامعه، برآورده كردن تمام خواسته‌های دانش‌آموز بدون چون و چرا و يا به عكس، تنبيه بدنی و آزارهاي روانی، مقايسه و تحقير و سرزنش دانش‌آموز 🇮🇷کانال رسمی استاد جواد حیدری👇 https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💎 روش برخورد با اشتباهات فرزند 🔻امام کاظم(علیه‌السلام): لاتَضْـرِبْهُ وَاهْجُـرْهُ وَلاتـُطِلْ. (شخصى مى‌گويد: از دست فرزندم نزد امام كاظم عليه‌السلام شكايت كردم) حضرت فرمودند: 🔹 او را كتك نزن و با وى قهر كن، اما قهر را طولانى نكن! 📚 بحارالانوار، ج۱۰۴، ص۹۹. 🇮🇷کانال رسمی استاد جواد حیدری👇 https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
معاد خلاصه شده۔۔كامران حیدر.ppsx
حجم: 27.1M
⭕️ یک دوره ی جامع و کامل از مباحث حیات پس از مرگ ◀️ شیوا و زیبا 🌑 تلخیص مباحث معاد از کتاب کلام اسلامی استاد سعیدی مهر 🔺هدیه ی استفاده از این کار زیبا: ارسال برای دیگران (حداقل ۱ نفر) 💥بسیار کاربردی، مخصوصا برای اساتید، مربیان و مبلغان 🇮🇷کانال رسمی استاد جواد حیدری👇 https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b