eitaa logo
نویسندگان حوزوی
4.6هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
632 ویدیو
209 فایل
✍️یک نویسنده، بی‌تردید نخبه است 🍃#شبکه_نویسندگان_حوزوی معبری برای نشر دیدگاه شما فاضل ارجمند 🌱 یادداشت شما با این مشخصات پذیرش می‌شود ۱. نام و نام خانوادگی... ۲. از استان ... ۳. نشانی کانال شخصی @Jahaderevayat 🚫 این صفحه تبلیغ و تبادل عمومی ندارد.
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️ادبیات دفاع مقدس ادبیات مؤمنانه با آغاز نبرد میان جمهوری اسلامی و باند جنایتکار صهیونیستی موقعیت برازنده و یگانه‌ای برای شتاب گیری دوباره ادبیات دفاع مقدس شکل گرفته است.تجربه ادبیات دفاع مقدس و پشتوانه عظیم آن می‌تواند در این شرایط کنونی الهام بخش و کارآمد باشد. موقعیتی که در آن هستیم موقعیت جنگی است. ما شرایطی را تجربه می‌کنیم که شباهت فراوانی با روزهای آغازین تجاوز رژیم بعثی به ایران اسلامی دارد. در ادبیات دفاع مقدس در دهه ۶۰ تقسیم بندی‌های سه گانه‌ای شکل گرفت به تبع آنچه در میدان جنگ رخ می داد ادبیات متناسب با آن پدید می آمد در زمان آغاز تجاوز، ادبیات مظلومیت تشدید شد در دوره پیروزی ادبیات حماسی اوج گرفت و در دوره پایانی جنگ ادبیات انتقادی رشد کرد. این بدان دلیل بود که ادبیات دفاع مقدس در مرحله نوباوگی بوده و به درجه بلوغ نرسیده بود ادبیات بالغ در پرتو ادبیات قرآنی حرکت می کند که پیام آن احدی الحسنیین است. اینکه چه بکشیم و چه کشته شویم. اکنون و در میانه عملیات درخشان وعده صادق ۳ ادبیات دفاع مقدس قادر است مرحله بلوغ خود را رقم زند. این جز با واقع بینی آرمانگرایانه محقق نخواهد شد. چنانکه آرمان یعنی اعتماد به وعده و امداد الهی همواره فراتر و برتر از واقعیت حرکت می کند. ایمان افق بالاتری را برای بیننده باز می‌کند که در نتیجه آن ابتلائات فرصتی برای رشد ایمانی و نزدیکی وعده پیروزی حق بر باطل است. در نتیجه این دید ادبیات متناسب با شرایط کنونی که از واقعیت ملکوتی حکایت می کند ادبیات حماسی است. ادبیاتی که روایتگر بلوغ انسان‌های از خود رسته و به خدا پیوسته است. 🖌🌱 انجمن قلم ایران ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ @jahad_revayat
📌صداوسیمای الله ✍️محمد استادحسینی آدم، آنجایی که یکدفعه در دل یک حادثه‌ی شدید می‌افتد، ناخودآگاه خودش را بیرون می‌ریزد...بخصوص که آن حادثه، مرگ آور باشد این زمان، حقیقی‌ترین و صادقانه‌ترین روایت از حقیقت یک انسان است، بی‌اراده خودش را بر زبانش می‌آورد. حتی با زبان بدنش. رجز‌ها و انگشت برافراشته‌ی مجری و شعار‌های آدم‌های پشت صحنه‌، یعنی روایتِ عمیقِ ساختار و رسانه‌ی ما، «الله‌اکبر» است. فرار نکردن بچه‌های صداوسیما در انفجار اول، و ادامه‌ی برنامه‌ها حتی در زمان انفجار سنگین دوم، و ترک نکردن ساختمان سازمان، و ایستادن، و رسانه ماندن حتی با بدن مجروح و پر ترکش، یعنی روایتِ عمیقِ ساختار و رسانه‌ی ما، «استقامت» است. حضور اهالی رسانه، بعد از انفجار و آتش‌سوزی، همان‌هایی که شیفت کاری‌شان هم نبود، خودشان، بدون فراخواندن، پشت درب سازمان آمدند که داخل جایی که مرگ تقسیم می‌کنند بیایند، تا یک لحظه رسانه قطع نشود. یعنی روایتِ عمیقِ ساختار و رسانه‌ی ما، «شهادت‌طلبی» است. صداو سیما، رسانه‌ی استقامت و شهادت، زبان مردمِ قیام کرده برای الله، و رسانه‌ی حکومت الله است..همین قدر مقدس @howzavian_qom
باور کردنی نبود. یعنی امام جماعت مسجدالحرام خواستار حمایت از ایران علیه اسرائیل شده است؟ بله درست است. یادداشت هاشم کامکار، تحلیلگر مسائل سیاسی و فرهنگی در صفحه نویسندگان استان تهران بخوانید https://eitaa.com/howzavian_tehran/504 💎@howzavian | نویسندگان حوزوی
🖍هم نویسان از «سحر امامی» روایت می‌کند 🔻برای ما ارسال کنید 💠‌ با هم بنویسیم تا به، ادبیات، فرهنگ و تمدن برسیم https://eitaa.com/joinchat/2477260908C5a78446aac ارسال به سامانه جهاد روایت: @Jahaderevayat 🔻ارسال یادداشت و کوتاه‌نوشت
وظیفه طلاب در نبرد با اسرائیل چیست⁉️ ✨️موسسه وارثان آینده روشن 📮 ایتا | سایت 💎@howzavian | نویسندگان حوزوی
📣 با توجه ملی شدن اینترنت، موتورهای جستجوگر داخلی: 🔸 Gerdoo.me 🔸 Jasjoo.com 🔸 Rismoon.ir 🔸 Zarebin.ir 💎@howzavian | نویسندگان حوزوی