eitaa logo
تشکل «حوزه مردم»
8.4هزار دنبال‌کننده
16.9هزار عکس
12.5هزار ویدیو
101 فایل
⁦✔️⁩صدای انقلاب اسلامی از حوزه علمیه قم ⁦✔️⁩سازمان دهی لشکر مطالبه گر روحانیت جوان انقلابی ⁦✔️⁩تحقق میدانی اوامر امامین انقلاب اسلامی 🌐مجموعه طلاب و فضلای جوان حوزه علمیه 📱ارتباط با ما: 🆔 @Rahyar_Nojavan
مشاهده در ایتا
دانلود
6.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💯 ! ☢ صدای ملت به مجلس رسید ⭕️ حجت‌الاسلام نصرالله ، رئیس کمیسیون ، از آغاز رسیدگی به پرونده روحانی با صدها هزار شکایت خبر داد شکایات را میلیونی کنیم👇🏻 شما هم می توانید با ورود به لینک زیر و امضا این نامه به جمع بیش از 140 هزار نفری شکایت کنندگان از روحانی بپیوندید.👈 👉🏻 asle90.24on.ir 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
مـُحـَــمـَّــد رســـول‌الله‌ﷺ: 📋 ✨ 🌸 (؏) فرمودند گناهانى ڪه روزى را دور مى ڪنند چنينند: ①⇐ اظهار فقر ڪردن ②⇐ خواب ديرهنگام درشب ③⇐ خواب پس ازنماز صبح ④⇐ ڪوچڪ شمردن نعمت ها ⑤⇐ از خدا گلايه ڪردن... 📚 معانے الأخبار / ص ۲۷۱ 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
⭕️ درستْ زمانی که علیه جنایت های روشنگری صورت می گیرد؛ شبکه ی چهار سیما در حمایت از بیل گیتسِ جنایتکار، مستند پخش می کند... 💠 گروه فرهنگ و هنر شبکه چهار می نویسد : بیل گیتس برای حل مشکلات جهان در حوزه های مختلف تا به حال راه کارهای خلاقانه بسیاری ارائه داده است! 🔻 مردم مومن و متدیّن که با جنایت های بیل گیتس آشنا هستند می توانند مراتب انتقاد خود را به شماره زیر اعلام کنند: 🔻 روابط‌عمومی سازمان صداوسیما: ☎️ ۱۶۲ 🔻 روابط‌عمومی شبکه چهار سیما: ☎️ ۰۲۱-۲۶٢١۵۶٠٠ 🔻 شماره پیامک شبکه چهار: 📱٣٠٠٠٠۴ @howzehenghelabi
بیانیه چهره ها و فعالان سیاسی اصلاح طلب، در محکومیت اجرای حکم اعدام روح الله زم مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعا(مائده-32) خبر غیر منتظره اعدام روح الله زم شوک دیگری بود که وجدان هر انسان آزاده را آزرد و شاهدی دیگر بود بر شکاف عمیق نظام قضایی با عدالت و انصاف. فارغ از هر قضاوتی درباره مواضع ودیدگاهها یا عملکرد روح الله زم ، در دنیای امروز چگونه می‌توان چشم ها را بر صدور و اجرای حکم مرگ برای یک خبرنگار و مدیر یک کانال تلگرامی بست؟ در حالی که رنج، فقر، تبعیض، فساد و مرگ سراسر جامعه ایران را فرا گرفته و هم میهنان را از هر گونه امکان اصلاح امور ناامید کرده، در حالی که هر صبح میهن با انتظار خبر مرگ و نیستی و بدبختی دیگر چشم باز میکند، و در حالی که بحرانها بیش از هر زمان تمامیت ارضی و انسجام و همبستگی ملی را در معرض تهدید قرار داده است، اعدام جوانی سرگشته از ظلم و بی‌عدالتی چه دستاوردی برای ملک و ملت خواهد داشت؟ ما امضا کنندگان این بیانیه ضمن عرض تسلیت به خانواده روح الله زم و ابراز انزجار از اعدام او بار دیگر هشدار می‌دهیم که اعدام، سرکوب ، داغ و درفش کمترین دردی از دردهای جامعه را درمان نخواهد کرد و راه رستگاری جامعه ایران جز از طریق تجدید نظر جدی در این سیاست‌ها، انجام اصلاحات عمیق و ساختاری، به رسمیت شناختن مخالفان و منتقدان ملی و گشایش مسیر گفت و گو در چارچوب منافع ملی نخواهد بود. بیست و پنجم آذر هزار و سیصد و نود و نه هاشم آغاجری- پروانه آل بویه- محمد ابراهیم زاده- حمیده ابراهیمی_ هادی احتظاظی_ گیتی اسداللهی_ حسن اسدی زیدآبادی_شوکت افژول_ فاطمه افژول- مجید الهامی - اکبر امینی_ لیلا ایپکچی_ مریم ایزدیان_ مهرداد اهن خواه_ مسعود باستانی_ محمود باقری_ فهیمه بخشی پور_ رویا بلوری_ قربان بهزادیان نژاد_ علیرضا بهشتی حسینی - علیرضا بهشتی شیرازی- محمود بهشتی لنگرودی_ آدینه بیگی_ مهری پاکدل_ گیتی پرنیان_ مصطفی تاجزاده_ حسین ثاقب– فرخنده جبارزادگان_ اعظم جعفری_ عباس جعفری_ کمال جعفری یزدی_ زهرا جوادی_ پروانه جوانمردی_ امین چالاکی_ علی چراغی_ احمدرضا حائری_ محترم حبیبی_ رضا حسنوند_ بهزاد حق پناه_ محمد حسینی سیران_ مدینه حقیقت_ مریم خالصی_ حوریه خانپور_ امیر خرم_ سید احمد خواستار_ ابراهیم خوش سیرت – نینا خیرالهی_ پری دانشور_ فرزانه دشتی_ خسرو دلیرثانی- معصومه دهقان_ علی اصغر ذاتی_ زهرا ربانی املشی_ محمد صادق ربانی املشی_ علیرضا رجایی- قاسم رحمانی_ محترم رحمانی_ زهرا رحیمی_ حسین رفیعی- رضا رئیس¬طوسی_ منیژه رئیسی_ رقیه زارع پورحیدری_مرتضی¬زحمتکش_ زینب¬سپهری_ فاطمه¬سپهری_ شهربانو سرداری_ پروانه¬سلحشوری_ عبدالفتاح¬سلطانی_نسرین¬سلیمی_نرگس¬شاهکاری_ احسان شریعتی- گوهرشمیرانی_رفعت¬شهابی_ مهوش شهریاری_ فیروزه صابر- افسانه صالحی_ پروین ضرابی_ سودابه ضیایی_ نسرین طاعتیان_ طاهره طالقانی- محبوبه طهرانی_ رضا ظفری_ شهناز عابدی_حمیدرضا عابدیان¬– فرنگیس-عسگری_ روئین¬عطوفت¬–¬ لیدا¬¬¬ فاضلی_علی¬فرید یحیایی_پروین فهیمی_ معصومه فیروز¬نسب_ شعله قاسم¬پور_ عزیز قاسم¬زاده_ ابوالفضل قدیانی_ فرشاد قربانپور_ فرخنده قربانی_ نظام الدین قهاری_ محمدرضاکارخانه چین_ رحمان کارگشا_ بتول کاظمی_ ملیحه کریم الدینی_ اقدس کشوری_ منصوره گرکانی_ علی گل محمدی_ فاطمه گوارایی_ رضا مالکی_صدیقه مالکی فرد_سید محمد سیف زاده_ جهانگیر محمدزاده_ حمید رضا محمدی_ نرگس محمدی_ محمد محمدی اردهالی_ مهدی محمودیان_ سعید مدنی- اکرم مصباح_احمد¬¬¬ معصومی_ عبدالحمید معصومی¬تهرانی_ فاطمه ملکی_ احمد منتطری_ ریحانه موسوی_ عبدالله مومنی_ مهناز ناطریانپور_ فرزانه ناظریان پور_ ثریا نور_ صدیقه وسمقی_ بهزاد همایونی_ ثریا یوسفی : کانال‌ سحام نیوز(اصلاح طلب) گروه های اصلاح طلب درست بعد از کشورهای اروپا اقدام به صدور بیانیه کردند!! 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
لزوم تزکیه دولتمردان (درمکتب امام)     تزکیه برای دولتمردان، برای سلاطین، برای رؤسای‌جمهور، برای دولت‌ها و برای سردمداران بیشتر لازم است تا برای مردم عادی. اگر افراد عادی تزکیه نشوند و طغیان پیدا کنند، یک طغیان بسیار محدود است. [...] لکن اگر طغیان در کسی شد که مردم او را پذیرفته‌اند، در عالمی شد که مردم آن عالم را پذیرفته‌اند، در سلطانی شد که مردم آن سلطان را پذیرفته‌اند، در رؤسایی شد که مردم آنها را پذیرفته‌اند، این گاهی یک کشور را به فساد می‌کشد و گاهی کشورها را به فساد می‌کشد. صحیفه امام؛ ج۱۴؛ ص۳۹۱ | جماران؛ ۱۱ خرداد 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
خودپسندی یکی از رذایل اخلاقی، خودپسندی است که در عربی از آن به عُجب تعبیر می‌شود؛ زیرا شخص به سبب خودبرتربینی اموری را در خود بزرگ و عظیم می‌شمارد و خود را آخر هر کمالی می‌پندارد، گویی که کسی در سطح او نیست و همگی در سطحی پایین‌تر از او در کمالی یا کمالاتی قرار دارند. خودپسندی موجب می‌شود که شخص در دام غرور بیفتد و شیطان، این نماد غرور و فریبکاری او را به سمت سقوط اخلاقی و انسانی سوق دهد.  اشخاصی که گرفتار عُجب و خودپسندی می‌شوند از کمالات و داشته‌های خویش، شگفت‌زده می‌شوند و با تعجب به خود می‌نگرند؛ گویی به اصطلاح از دماغ فیل افتاده ‌اند. چنین افرادی در زندگی شخصی و اجتماعی منش و رویه‌ای را در پیش می‌گیرند که بسیار زیانبار به فرد و اجتماع است. 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
دانشجو یادآر که تو مؤذنی!   «دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود.» این جمله با مسمی از شهید بهشتی، خود بیانگر نقش بی‌بدیل دانشجویان در پویایی و تحرک جامعه است که متاسفانه این روزها کاملاً فراموش شده است. جنبش دانشجویی که روزی مبداء تحولات و پیشقراول تمامی رخدادهای صد سال اخیر تاریخ معاصر ایران بوده است، اینک به پیکر نحیف و منفعلی تبدیل شده که تنها به صدور چند بیانیه اعتراضی، قناعت کرده و سالی یکبار با برپایی استندآپ کمدی به مناسبت 16 آذرماه، ابراز وجود می‌کند! در همین زمینه، رهبر فرزانه انقلاب شدیداً به فعالیت‌های دانشجویی تاکید دارند و خلأ وجودی آن را جبران ناپذیر دانسته و می‌فرمایند: «خدا لعنت کند آن دست‌هایی را که تلاش کرده‌اند و می‌کنند که قشر جوان و دانشگاه ما را غیرسیاسی کنند. کشوری که جوانانش سیاسی نباشند، اصلاً توی باغ مسائل سیاسی نیستند، مسائل سیاسی دنیا را نمی‌فهمند، جریان‌های سیاسی دنیا را نمی‌فهمند و تحلیل درست ندارند. مگر چنین کشوری می‌تواند بر دوش مردم، حکومت و حرکت و مبارزه و جهاد کند!؟» [12 آبان 1372] امید است با حذف طمع نحله‌های سیاسی به منظور بهره‌کشی و بازی‌گردانی از جریانات دانشجویی، فضای فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها همچون دهه اول انقلاب رونق گرفته و موذنان جامعه، مجددا بشیر و نذیر و آگاهی بخش مردمانشان باشند. 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
✳️ مجلس بی اعتنا به نگرانی رهبری نمایندگان انقلابی مجلس! مشروعیت شما و منصب شما بسته به اطاعت از رهبری و انجام وظیفه بر اساس قانون اساسی است و در غیر این صورت هیچ تفاوتی با نمایندگان ولایت ستیز مجلس ششم نخواهید داشت! لطفا بفرمایید برای ساماندهی فضای مجازی که رهبر انقلاب آن را «ولنگار» توصیف کرده اند چه کرده اید؟ آیا برای شما که خود را انقلابی می دانید، رفع نگرانی رهبر انقلاب و مؤمنان مملکت درباره فضای مجازی موضوعیت ندارد؟ ❇️ چرا تا الان برای ساماندهی و قانونمند کردن فضای مجازی، قدمی برنداشته اید؟ واقعا برای انجام وظیفه شرعی و قانونی خود در قبال فضای مجازی ولنگار، منتظر چه هستید؟ نکند در این عرصه هم از جانب پدرخوانده های اصول گرایی دستور دیگری صادر شده؟ نکند به شما گفته اند رهبری با ساماندهي فضای مجازی مخالفند؟ ❇️ نکند از فجايع شایع در فضای مجازی بی خبرید؟ آیا می دانید از ابتدای شروع بکار مجلس یازدهم ، شما هم در ولنگاری فضای مجازی و گناهان و تخلفات رایج در آن ( قمار، فحشا، جنگ روانی علیه نظام و انقلاب و....) شریک جرم دولت اید؟ چون از قدرت خود برای مهار این ولنگاری استفاده نکرده اید! 🇮🇷تشکل انقلابی سعداء🇮🇷 🔰https://eitaa.com/joinchat/603652132Ce46bba8e6a
راهکارهای دریافت امدادهای غیبی(پرسش و پاسخ) پرسش: بر اساس آموزه‌های وحیانی انسان چه ساز و کارهایی را در زندگی خود باید در پیش گیرد تا مشمول امدادهای غیبی الهی گردد؟ پاسخ: الطاف و امدادهای خاص الهی بشر در زندگی خاص خود، اعم از زندگی فردی و یا اجتماعی، احیانا مشمول لطف‌ها و رحمت‌های خاصی می‌شود که او را دستگیری می‌کند و از سقوط نجات می‌دهد. خداوند درباره رسول اکرم (ص) می‌فرماید:‌ (الم یجدک یتیما فاوی، و وجدک ضالا فهدی، و وجدک عائلا فاغنی (ضحی - 6 تا 8) و در نمازهای پنجگانه از خدا یاری می‌جوییم. ایاک نعبد و ایاک نستعین» (حمد -4) این خود نوعی استمداد از غیب است. انواع کمک‌های غیبی و زمینه‌‌های آن کمک‌های غیبی گاهی به صورت فراهم شدن شرایط موفقیت است و گاهی به صورت الهامات و هدایت‌ها و روشنی‌ها و روشن‌بینی‌‌ها. ولی باید دانست که این گونه الطاف غیبی گزاف و رایگان نیست. چنین نیست که انسان در خانه‌اش بنشیند، دست روی دست بگذارد و منتظر باشد، دستی از غیب برون آید و کاری بکند. خیر، چنین انتظاراتی برخلاف ناموس آفرینش است. دو آیه از قرآن کریم ذکر می‌کنیم، یکی در مورد مددهایی که به صورت فراهم شدن شرایط موفقیت است و دیگری در مورد مددهایی که به صورت الهامات و هدایت‌های معنوی است. ببینید قرآن کریم چه شرایطی را ذکر می‌کند و چگونه است که به صورت گزاف و رایگان رخ نمی‌نماید. در مورد اول می‌فرماید: ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» اگر خدا را یاری کنید، خداوند هم شما را یاری می‌کند و ثابت قدمتان می‌دارد (محمد-7) در این آیه شریفه یاری الهی را که مدد غیبی است، مشروط می‌کند به یاری قبلی خدا، یعنی اینکه خدمت و عمل مجاهدتی در راه خیر عموم صورت بگیرد، و مخصوصا در راه خدا باشد، یعنی‌ لله و فی‌الله باشد، که هم عمل و مجاهدت و کوشش شرط است و هم اخلاص و حسن نیت. در مورد دوم می‌فرماید: «والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان‌الله لمع‌المحسنین» آنان که در راه ما کوشش و جدیت به خرج می‌دهند، ما راه‌های خود را به آن‌ها ارائه می‌دهیم، و خداوند با نیکوکاران است. (عنکبوت- 69) در این آیه نیز دو شرط کوشش و هم اینکه در راه ما باشد را ذکر می‌کند، در واقع هم نیروی بدنی و هم صرف نیروی روحی را دو شرط زمینه‌ای قرار می‌دهد، و در این صورت است که هدایت و روشنی باطنی به انسان داده می‌شود. بنابراین می‌بینید که سخن از مددهای گزاف و رایگان نیست. قرآن کریم در داستان اصحاب کهف چنین می‌فرماید: «افهم فتیهًْ امنوا بربهم و زدناهم هدی، و ربطنا علی قلوبهم اذقاموا» یعنی آنها گروهی جوانمرد بودند که پروردگار خویش را شناختند و به او ایمان آوردند، و ما بر هدایت و روشنایی آنها افزودیم، و به قلب آنها قوت بخشیدیم،‌ زیر آنها بپا خاسته بودند و عقاید سخیف قوم خود را مورد حمله قرار داده بودند. (کهف-14) در اینجا نیز هم سخن از مدد غیبی به صورت هدایت و روشن‌بینی است و هم سخن از تقویت نیروی اراده است؛ و هر دو را مشروط کرده است به دو چیز: یکی قیام و بپاخاستن و دیگری لله و فی‌الله بودن قیام. امدادهای غیبی امری ایمانی و تجربی اینکه زندگی انسان اگر مقرون به حق‌جویی و حقیقت‌خواهی و اخلاص و عمل و کوشش باشد، مورد حمایت حقیقت قرار می‌گیرد و از راه‌هایی که بر ما مجهول است،‌ دست غیبی ما را تحت عنایت خود قرار می‌دهد،‌ علاوه بر اینکه یک امر ایمانی است و از لوازم ایمان به تعلیمات انبیا است،  یک حقیقت تجربی و آزمایشی است. البته تجربه و آزمایش شخصی و فردی، یعنی هر کسی لازم است در عمر خویش چنین کند تا اثر لطف و عنایت پروردگار را در زندگی خود ببیند، و چقدر لذت‌بخش است معامله با خدا و مشاهده آثار لطف حضرت حق. کار خیلی سختی نیست،  مراحل اولیه‌اش آسان است،‌ انسان می‌تواند با  پیمودن راه خدمت به خلق، کمک به ضعیفان مخصوصا احسان به والدین، به شرط اخلاص و حسن نیت، کم و بیش آثار لطف خدا را همراه خود ببیند. تفاوت تفکر مادی و تفکر الهی در این رابطه تفاوت تفکر مادی و تفکر الهی در همین جاست. از منظر یک نفر مادی،‌درحساب عالم هیچ‌گونه تفاوتی میان راه حق و راه ناحق نیست، عدل و ظلم، حق و ناحق،‌خوبی و بدی از نظر نظام کلی و کلان عالم حساب خاصی ندارد. گوش جهان به این معانی و مفاهیم بدهکار نیست. اساسا جهان چشم و گوش و عقل و هوشی ندارد که به این چیزها برسد، و آن را که در راه حق و عدالت و اخلاق و انسانیت و نیکوکاری و اخلاص گام برمی‌دارد، تایید کند و آن را که در این راه گام برنمی‌دارد، تایید نکند. ولی از نظر انسان الهی، در حساب کلی جهان، ‌میان این دو تفاوت است، حقیقتی در کار است و به حمایت مردان راه حق برمی‌خیزد. بنابراین از نظر جهان‌بینی مادی، عوامل موثر در اجل، روزی، سلامت، سعادت و خوشبختی 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
منحصرا مادی است. تنها عوامل مادی است که اجل را دور یا نزدیک می‌کند، روزی را توسعه می‌دهد یا تنگ می‌کند. به تن سلامت می‌دهد یا می‌گیرد. خوشبختی و سعادت را تامین یا نابود می‌کند، اما از نظر جهان‌بینی الهی،‌علل و عوامل دیگری که عوامل روحی و معنوی نامیده می‌شوند نیز همدوش عوامل مادی در کار اجل و روزی و سلامت و سعادت و امثال اینها موثرند. 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
ما اول فقاهت، عدالت، شجاعت و تدبیر را در وجود ولی فقیه وقت یافتیم، آنگاه معتقد به نیابت وی از امام معصوم و ولایت وی بر امت گردیدیم. پس یقین داریم که معظم له بقدر مقدورات، عمل به وظایف و تکالیف شرعی خود نموده است. نیروهای دلسوز و دغدغه مند، در عوض گلایه و شکایت بی مبنا، خود مکلف به ایجاد بسط ید علمی و عملی برای ولی فقیه هستند. امام حق، مشتاق ترین افراد به اصلاح امور، مبتنی بر قرآن و سنت است . 🔹 تشکل انقلابی سعداء ╭┅─────────────┅╮ 🔸@soada_qom🔸 ╰┅─────────────┅╯
هدایت شده از ✓ امام مدیا | emam media
♨️حضرت امام خمینی(ره) : ❗️ما اگر یک رئیس جمهوری داشته باشیم که ناباب از کار در بیاید، همه چیزها از بین می‌رود. حالا هم ما مبتلا هستیم به تفاله هایش. برای هر فردی از افراد این ملت تکلیف است که حفظ کند اسلام را. مبادا مبتلا بشویم به یک نفر نابابی که ما را بخواهد ببرد طرف امریکا. صحیفه امام، ج ۵۱، ص ۷۱-۵۱ ✔️ @emammedia