♨️اطلاعیه حنظله
ساعتهایی پیش، کانال بیستویکم تلگرام حنظله پس از نفوذ موفق ما به شبکه ایران اینترنشنال، حذف شد. این اقدام تلگرام جای تعجب ندارد و یکبار دیگر، همکاری مستند و شناختهشده بین مدیران تلگرام و سرویسهای اطلاعاتی صهیونیستی را تأیید میکند. ما این الگو را بیش از حد دیدهایم که بتوان آن را تصادفی نامید.
تا اطلاع ثانوی، تمامی بیانیههای رسمی حنظله منحصراً از طریق وبسایت ما منتشر خواهد شد. از همه حامیان و علاقمندان میخواهیم که برای دریافت بهروزرسانیهای معتبر، ما را در آنجا دنبال کنند.
نفوذ ما به شبکه ایران اینترنشنال همچنان عمیق، گسترده و تا حد زیادی کشفنشده باقی مانده است. وسعت کامل دسترسی ما هنوز در حال روشنشدن است، اما اشتباه نکنید: زیرساخت امنیتی آنها شکسته شده است.
آنچه در پیش است
فردا، عملیات خود را با هدفگیری برخی کارکنان زن و تحلیلگران وابسته به این شبکه ادامه خواهیم داد.
و درباره مجتبا پورمحسن، این هشدار نهایی ماست: صندوق پیامهای صوتی واتساپی را که به آن دسترسی یافتیم، بررسی کن. ببین چه چیزی فرستاده شده.
اگر بار دیگر صدای تو را در گزارشی علیه ما بشنویم، چارهای جز انتشار ویدیوی حساس نخواهیم داشت؛ تا درسی باشد برای تمام همکاران و مزدبگیران.
و مجتبا، بله، ما از تماس بعدازظهرت با هگر، مأمور موساد، مطلعیم. شاید فکر میکنی هنوز در بازی هستی، اما پوشش تو لو رفته است.
الان کنار بکش، پیش از آنکه نامت بیشتر از دروغهایت بسوزد.
حنظله فراموش نمیکند.
حنظله نمیبخشد.
حنظله هرگز عقبنشینی نمیکند.
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
اون همه تظاهرات دانشجویی که در حمایت از فلسطین در آمریکا برگزار شد چقدر باعث شد دولتهای دموکرات و جمهوریخواه آمریکا جلوی قتلعام در غزّه رو بگیرند؟
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
♨️ ادامه نبردهای سنگین بین قبایل کرد آزاد و شبه نظامیان پیشمرگه مسعود بارزانی در اقلیم کردستان
🔹️رهبر طایفه هِرکی خواستار قیام ملی علیه دولت پیشمرگه به رهبری بارزانی در عراق شد
🔹منابع مدعی اند طایفه هرکی منطقه خبات اربیل را تصرف کرده و به سرعت در حال پیشروی به سمت مرکز شهر اربیل، منطقه تحت کنترل کردها در عراق، هستند.
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
🔴 تحولات امشب در اربیل عراق به نفع ماست یا به ضرر ما؟
🔹پاسخ اولیه اینکه ملا مسعود بارزانی عملا اقلیم کردستان را به پایگاه رژیم صهیونیستی تبدیل کرده و تا کنون بارها به حسن نیت ما خیانت کرده و با دشمنان ما همکاری داشته و خلف وعده کرده است، پس هرچقدر اقتدار او در مقابل دولت مرکزی عراق تضعیف بشود خوب است و گوشمالی شدن او حقش.
🔹 اما نکته اصلی اینکه قبایل عشایر کردی به نام هرکی که اکنون در مقابل او قیام کردهاند همچون هندوانهای دربسته هستند که مشخص نیست اگر بتوانند بارزانی را شکست دهند چه سیاستی در پیش خواهند گرفت؟ افزون بر این هرج و مرج و آشوب در اقلیم کردستان میتواند به عنوان بستری برای ایجاد ناامنی در مرزهای غربی کشور یا زمینهای برای حملات از سمت سوریه به عراق استفاده شود که این موضوعی نگران کننده است.
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
▪︎کاملا روشن است که محتوای مصاحبه اخیر رئیس جمهور که بسیار هدفمند طراحی شده، توسط کدام اتاق فکر، #مدیریت_راهبردی شده است. برآیند این مصاحبه، پیام روشن به آمریکا برای بعد از آیت الله خامنه ای است. یعنی یک جریان سیاسی در داخل نظام وجود دارد که باشماست و با آن، همین نظام میتواند درکنار شما ادامه پیدا کند
▪︎این همان اتاق فکری است که پشت پرده توییت های وقیحانه رشید پور، طباطبایی، تنها و دیگر اکانتهای جیره بگیر است.
این جریان در حال ارسال این پالس است : آن کسی که مانع است، فقط و فقط شخص آیت الله خامنه ای است. در ایران بعد از او، ما میتوانیم در کنار شما باشیم!
▪︎همین جریان بود که با ایجاد دوگانه دیپلماسی/میدان ، پالس حذف سردار سلیمانی را به دشمن داد. طوری القا شد که ما بدنبال توافقات بزرگ هستیم و یک دولت پنهان وجود دارد که مانع است و آن کسی نیست جز شخص قاسم سلیمانی.
پ.ن: جزء بهترین تحلیلهای این مصاحبه فتنهآمیز بود... و حیف که مطابقت با واقع زیادی دارد...
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
🔴بیانیه نخنمای لیبرالهای «اقتصادخوان» که آسیاب اقتصاد ایران در این چند دهه حول اندیشهی آنان چرخیده، مثل همیشه تنها راهحل را مذاکره با آمریکا میداند؛ آیا فراموش کردند که در حال مذاکره با آمریکا بودیم که به کشورمان حمله کرد!؟ مشکل سفره و معیشت مردم برخاسته از همین تفکر است.
#کاسبان_مذاکره
@aa_yusefi
✍ استاد احمدعلی یوسفی، مدیر مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
امام سجّاد علیه السلام:
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ طَیّبْ بِقَضَائِک نَفْسِی، وَ وَسِّعْ بِمَوَاقِعِ حُکمِک صَدْرِی، وَ هَبْ لِی الثِّقَةَ لِأُقِرَّ مَعَهَا بِأَنَّ قَضَاءَک لَمْ یجْرِ إِلَّا بِالْخِیرَةِ، وَ اجْعَلْ شُکرِی لَک عَلَى مَا زَوَیتَ عَنِّی أَوْفَرَ مِنْ شُکرِی إِیاک عَلَى مَا خَوَّلْتَنِی
خدیا بر محمّد و آلش درود فرست، و مرا به قضایت دلخوش کن، و سینهام را به موارد حُکمت گشاده فرما، و به من اطمینان ده که به سبب آن اقرار کنم که قضای تو جز به آنچه خیر است روان نشده، و شکرم را بر آنچه از من باز داشتهای افزونتر از شکرم بر آنچه به من عنایت کردی قرار ده
از دعای 35 صحیفه سجّادیه
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
🔴 به گفته واشنگتن پست یک فرد حقه باز با استفاده از صدا و متنهای تولید شده توسط هوش مصنوعی، خود را به عنوان مارکو روبیو جا زد و با سه وزیر امور خارجه، یک فرماندار ایالات متحده و یک عضو کنگره تماس گرفت
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
.
♻️ ریشۀ اصلیِ قیامِ امام حسین
🖋 حضرت آیتالله سیّدعلی خامنهای
[۱]. نه میتوانیم بگوییم که حضرت برای «تشکیلِ حکومت» قیام کرد، و نه میتوانیم بگوییم حضرت برای «شهید شدن» قیام کرد. امام حسین - علیهالسّلام - هدفِ دیگری داشت که رسیدنِ به آن «هدف»، حرکتی را میطلبید که این حرکت، یکی از این دو «نتیجه» را داشت. پس حکومت یا شهادت، هیچکدام «هدف» نبودند، بلکه دو «نتیجه» بودند.
[۲]. هدف آن حضرت عبارت بود از انجامدادنِ یک «واجبِ عظیم» از واجباتِ دین که آن را هیچکس قبل از امام حسین انجام نداده بود؛ نه رسولِ اکرم این واجب را انجام داده بود، نه امیرالمؤمنین، نه امام حسن؛ چون زمینۀ انجامِ این واجب، در زمانِ امام حسین پیش آمد.
[۳]. دو نوع انحراف وجود دارد: گاهی مردم، فاسد میشوند، امّا احکامِ اسلامی از بین نمیرود، امّا گاهی هم مردم، فاسد میشوند، هم حکومتها، هم علمای دین، بهطوریکه حقایقِ اسلام، تحریف و منکر را معروف و معروف را منکر، و خطّ اسلام را «صدوهشتاد درجه» عوض میکنند. آن حکم، حکمِ «تغییرِ وضع» و «تجدیدِ حیات»، یا بهتعبیرِ امروز، «انقلاب» است که مربوط به «برگرداندنِ جامعۀ منحرف به خطّ اصلی» و «تضمینکنندۀ زندهشدنِ اسلام» است، بعد از آنکه مُشرف به مردن است، یا مرده و ازبینرفته است. مسأله این است که اگر جامعۀ اسلامی «منحرف» شد و این انحراف، بهجایی رسید که «خوفِ انحرافِ کلّ اسلام» بود، تکلیف چیست؟!
[۴]. افزونبراینکه باید انحرافِ اساسی در دین رخ داده باشد، شرطِ دیگرِ انجامِ این حکم، آن است که «زمینه» و «موقعیّت» برای انجامِ آن، مساعد باشد؛ چون خدایمتعال، به چیزی که «فایده» ندارد و «اثر» نمیبخشد، تکلیف نکرده است. البتّه مراد از فراهمبودنِ موقعیّت، این نیست که «خطر»ی در پی نباشد، بلکه غرض این است که «پیامِ» قیام، به مردم منتقل خواهد شد و مردم خواهند فهمید و در اشتباه، نخواهند ماند. وجودِ «خطر»، این «تکلیف» را ساقط نمیکند، بلکه انجامِ این تکلیف، همیشه توأم با خطر است. در زمانِ ما، امام خمینی نیز از خطر نهراسید و هدف و تکلیفِ خود را قیام دانست. ازاینرو، انقلابِ اسلامی، پرتوی از قیامِ عاشورا است، با این تفاوت که آن قیام به نتیجۀ شهادت انجامید و این انقلاب، به نتیجۀ برپاییِ حکومتِ اسلامی.
[۵]. در زمانِ امام حسین - علیهالسّلام - هم «انحرافِ اساسی در اسلام» بهوجود آمد و هم «فرصتِ مساعد برای اثرگذاری» پیدا شد. اوّلاً، بعد از معاویه، کسی به حکومت رسید که حتّی «ظواهرِ اسلام» را هم رعایت نمیکرد، چنانکه اهلِ شُرب خَمر و فسادهای جنسیِ واضح و شعرسرایی بر رّد دین و مخالفتِ علنی با اسلام بود، ولی چون بهعنوانِ ریاست بر جامعۀ اسلامی در قدرت قرار گرفته بود، نمیخواست اسمِ اسلام را براندازد. حاکمِ فاسد، جامعه را نیز فاسد میکند؛ چون بر جامعه و مردم، اثر میگذارد. ثانیاً، «زمینه» هم آماده است؛ یعنی فضای جامعۀ اسلامی، طوری است که ممکن است «پیامِ» امام حسین به گوشِ انسانها در همان زمان و در طولِ تاریخ برسد، درحالیکه اگر در زمانِ معاویه، امام حسین میخواست قیام کند، پیامِ او دفن میشد؛ زیرا سیاستها بهگونهای بود که مردم نمیتوانستند حقّانیتِ سخن را دریابند. ازاینرو، ایشان ده سال در زمانِ خلافتِ معاویه، امام بود، ولی قیام نکرد.
[۶]. امام حسین قیام کرد تا آن واجبِ بزرگی را که عبارت از «تجدیدِ بنای نظام و جامعۀ اسلامی»، یا «قیام در مقابلِ انحرافاتِ بزرگ در جامعۀ اسلامی» است، انجام دهد، که این خودش، یک «مصداقِ بزرگِ امربهمعروف و نهیازمنکر» است.
[۷]. آن حضرت در مناسبتهای مختلف، به همین معنا اشاره کرده است: وَعَلَی الاْسْلامِ الْسَّلامُ اِذ قَدْ بُلِيَتِ الاْمَّةُ بِراعٍ مِثْلَ يَزيدَ
دیگر باید با اسلام، خداحافظی کرد، آن وقتیکه اسلام به حاکمی مثلِ یزید، مبتلا گردد.
وَ أَنِّی لَمْ أَخْرُجْ أَشِراً وَ لَا بَطِراً وَ لَا مُفْسِداً وَ لَا ظَالِماً وَ إِنَّمَا خَرَجْتُ لِطَلَبِ الْإِصْلَاحِ فِی أُمَّةِ جَدِّی أُرِيدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ أَنْهَى عَنِ الْمُنْكَرِ وَ أَسِيرَ بِسِيرَةِ جَدِّی وَ أَبِي عَلِيِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ
و همانا من براى سركشى و خودنمایی و فساد و ظلم، قیام نكردم، بهیقین كه من برای اصلاح در میانِ امّتِ جدّم، قیام كردم و میخواهم به نیكی، سفارش و از بدی، نهی كنم، و مطابقِ سيرۀ جدّم، و پدرم علىبنابىطالب رفتار مینمایم.
وَ أَنَا أَدْعُوکُمْ إِلى کِتابِ اللّهِ وَ سُنَّةِ نَبِیِّهِ، فَاِنَّ السُنَّةَ قَدْ أُمیتَتْ، وَ إِنَّ الْبِدْعَةَ قَدْ أُحْیِیَتْ
و من شما را به کتابِ خدا و سنّتِ پیامبرش فرا مىخوانم؛ چراکه سنّتِ او را میرانده و بدعت را زنده کردند.
(در خطبههای نمازِ جمعه، ۱۹ خرداد ۱۳۷۴).
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom
6.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️پیشبینی جدید فواد ایزدی برمبنای مصاحبه ضعیف پزشکیان : به احتمال زیاد دوباره به ایران حمله خواهد شد!
🌐 کانال تشکل «حوزه مردم»
🆔 @Howzeh_Mardom