eitaa logo
تشکل «حوزه مردم»
8.5هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
12.4هزار ویدیو
101 فایل
⁦✔️⁩صدای انقلاب اسلامی از حوزه علمیه قم ⁦✔️⁩سازمان دهی لشکر مطالبه گر روحانیت جوان انقلابی ⁦✔️⁩تحقق میدانی اوامر امامین انقلاب اسلامی 🌐مجموعه طلاب و فضلای جوان حوزه علمیه 📱ارتباط با ما: 🆔 @Rahyar_Nojavan
مشاهده در ایتا
دانلود
6.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پاسخ یکی از نمایندگان به ادعای باهنر: کسی که مدت‌ها در جایگاه نیابت رئیس همین مجلس تکیه زده بوده می‌گوید حجاب دیگر مستند قانونی ندارد، از خون برادر شهیدت خجالت بکش! به خدا ولنگاری ناامنی می‌آورد نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر: ▪️واقعا امروز نشستن‌های ما چه ثمری دارد؟ رئیس محترم مجلس نهایت حرفی که در این اوضاع اقتصادی می‌زند بحث کالا برگ است نهایتا بحث کالا را مطرح می‌کند. آیا این پاسخ مردم است؟ ▪️به خدا امروز باید همه قوا دست به دست هم دهیم و کنار هم برای معیشت مردم تدبیر کنیم. ▪️مردم متدین حق دارند از ما عصبانی باشند؛ برهنگی، مشروبات الکلی و بدن‌نمایی را می‌بینند. در کنارشان، کسی که مدت‌ها در جایگاه نیابت رئیس همین مجلس تکیه زده بوده می‌گوید حجاب دیگر مستند قانونی ندارد، از خون برادر شهیدت خجالت بکش! ▪️واقعا خجالت‌آور است اگر اقدامی نکنیم عزیزان، قطعا به غضب خدا گرفتار می‌شویم. اگر ما به شریعت پایبند نباشیم و احکام شریعت را در زمین حجاب پیاده نکنیم، قطعا ناامنی ایجاد می‌شود. 🌐 کانال تشکل «حوزه مردم» 🆔 @Howzeh_Mardom
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸قدر قُم را بدانید؛ هیچ‌جای عالَم مثل اینجا نیست!🔸 اینجا صاحب دارد. این خانم (حضرت معصومه س) که اینجا هستند، پرتوی الهی هستند. هیچ‌جای عالَم مثل اینجا نیست. شما در بهترین نقطۀ نورانیِ عالَم آمده‌اید. قدر خودتان را بدانید، قدر قُمِتان را بدانید، قدر سروری‌تان را بدانید، قدر امنیتی که خدا بر اینجا قرار داده را بدانید. و من هم این را به شما عرض می‌کنم که در آینده، قم پایتختی خواهد بود مثل نیویورک، نه مثل لندن و پاریس. نه، بالاتر از آنها. اینجا پایتخت معنوی کلّ عالَم خواهد شد. شما آمده‌اید به پایتخت ظهور. بعد آن موقع معنای این روایت را خواهید دید: «فَيَفيضُ العِلمُ مِنهُ إلى سائرِ البلادِ في المَشرِقِ و المَغرِبِ»: علم از قم به سایر نقاط جهان می‌رود. 🌐 کانال تشکل «حوزه مردم» 🆔 @Howzeh_Mardom
4.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ذوالنوری: وضعیت حجاب در کشور قابل قبول نیست؛ متدینین نگران و دلخورند/ برای جلب رضایت تعدادی هنجارشکن، مؤمنین را از دست ندهید نماینده مردم قم در صحن علنی مجلس: سه روز پیش رئیس محترم مجلس با مراجع عظام تقلید دیدار کردند و دغدغه آن‌ها موضوع حجاب و عفاف بود. امروز این وضعیت در کشور قابل قبول نیست. مؤمنین و متدینین نگران و دلخورند. برای جلب رضایت تعدادی متحجر و هنجارشکن، مؤمنین را از دست ندهید. مردم پشتوانه احساس نمی‌کنند. بدن‌ها و اعضای بدنی که به حراج گذاشته شده، نسل فاسد تحویل شما می‌دهد. به چه دل خوش کرده‌اید و از چه می‌ترسید؟ بنابراین امروز ضرورت دارد اقدام شود. 🌐 کانال تشکل «حوزه مردم» 🆔 @Howzeh_Mardom
✅ پرسش و پاسخ ازدواجی با رهبر انقلاب 1⃣ به نظر شما چه زمانی برای مناسب هست؟ ◽️هر چه زودتر بهتر! اسلام اصرار دارد بر این که این پدیده [ازدواج] هر چه زودتر، انجام گیرد. 📆۱۳۸۰/۱۲/۰۹ 2⃣ منظور شما از زود دقیقا چه زمانی هست؟ ◽️زود که می‌گوییم یعنی از همان وقتی که دختر و پسر احساس نیاز می‌کنند به داشتن همسر. 📆۱۳۸۰/۱۲/۰۹ 3⃣ یعنی چی؟ اینجوری که باید توی سن نوجوانی ازدواج کنن! ◽️چرا سنّ ازدواج در کشور ما بالا رفته؟ مگر جوان هفده ساله، هجده ساله، نوزده ساله، احتیاج ندارد به اطفاء و غریزه‌ی جنسی؟ 📆۱۳۹۲/۰۸/۰۸ 4⃣ آخه یه پسر هفده ساله که نه شغل داره نه مسکن! چجوری ازدواج کنه؟؟ ◽️ ما نباید تصوّر بکنیم که حتماً بایستی یک نفری یک خانه‌ی مِلکی داشته باشد، یک شغل درآمدداری داشته باشد، بعد ازدواج بکند! نه!! اِن یَکونوا فُقَرآءَ یُغنِهِمُ اللهُ مِن فَضلِه؛ این قرآن است [که‌] با ما دارد این‌جور حرف میزند. 📆۱۳۹۲/۰۸/۰۸ 5⃣ کسی که خرج خودشو نداره چرا باید یکی دیگه رو بدبخت کنه؟ ◽️ ممکن است جوان، الان هم امکانات مالی مناسبی نداشته باشد، امّا ان‌شاءالله بعد از ازدواج خدای متعال گشایش میدهد. ازدواج جوانها را متوقّف نکنید.  📆۱۳۹۴/۰۴/۲۰ 6⃣ ینی همینجوری دست خالی بریم خواستگاری؟ اگه خدا نرسوند چی؟ ◽️این یک وعده‌‌ى الهى است؛ ما باید به این وعده، مثل بقیه‌‌ى وعده های الهی که به آن وعده‌‌ها اطمینان میکنیم، اطمینان کنیم. 📆۱۳۹۳/۰۵/۰۱ 7⃣ اصلا خدا هم پولشو برسونه، ما برای ازدواج آمادگی کافی رو نداریم! ◽️ اینکه دخترها بگویند ما هنوز آماده‌ی ازدواج نشده‌ایم، پسرها بگویند ما هنوز عقل زندگی نداریم، حرفهای منطقی آن چنانی نیست. نه، جوانها آمادگی هم دارند، خیلی هم خوبند. این حس گریز از مسئولیت، مقداری مانع می‌شود از اینکه این کار انجام شود. 📆۱۳۷۹/۰۶/۲۸ 8⃣ آخه الان وضعیت جامعه عوض شده! دیگه مثل قدیم نیست... ◽️ شما که جوانید، مطالبه‌‌گرید، این سنتهاى غلطى که در زمینه‌‌ى ازدواج وجود دارد، بایستى شماها نقض کنید؛ باید واقعاً در جامعه یک حرکتى در این زمینه به‌‌وجود بیاید. 📆۱۳۹۳/۰۵/۰۱ 9⃣ آقا تسلیم!! حالا پدر و مادرها رو چیکار کنیم؟ اونا زیر بار نمیرن... ◽️ به پدرها و مادرها تذکّر میدهم؛ من خواهش میکنم و تقاضا میکنم یک خرده امکانات ازدواج را آسان کنید. پدر و مادرها سخت‌گیری میکنند. ازدواج جوانها را متوقّف نکنند؛ من خواهش میکنم که پدرها و مادرها به این مسئله توجّه کنند! 📆۱۳۹۴/۰۴/۲۰ ✅ میان حرف تا عمل، فاصله بسیار است. ای کاش با سخنان رهبری انس بیشتری داشته باشیم و دلسوزی های این نائب امام زمان(عج) برای کشور (عج) را عملی کنیم.
⬅️ شهادت 16 نفر در حملات امروز به غزه 🔺منابع پزشکی در نوار غزه از افزایش شمار شهدای امروز نوار غزه به 16 نفر خبر دادند. 🔸از این بین، 9 نفر در شهر غزه شهید شده‌‌اند که شاهد حملات هوایی شدید و انفجار خودروهای بمب‌گذاری شده است. پ.ن: صلح با طعم بمباران!! 🌐 کانال تشکل «حوزه مردم» 🆔 @Howzeh_Mardom
🗒 غلبۀ سکولاریسمِ ساختاری: به سوی جمهوریِ ایرانی مهدی جمشیدی ۱. به‌گمانم روشن است که مسألۀ ما، فلان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست که با فلان عضو بدسابقۀ جبهۀ مشارکت، هم‌سخن و هم‌فکر شده و «شریعت‌زدایی از قانون» را ستوده است. همچون او در بافتِ مدیریّتیِ جمهوری اسلامی، کم نیستند؛ جریان غالبِ مدیریّتی در نظام، فرسوده و پشیمان شده و از آرمان‌های هویّتیِ انقلاب اسلامی دست کشیده است؛ وگرنه از درون این ساختارِ فربه، صدای اعتراضی که رنگ‌وبوی انقلاب اسلامی را بدهد، می‌شنیدیم. جریان مسلّط و حداکثریِ مدیریّت در جمهوری اسلامی، با این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، هم‌داستان است؛ نه‌فقط دربارۀ حجاب، بلکه حتّی دربارۀ سیاست خارجی. مگر جز این است که مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمهوری اسلامی را در ذیل تعهدات غربی می‌نشاند و یکی پس از دیگری، و با توجیه گشایش اقتصادی، تمدّن غربی را بر ما حاکم می‌گرداند و ما را مشروط و مغلوبِ خواست آنان می‌سازد؟! این کدام مصلحت است که قاعدۀ نفی سَبیل را منهدم می‌سازد؟! جریان عمومیِ مدیریّت در نظام، مدّت‌هاست که متمایل به «سکولاریسمِ ساختاری» شده و می‌خواهد به لایۀ اجتماعیِ متجدّد، باج بدهد تا همچنان در قدرت بماند. این تصمیم‌ها و گفته‌ها، معامله‌های سیاسیِ برآمده از ارادۀ معطوف به قدرت هستند. البته باید از چرخش فکریِ اینان نیز سخن گفت. «استحاله»، از درون بافت مدیریّتیِ نظام آغاز شد و به جامعه راه یافت. نقطۀ آغاز، خودِ حاکمیّت بود که «واگرایی‌های دهۀ هفتاد» را رقم زد و طرح «نظام منهای انقلاب» را در دستورکار خویش قرار داد. پس مسأله، بسیار فراخ‌تر از گفته‌های یکی از کارگزاران نظام در حاشیۀ یک گفتگوی رسانه‌ای است. مسأله، تولّد و انباشت «اراده‌های سکولار» در عمقِ جمهوری اسلامی است. ۲. روند ترمیدور از جریان چپ آغاز شد و در دهۀ اخیر، به جریان راست نیز راه یافت. هر دو، به جمع‌بندی مشترک رسیده‌اند؛ فصل مشترکِ اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، «سکولاریسمِ ساختاری» است و در این باره، نباید فریب برخی ادّعاها و اظهاراتِ میان‌تهی آنها را خورد. نزاع اینان، هرگز هویّتی نیست، بلکه با یکدیگر بر سرِ تصاحبِ کرسیِ قدرت، رقابت می‌کنند تا طرح سکولاریسمِ ساختاری را محقّق نمایند. بی‌جهت نبود که در متنِ رقابتِ قدرت‌مآبانۀ این دو جریان سیاسیِ آلوده، ماجرای «انقلاب» و «انقلابی‌گری» بیان گردید. غرض این بود که باید از اندیشه‌های این دو جریان گذشت و به خودِ انقلاب و اصالت‌ها و آرمان‌هایش بازگشت. این دو جریان که همواره قدرت‌نشین بوده‌اند و از موهبت حضور در قدرت، بهره‌ها برده‌اند، در مسیر انحطاط و سقوط افتاده‌اند. از این جهت، جمهوری اسلامی، سخت محتاج خانه‌تکانیِ مدیریّتی است. تحقّق گام دوّم انقلاب با چنین کارگزارانی، خیال است و بس. تاکنون نشد و پس از این هم نخواهد شد. اینان اگر هم قدری بضاعت داشته باشند، جمهوری اسلامی را به یک قدرت تکنیکیِ محض تبدیل می‌کنند که از همۀ آرمان‌هایش عبور کرده و سودایی جز توسعۀ تجدّدی ندارد؛ دورۀ آرمان‌های انقلابی به سر آمده است و کارگزاران جمهوری اسلامی، شیفتۀ آرمان توسعه‌یافتگی شده‌اند. البته در حاشیۀ طرح توسعه، ظهورات دینیِ تصنّعی نیز دارند؛ چنان‌که سیه‌جامه بر تن می‌کنند و به هیئت می‌روند، اما روشن است که این‌ اسلام، «اسلامِ سکولار» است، نه «اسلام سیاسی». و انقلاب اسلامی، در نقطۀ مقابلِ اسلامِ سکولار قرار داشت، وگرنه پهلویِ دوم، به حج و زیارت می‌رفت و ادّعای تعهد به تشیّع داشت. این ظهوراتِ ناچیز، مانع انقلاب نشدند، بلکه انقلاب بر این اسلامِ سکولار شورید. اما اینک در متن جمهوری اسلامی، طرح ترمیدور رقم خورده است و کارگزاران، پروایی از تصریح به سکولاریسم ندارند. ۳. آری، حجاب، همۀ اسلام نیست، اما هم حکمِ اجتماعیِ قطعیِ اسلام است و هم به سبب نمادین‌بودن، واجب سیاسی است و هم عبور از حجاب، نقطۀ آغاز چرخش فرهنگی است و در پی آن، ترمیدورِ هویّتیِ تمام‌عیار شکل خواهد گرفت. عجبا که آن عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیچ‌یک از این گزاره‌ها را نمی‌فهمد و در عین حال، می‌خواهد مصالح و مفاسدِ کلّی و عام را از یکدیگر بازشناسد. ضعفا و متوسطانِ استحاله‌شده و اسیر فقدان‌های فکری و هویّتی، بر خوانِ قدرت نشسته‌اند و زمام تدبیر را به دست گرفته‌اند و برای یک انقلابِ تمدّنی، تصمیم می‌گیرند. داستان، نه‌فقط تلخ، که زهرآگین است. تصویری که اینان از جمهوری اسلامی ساخته‌وپرداخته می‌کردند، حاصلش عبارت است از غیرقابل‌دفاع‌شدن این نظام سیاسی. یک ساختارِ ارزش‌زدوده که خودش را از انقلاب و غایات آغازینش، تهی کرده و توسعۀ متجدّدانه را بر صدر نشانده و سودایی جز تکنیک و رفاه و ماندن ندارد. ‌🌐 کانال تشکل «حوزه مردم» 🆔 @Howzeh_Mardom
15.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلاهبرداری به نام صلح: استاد هاروارد می‌گوید طرح آمریکا "وعده‌ای توخالی" است! ▪️این طرح به اصطلاح صلح عمدتاً به‌دست افرادی تهیه و هدایت شده که به‌شدت طرفدار اسرائیل‌اند. ▪️حتی اگر حماس هم آن را بپذیرد، در مقطعی دولت نتانیاهو می‌تواند ادعا کند که «حماس به تعهداتش عمل نکرده» و دوباره جنگ را از سر بگیرد! ▪️بارها به فلسطینی‌ها گفته شده «در آینده» راهی به‌سوی کشور مستقل باز می‌شود، اما هر بار همان وعده‌های توخالی تکرار شده است... ‌🌐 کانال تشکل «حوزه مردم» 🆔 @Howzeh_Mardom
3.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ راستینه: صحبت‌های باهنر درباره حجاب، تشویق برهنگی است و نظام اسلامی را نشانه گرفته است‌ 🔻 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در صحن علنی: 🔸آقایی اخیرا گفته‌اند که من از روز اول اعتقادی به حجاب اجباری نداشته و ندارم. حجاب اجباری واژه‌ای است که توسط تریبون‌های ملعونینی چون مسیح علی‌نژاد و اسرائیل اینترنشنال خلق شده است. 🔸زنان عفیف ایران حجاب را نه از سر اجبار، بلکه به علت نجابت و پاکی خود، که ثمره تمدن چند هزار ساله است، انتخاب کرده‌اند و نظام اسلامی مسئول صیانت از این پاکی و طهارت است. 🔸شما گفته‌اید نظام خیلی نرم تغییر پارادایم داده و قانونی برای عفاف و حجاب نداریم. آیا سخن شما تشویق برهنگی نیست؟ 🔸شما مصلحت کدام نظام را در مجمع تشخیص مصلحت بررسی می‌کنید، مصلحت نظام وحشی برهنه غرب را یا مصلحت نظام اسلامی را؟ 🔸آقای دادستان، آنها که ترویج برهنگی می‌کنند و از آن دفاع می‌کنند، می‌گویند دیگر قانون عفاف و حجاب نداریم با آنها که ملت را با سایه جنگ می‌ترسانند چه تفاوتی دارند؟ هر دو نظام اسلامی را نشانه گرفته‌اند. ‌🌐 کانال تشکل «حوزه مردم» 🆔 @Howzeh_Mardom